Objavljeno: 04 Jun 2009 21:54 |
|
Dvosedežnica Vrh Krvavca je bila Pomina dvosedežnica in prva naprava na tej trasi. Bila je tudi najdaljša Pomina sedežnica pri nas.
Leto izgradnje: 1974
Dolžina: 1328
Višinska razlika: 373
Kapaciteta: 900 smučarjev/h
Od leta 2006 te naprave ni več. Nadomestila jo je Doppelmayerjeva šestsedežnica.
Sicer je pa bilo o tej napravi že nekaj govora v temi "Krvavška zgodovina žičnic"
polarisprox440 je napisal/a: |
Predstavjam še eno dvosedežnico POMA, ki je v letih med 1974 in 2006 vozila smučarje na vrh Krvavca. Po moji oceni mislim, da je bila med daljšimi dvosedežnicami tega tipa v Sloveniji. Dolga je bila približno 2 kilometra... Men se je od nekdaj zdela čudna... ne v smislu delovanja... ampak stebri so imeli nepopolne "vence" (pozorno poglej slike), nekateri so bili celo brez... res se je videlo, da je bila žičnica stara več kot 30 let... Te dvosedežnice ni več, tudi enosedežnica ki je zravn je bila malo premanjena oziroma skrajšana, ker so 2 leti nazaj z izgradnjo platforme za šestsedežnico potrebovali drug prostorski plan... Čeprav se je slišalo utrujene ležaje (podoben zvok kot če rečeš: "šil...šil...šil"), ki so cele leta vozili smučarje na vrh in se je videlo, kako čas načenja material, se je blo prav fletno peljat s to sedežnico... ker veš, da nikoli več ne bo tko kot je blo... sicer pa slike vse povejo...
ps: ne vem kje imam podrobnejše slike strojnice, ki je bila zanimiva ker se je praktično vse videlo - od reduktorja, jermenov, merilca vrtljajev, kardanov, diesel motorja... sj dobr da ni kšnga zagrabiu pa ukol navil
ko najdem slike jih objavim... |
Whistler: ta tema je zaklenjena, debata o napravi naj teče v podforumu Zgodovina.
Edit BoziceK: Temo odklenil in prestavil v zgodovino, ker mislim da si žičnica zasluži svojo temo, ker je taka kot vse ostale naprave, ki jih ni več.