|
| O4K Kanin A,B,C,D (Kanin) | |
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 17:51 |
|
Mislim, da je prav, da odpremo debato o najdaljši žičnici pri nas- to je Pomina kabinka za 4, ki pelje na Kanin. Dolga je okrog 6km, voziš se pa skoraj pol ure! Sama žičnica ima dve vmesni postaji, zgrajena pa je bila v sedemdesetih letih. Danes ima gor nove kabine in nekatere nove dele, vendar pa je sama naprava v obupnem stanju. Postaje so na pol razpadle, kabine se zaletavajo druga v drugo...
Vsak sektor ima svoj pogon, tako da lahko obratujejo tudi ločeno (zaradi vetra), motorji so pa chryslerjevi.
Napravo je treba vsekakor čim prej zamenjati, najbolje bi bilo kar s funitelom, zaradi vetra... ampak funitel s tremi vmesnimi postajami... saj denarja je na svetu dovolj, samo ni v pravih rokah. |
|
| Re: O4K na Kanin | |
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 17:52 |
|
Upam, da bo kdo prilepil tudi kaj slik.
Fischer2 je napisal/a: |
kabine se zaletavajo druga v drugo... |
To danes niti ni več tako redek pojav... |
_________________
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 21:23 |
|
Bom js rešil temo s slikami. Sicer so pa od sezone 07/08, ko sem šel gor smučat za prvega maja. Men je tale Poma prov všeč, sploh ker je trasa lomljena. Od A do B gre zadeva praktično po ravnem, le na koncu je hud vzpon. Mislim, da bi do tu lahko brez problema naredil ornk cesto, čeprov men osebno je itak žičnica bolj všeč. Všeč so mi zadnji stebri, ki imajo velike kolesne baterije, ter uteži na C postaji!
Če bi gradili novo, bi predlagal O6K, z enako lomljeno traso, tudi čas vožnje bi prešel z 28 minut na slabih 20 minut, kar je pa že zmerno. Ob lepem vremenu imaš enkraten razgled, tko da ni panike, saj zame ne.
Slike so bolj slabe, ker sem imel takrat Nokio z 2.0Mpix...
A ni huda una slika, k je full vzpona, kjer je gondola pod velikim kotom na zajli
Ha, kera fora je bla, ko sva se s kolegom gor peljala... Takrat sva bila oba prvič na Kaninu. Predvideval sem, da je žičnica povezana in se ni treba presedati, kolega pa je trdil, da bova šla dol, če ne greva ven in v naprej v gondolo. In midva na B postaji ven z gondole, pobaševa dilce in šibava 10m naprej in se zicneva not... žičničar se nama je pa sam smejal... itak si je mislu, kera dva debila , in pol je šla tista prva gondolca luštn za nama ... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 21:37 |
|
Zakaj bi pa O6K? Saj te naprave se bolj poredko že postavljajo, kabine so danes več ali manj za 8.
Postavitev kabinke z eno vrvjo pomoje nima smisla. Če se na Kaninu hočejo iti neko resno smučišče, morajo zgraditi napravo, ki je odporna tudi na hude vetrove, ne pa da se pripelješ tja in naprava ne obratuje; sicer bo pa sedaj, ko so povezani z Italijo vse drugače.
Lahko bi pa naredili tudi tako, da bi s funitelom zamenjali samo žičnico od postaje C-D. Spodaj bi pa bila lahko pomoje normalna kabinka. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 21:40 |
|
Pa čudi me tudi to, da ima ta žičnica toliko negativcev. Kaj ni tako, da lahko kabine grejo neomejeno visoko? Za tele majhne nisem čisto prepričan, ostale pa lahko komot letijo veliko višje. Tako bi lahko skrajšali napravo in s tem še dodatno pridobili na vožnji.
Glede kvalitete slik pa ne skrbi, važno da se vidi... sicer si bil pa včasih glavni frajer, če si imel telefon z 2.0 megapixli |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 22:03 |
|
Ah zdej mam 5.0megapixlu
Ja res je, da O6K ne postavljajo več toliko, sam večje kapacitete Kanin trenutno ne potrebuje, da bi se pa ne vem kako šerili - razen z sello neveo, ki ima svoj dostop - pa mislim, da se to v sloveniji ne more zgodit.
Sicer je pa pomoje tko, če piha veter ti tud funitel nič ne nuca, ker gor še bolj piha in nič ne bo delalo al kako misliš? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 22:05 |
|
Funitel lahko prenese veliko večje vetrove kot ostale žičnice. Mislim da do 110 km/h. Isto velja za funifor in to je tudi fora teh dveh naprav. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 22:06 |
|
In če ostalo ne dela, lahko vsaj funitel dela.
Sicer pa bi bilo najboljše: O8K do postaje C, funitel od postaje C do vrha |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 22:13 |
|
Hehe, da se lahko pelješ gor na kufe |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 22:19 |
|
Saj smučat v takem ni tako hud problem, ker v teh grabnih oz. tam kjer je proga na piha tako močno ali pa sploh ne piha... |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 12:41 |
|
Sam, če je dolga čez 6 km selahk primerja z Milennium Expressom. Ka je bla ob postavitvi najdalša žičnca v Evropi? No ja za tiste čase sklepam, da je bla celo najdaljša na svetu ???????? |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 15:02 |
|
Najdaljša na svetu zihr ne. Maš tut žičnice ki so dolge +20km in še več. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 15:41 |
|
Hja, najdaljša žičnica za prevoz potnikov, ki še obratuje je na Švedskem in je dolga 13.2 km.
Najdaljša neobratujoča žičnica pa je bila zgrajena pred drugo svetovno vojno. Dolga je bila več kot 70 km ?! Povezovala je dva kraja - nekje sem našel slike, v kabinah so bile kar mize, da si loh kej pojedu pa popiu ...
bom novo temo odprl pa tja prestavil... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 25.02. 2008, 16:37 |
Prispevkov: 98 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 16:11 |
|
Glede na povezavo z Italijo žičnice verjetno še nekaj časa ne bodo menjali.
Če pa bi jo, bi bila verjetno najbolj smotrna investicija z O6K zamenjati prvi dve sekciji, na tretji pa postaviti ali telemix ali pa O6S (kombinirano pokriti-vetrovni sedeži), ki bi lahko nadomestila še Skripija - še posebej kot telemix v kombinaciji z vmesno postajo. |
_________________ --VonRoll--
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 4
|
|
|
|
|