Odgovori na to temo
 F2S Javornik (SC Javornik) 
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
No da vam predstavim še F2S Javornik na isto imenskem manjšem smučišču ki je od Idrije oddaljeno slabih 20km. Postavljena je bila leta 2000 in mislim da je rabljena kupljena v Avstriji ali Italiji. Dolga je 1100m in ima kapaciteto 1000 smuč./h






http://www.ski-javornik.si/

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Trisedežnica

Pridružen/-a: 03.05. 2010, 15:24
Prispevkov: 177
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Ja, pa ima tudi vmesno postajo, na kateri je zelo lepo narejeno za vstop na žičnico.. Se pa spomnim, nekaj let nazaj... Ko je zavora zablokirala pogonsko kolo... So se 40minut matral, da so lahko ponovno usposobili napravo Smile (na srečo me takrat ni bilo na žičnici)
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom 4style Pošlji zasebno sporočilo
  
Šestsedežnica

Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34
Prispevkov: 264
Odgovori s citatom
Obožujem te stare doppelmayr dvosede. Fajn je ko majo 4-oglate stebre Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Zicnicar Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Ima kdo sliko srednje postaje?

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Enosedežnica

Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58
Prispevkov: 55
Kraj: Domžale
Odgovori s citatom
Če vas kaj zanima elektro opremo, vam lahko razložim tudi detalje, ker smo jo mi izdelali. Pozimi smo zamenjali motor, ker je stari pregorel. Originalen motor namreč ni imel dodatnega ventilatorja in za pozimi, ko je hladno in žičnica dela dokaj hitro, ni bilo problema. Ko pa so začeli uporabljati žičnico tudi poleti, ko gor vozijo kolesarja in je hitrost pri nalaganju in razlaganju nizka in s tem tudi hlajenje, se je pa motor začel pregrevati in na koncu je obupal. Nov enosmerni motor Siemens ima ventilator z motorjem in je hlajenje zagotovljeno stalno in sedaj je vse v redu.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom awdfun Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
awdfun je napisal/a:
Če vas kaj zanima elektro opremo, vam lahko razložim tudi detalje, ker smo jo mi izdelali.


Sama ušesa so me, pa verjetno še koga.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Jp, mene tud zanima Wink

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Me three Very Happy

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Vrvna vlečnica

Pridružen/-a: 11.06. 2010, 12:19
Prispevkov: 7
Odgovori s citatom
Pozdravljeni,

Vidim da imate zanimiv hobi obdelovat in premlevat vse o žičnicah v Sloveniji.

preko facbooka je prišla informacija, da želite vedet kaj več o napaki na žičnici, ki se je pojavila to Nedeljo 6.6.2010. Pregrevati se je začel frekvenčnik, verjetno da zaradi prevelikega ustavljanja in zaganjanja iz hitrosti vožnje 0,5m/s do 2,5 m/s, svoje pa je naredilo seveda še toplo vreme. S pomožnim pogonom smo nato v roku 10min spravili vse potnike iz žičnice.

LP
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Ski center Javornik Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Zanimivo, kje vse krožijo informacije...

Hvala za pojasnilo!
Mimogrede, kakršnikoli podatki o žičnici ter slike so izredno dobrodošli.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vrvna vlečnica

Pridružen/-a: 11.06. 2010, 12:19
Prispevkov: 7
Odgovori s citatom
whistler je napisal/a:
Zanimivo, kje vse krožijo informacije...

Hvala za pojasnilo!
Mimogrede, kakršnikoli podatki o žičnici ter slike so izredno dobrodošli.


Prilagam vam tehnične podatke o napravi, glede slik pa je bolje da si kar sami pridete napravo pogledati, saj imamo slik preveč, da bi se ukvarjali zdaj še s kakim sortiranjem.

Podatki o napravi Enota
Nadmorska višina vrvi v zgornji postaji 1.087 m
Nadmorska višina vrvi v spodnji postaji 818 m
Višinska razlika 369 m
Horizontalna dolžina naprave 1.006 m
Poševna dolžina naprave 1.082 m
Povprečni naklon 36 %
Maksimalni naklon 70 %
Število objektov na trasi 14
Širina trase 15 m
Pogon
- lega spodaj
- sistem glavnega pogona elektromotor na enosmerni tok
- moč motorja 200 kW
- sistem zasilnega pogona diesel motor
- moč zasilnega pogona 165 kW
Vrsta in lega napenjalne naprave
Sedeži:
- vrsta dvosed
- število 126
- kapaciteta 1.000 oseb
- nosilnost 160 kg
- razmak na transportni vrvi 17,3 m
Obratovanje:
- nazivna hitrost vožnje 2,4 m/s
- najmanjše časovno sosledje vozil 6 s
- najmanjši prostorski razmak vozil 17,3 m
- čas vožnje 7,4 min
- kapaciteta 1.000 os/h
- hitrost transportnega traku ni transportnega traku m/s
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Ski center Javornik Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Je pa kar hitra dvoseda.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Tako kot ostale dvosede...

Hvala za podrobnejše informacije o žičnici.

Z veseljem pridemo pogledat.

BTW: 6000 prispevek =)

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Hvala za obsežne podatke!

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Zanima me, vidim tale sedeznica gre brez tekočega traka 2.4 m/s. Kolk pa grejo pol tiste ko ga majo?
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 3  

  
  
 Odgovori na to temo