|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 06 Apr 2010 20:11 |
|
V bistvu se to pri graffercah (kolikor sem opazil pri Šimnovcu) dogaja samo takrat ko na baterijo pride sedež (prazen ali poln-vseeno) na najmanjši hitrosti a.k.a. hitrost Planje in Počivala. V bistvu ni slabo načrtovana, ampak mi menimo, da jih je unior zelo slabo naredil. Površno, nepametno, malo so črtli zadeve. ORIGINAL Graffer seda je v bistvu una, ko ima dva kosa stebra skupaj zvarjena, na uniorjevih so pa take črtice. Pa baterije so malo strmejše pri ORIGINAL. Smrekovec je unior, Stari stani je pa graffer. S kermu majo več težav?
aja pa smrekovec je še mlajši povrh.
Pa a ni bla tista seda kjer je danes DM 2 prej še ena taka grafferca z vratci in traku. (In običajno-napenjanje spodaj motor zgoraj v hiški)
To zihr vse leži nek v enem gozdu.
Morm si helikopter sposodit pa ukradit vse skupej. |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 07 Apr 2010 13:09 |
|
Ne ne ne. Za počivalo vem sam zdi se mi da je to bla grafferca leta 2002. Mela je trak in vratca.
|
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 07 Apr 2010 23:04 |
|
Se strinjam, Unior je bil bolj površen po Grafferjevi licenci - Zdj ne vem, ali so bile take direktive italijanskega vodstva ali je bila pač površnost. Mislim, da je bila tle direktiva, tako npr kot VW Golf iz TASa - Sarajevo, ali pa iz Nemčije Wolfsburga... Seveda je moral biti golf s TASA bolj oskubljen kot nemški...
Sam politični sistem je bil popolnoma drugačen zato se je vse poznalo tudi na proizvodnji. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 09 Apr 2010 14:12 |
|
Počivalo ni imelo ne vratc ne traku. Grafferjevo Brdo II ima samo vratca, tista sedežnica nad njim (Grič) pa res ima vratca in trak, ampak je STEURERJEVA. Brdo II in Grič še stojita, Počivalo pa več ne (tam vozi O6S). |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 09 Apr 2010 17:57 |
|
Pardon moja napaka. A so TOČNO take naprave kot Brdo, Šimnovec, Planja, Počivalo, etc.
Še kje drugje ali samo v Sloveniji?
In mislim s točno takimi postajami (luškana hiška), stebri (pozor: steber ne baterija (graffer: Berjanca Unior: Šimnovec, Počivalo, Smrekovec, etc.))? |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 10 Maj 2010 13:47 |
|
Zaka je na enih sedežih na Brdotu una streha na drugih pa ne? A ne morejo bit povsod ali pa nikjer? |
|
Trisedežnica
Pridružen/-a: 03.05. 2010, 15:24 |
Prispevkov: 177 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 10 Maj 2010 14:25 |
|
Hmm, da ima sedaj Brdo nekaj sedežev s streho ne vem. Ampak te sedeže, ki jih ima sedaj, so bili prej od Počivala. Njeni prvotni sedeži so imeli pa res streho. |
|
Trisedežnica
Pridružen/-a: 03.05. 2010, 15:24 |
Prispevkov: 177 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 30 Maj 2010 19:49 |
|
sedeže s streho je imela do takrat ko so podrli Počivalo.. nato je pa dobila njene sedeže |
Sem mogoče rekel kaj drugače? Sam zakaj so jih šli menjat... Slabo stanje?
Aja, super slike! |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 03 Jun 2010 08:14 |
|
Super slike! Hm, tud mene zanima kakšni so bili sedeži s streho... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 04 Jun 2010 15:52 |
|
Nč posebnega kr tk en pleh je bil nad sedežem.
Ena plastična al neki valovita streha. Po moje home-made. |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 3 od 4
|
|
|
|
|