Odgovori na to temo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Hidravlično napenjanje je bolj natančno nastavljivo ter zavzame manj prostora. Kar se disfunkcije hidravlike tiče pa je možnost zelo zelo majhna (podobno kot zavore v avtu), le da bi pri žičniški napravi to ne pomenilo tragedije, saj bi se v primeru odtrgane cevi ali blokiranega ventila naprava takoj samodejno ustavila (tipala, merilci...). Sama vrv bi se sicer povesila, ne bi pa resneje ogrozila potnikov, saj tudi od najbolj spuščeni vrvi vrv ni nikoli na tleh.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Res je, ampak bi verjetno še malo bolj obremenila kolesne baterije in postaje, ker se pač vrv povesi in je vsa njena teža na kolesih. Če pa je napeta, pa malo ''lebdi''.

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 2 od 2  

  
  
 Odgovori na to temo