|
| F4S Brunarica (Vogel) | |
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 19 Jun 2009 20:35 |
|
Štirisedežnica Brunarica stoji na Voglu in je najkrajša sedežnica v SLO. Čisto možno je, da je to celo najkrajša žičnica pri nas (če izvzamemo razne nizkovrvne vlečnice). Dolga je samo 166m! Na uro zmore 1200 smučarjev, višinska razlika pa je zgolj 37m. Naprava ima samo 3 stebre.
Zgrajena je bila leta 2007, kot zamenjava Doppelmayrjeve vlečnice Brunarica. Istočasno sta bili zamenjani tudi Girakova F1S Orlove Glave in Doppelmayrjeva F2S Križ in sicer z Doppelmayrjevo O4S (o tem je že druga tema).
Pogon je zgoraj.
Še slika z njihove spletne strani:
|
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 14:09 |
|
Nekaj mojih slik iz letošnje sezone
Pogled na celotno napravo:
Spodnja postaja:
In zgornja postaja:
Pogon in hidravlično napenjanje sta na zgornji postaji.
Hitrost žičnice je omejena na 1,5 m/s, v kolikor bi naprava imela tekoči trak bi lahko dosegla hitrost 2 m/s. |
Nazadnje urejal/a whistler 29 Dec 2009 08:49; skupaj popravljeno 1 krat _________________
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 15:27 |
|
Ha - ja pa je res u iber kratka Ko so jo naročil so po fabrk pogledal, kje kaj leži, pa so nabral skup - hecam se....
Ja kolk ma pa pol sedežev? 30 - 40? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 15:38 |
|
Zanimivo je to, da ima tako napenjanje kot pogon na zgornji postaji, medtem ko je prejšnja vlečnica imela pogon spodaj, napenjanje pa zgoraj... no, je pa res, da so malce skrajšali traso. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 16:26 |
|
Veliko močnejši motor je pri sedežnicah, zato je verjetno zgoraj, ker je bilo treba manj kopat... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 16:40 |
|
S to hitrostjo pa se nebi čisto strinjal.
Omejitev brez traku je 2m/s. S trakom pa 2.6m/s.
Za dvosedežnice je brez traku 2.5m/s, s trakom pa 3m/s (ker je manjši sedež in ga lažje pridržiš).
Tako počasi pa gre zato, ker se jim hitreje ne splača obratovati in ker ni potrebna velika kapaciteta. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 18:11 |
|
Fischer2 je napisal/a: |
Zanimivo je to, da ima tako napenjanje kot pogon na zgornji postaji, medtem ko je prejšnja vlečnica imela pogon spodaj, napenjanje pa zgoraj |
Pri fiksnih sedežnicah ki imajo hidravlično napenjanje je vse pogosto montirano na isti postaji. Pač ni treba tistih vrvi in uteži, kar pomeni da je ena postaja enostavnejša.
Pri drugi pa naj se komplicira če ne gre enostavno... |
_________________
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 20:25 |
|
Tudi sam sem bil sprva za kaj drugega kot sedežnico... ampak so prav super rešili, vsaj eno pametno vodstvo imamo tam. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 21 Jun 2009 00:47 |
|
Sekundarni obracalni terminal je verjetno enak na vseh napravah takega tipa F4S, primarni pogonski terminal pa se prilagaja po potrebi, kakrsno zahteva trasa in naklon terena ter dolzina same naprave. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 21 Jun 2009 10:52 |
|
Čisto možno, glede na to da je Ivarčko starejši letnik. Možno da so v tem času malo spremenili izgled. Planja, Podkoren in Davča, ki so letnik 2003 in manj pa imajo spet drugačne postaje; take rumene (meni so bile te najbolj všeč). |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 21 Jun 2009 14:13 |
|
polarisprox440 je napisal/a: |
Ja kolk ma pa pol sedežev? 30 - 40? |
Ne vem če jih ima sploh 20...
Drugače pa so bile tude meni tiste rumene postaje (kot jo ima Podkoren) kar precej všeč. |
_________________
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 3
|
|
|
|
|