|
| Zakaj Pome pri nas ne postavljajo več? | |
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 13 Jun 2009 19:34 |
|
Verjetno ste vsi opazili, da Pome zadnja leta pri nas ne postavljajo več. V tem desetletju so postavili le štirisedežnico Prevala na Kaninu in DDH vlečnico v Ribnici na Pohorju.
Pred leti pa je bilo precej drugače. Pomin je bil cel Kanin (ki še danes ostaja (in bo verjetno ostal) privržen temu proizvajalcu in več kot polovica Krvavca! Da o vlečnicah sploh ne govorim! Po moje so po številu postavitev tik za Grafferejem, ki je pomoje pri nas postavil največ naprav.
Danes se je tehtnica obrnila k Doppelmayerju, jasno, so eni izmed vodilnih in neprestano odkrivajo nove rešitve (preberite si na njihovi strani njihovo revijo v PDF formatu, nekaj številk je celo v slovenščini). Za njim je Leitner, ki je malenkost cenejši. V bistvu mi je čisto vseeno, ali je naprava DM ali Leitner, ker med njima ne vidim nikakršne razlike (razen v izgledu, kjer mi je Leitner celo ljubši), če pa je Leitner res cenejši, pa sem takoj zanje.
Poma pa izginja. Mnoge naprave se podirajo ter zamenjujejo z drugimi proizvajalci. Edini, ki še postavlja (in bo verjetno tudi v bodoče) njihove naprave je Kanin. Zakaj? Ni mi jasno. Njihove naprave se lahko komot primerjajo z Doppelmayrjem in Leitnerjem, vlečnice DDH pa so svetlobna leta pred drugimi in vlečnic drugih firm sploh ni vredno primerjat z njimi. Mogoče cena? Pa tudi to dvomim, da bi bili dražji od drugih dveh. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 13 Jun 2009 19:54 |
|
To bi bilo lahko res, kajti Avstrija in Italija sta bližje kot Francija. Ampak danes to zagotovo ni večji problem kot pa pred tridesetimi leti. Boljša prevozna sredstva, boljše povezave... pa še meje ni več. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 13 Jun 2009 19:55 |
|
Sicer so pa marsikateri del za Kaninske žičnice (če se je prejšnji poškodoval oz. obrabil) izdelali kar pri nas, pod nadzorom Pome. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 13 Jun 2009 20:02 |
|
Meni se zdi, da so tudi tega izdelali pri nas. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 13 Jun 2009 22:51 |
|
Jap, sj pr nas smo majstri! Mislim pa da bodo, al so ga, zdaj kolo na prevali ravnali in ne menjali. Pomoje, da Poma v Sloveniji nima pravega zastopnika, ki bi zadevo uspesno predal. Tudi razdalja servisiranja, prevozi naprave, itd, vse to dvigne ceno. Se vedno je avstrija veliko blizje. DDH je pa itak razred zase! |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 13 Jun 2009 23:22 |
|
polarisprox440 je napisal/a: |
Jap, sj pr nas smo majstri! |
Itak, saj smo pred več kot petdesetimi leti gradili odklopne naprave lastne proizvodnje (Krvavec, Pohorska vzpenjača...). |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 14 Jun 2009 10:46 |
|
Glede te francoske kvalitete... dvomim da je tako grozno, ker jih postavljajo po celem svetu. Če se napravo redno vzdržuje je vse OK. Problemi pa so tudi z ostalimi proizvajalci. Nova Doppelmayerjeva šestsedežnica na Starem Vrhu se je na dan otvoritve (sem bil tam) ustavljala vsakih 5 min, celo nazaj so nas vozili... isto Vitranc 1 v KRG, ko so gor obtičali kar pol ure! Leitnerjeva šestsedežnica Pisker2 na MB Pohorju pa se je prve kvarila bolj kot vse predpotopne vlečnice.
Drugo pa je če se napravo ne vzdržuje. Lep primer tega je Kanin, kjer so naprave tako razpadle, da jih še Pomini strokovnjaki ne znajo več skup spravit... in ne vem, ali je Kanin res tako obubožal ali kaj, da niso sposobni narediti dveh k***vih trakov za sedežnico Prevala |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 14 Jun 2009 21:58 |
|
Francozi so od nekdaj poznani kot narod, kateri so bolj umetniki in ne tolk tehniki, čeprav v nekaterih panogah blestijo. To je definitivno DDH vlečnica.
Škoda, ker nimamo nobene slike, kako je kolo zvito na Prevali. Novo kolo naj bi jih stalo 130 tisoč evrov... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 15 Jun 2009 10:23 |
|
Js mam neki o tem patentu že napisanega... si bom v prihodnje vzel čas in razložim... zadeva pa je enostavna - zato tud že tolk časa deluje... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 3
|
|
|
|
|