|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 03 Jun 2010 08:22 |
|
Božiček super slike! Sploh to je dobra ideja, da si dal zraven meter |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Trisedežnica
Pridružen/-a: 03.05. 2010, 15:24 |
Prispevkov: 177 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 03 Jun 2010 12:36 |
|
Hmm, zakaj pri nekaterih fiksnih sedežnicah čez poletje vzamejo sedeže dol, pri nekaterih pa ne? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 03 Jun 2010 15:57 |
|
Na vsakih mislim da od 150 do 200 ur delovanja naj bi fiksne sedeže premaknili zaradi enakomerne obremenjenosti in obrabe vrvi. Takrat pregledajo tudi prižeme in jih
poservisirajo, namažejo.... več o tem bi vedel @garfield. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 03 Jun 2010 22:45 |
|
BoziceK je napisal/a: |
Spomnim se da so to šli enkrat to sezono v nedeljo delati na F2S Brdo.. stem da so na zgornji postaji le odtegnili klemo in jo premalniki za 20-30 cm.. so kar cel sedež premaknili po zajli nazaj.. pa zategnili pa je blo.. za to pa sta potrebna le dva žičničarja.. |
Evo, to je to, kar se omenil v zgornjem članku. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 04 Jun 2010 16:03 |
|
Ja klema prime z zelo veliko močjo da se vse skupej ne povesi. Zajla pa pri tem trpi. Če se ne premaknejo, se zajla (počasi) začne parati, cufati, pol pa popusti. Sej ko prestaviš sedež se vidi kako se je zajla zvila...
odklopne pa se itak prklopijo vedno na drugem mestu (če še ker ne ve (kar pa dvomim)).
Delajo pa to brez skrbi povsod, ker ni drago, ne traja dolgo in sedeži niso ravno težki (en da odšravfa drug pa sedež prime). |
|
| Re | |
Enosedežnica
Pridružen/-a: 20.02. 2010, 20:52 |
Prispevkov: 56 |
|
|
Objavljeno: 05 Jun 2010 17:51 |
|
Sedeže so verjetno vzeli dol, ker bodo mogli tarnsportno vrv MGT (magnetno-induktivno) pregledati. MGT pregledi na določena obdobja so pogoj za dovoljenje za obratovanje. Ko so sedeži sneti, pa so tu še možnosti za ostala remontna dela na sedežih in stebrih žičnice. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 25 Okt 2010 19:40 |
|
Hehe, spet Božiček z odličnimi fotkami. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 02 Apr 2011 21:33 |
|
Naprava na reportaži..
http://www.remontees-mecaniques.net/bdd/reportage-2616.html
je letnik 1984.. in ima še namenjanje na uteži.. je pa genau ista naprava.. Samo zgornja postaja je drugačna in pa sedeži..
Po tem lahko sklepamo da je tale F2S Grič letnik okoli 1985 do približno 1988.. |
_________________ Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 18 Apr 2011 13:37 |
|
Druage je pa pri fiksni napravi pomembo, da ko prestavljamo sedeže , da jih OBVEZNo zategujemo z moment ključem, ter da naredimo na vsake toliko sedežev test na poteg. Pri odklopnih napravah je problem, ker s svojim prijemanjem lahko poškodujejo splet zajle, letos je bil primer na O6S Lom na Cerknem, ko so imeli ogromno srečo, da jim ni odvilo spleta. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 18 Apr 2011 13:45 |
|
Tole sem pa prvič slisal, da je bila na Cerknem skor nesreča. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 19 Apr 2011 09:08 |
|
Moment ključ je pri vseh takih posegih obvezen zato, ker lahko le tako ravno prav privijačimo prižemko. Pri fiksnih napravah se lahko nekako izogneš pritrjevanju direktno na splet, oziroma na občutljiv del spleta, medtem, ko je na odklopnih napravah to težko oziroma nemogoče. Mislim, da splet v primeru 06S na Cerknem ne bi popustil, lahko bi se le nevarno odvil, kar bi lahko postal problem pri prehodu čez baterije
Ja je treba met zajlo skos na očeh
|
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 19 Apr 2011 09:35 |
|
ja pri fiksnih napravah kakšen meter, gor ali dol že pregoljufaš več pa že ne , ker ti ne bodo tehničnega pregleda podpisali. Še to sila s katero se prižemka privija je običajno okoli 52kg, ko stole premikamo, moramo na vaske približno 5 stolov narediti test na potek, to naredimo s posebno pripravo s silomerom, in sicer to napeljemo med dvema stoloma, ter napumpamo do sile 650-700 kg (za dvosede) pri tem pa prižemka ne sme zdrsniti |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 2 od 3
|
|
|
|
|