|
| F1nV Rudno (BORER HYDROSTAR) | |
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 12:25 |
|
Vlečnica ima kapaciteto 400 smučarjev na uro, premaga 81m nadmorske višine in ima 1 steber. Deluje na hidravlični motor. Kuplena in zgrajena je bila v letu 2000, od takrat so jo že veliko prenovili.
Tukaj je pa še več podatko o vlečnici in smučišču: http://www.sc-rudno.si/smucisce/smuie/zgodovina
Spodnja postaja
Steber
Zgornja postaja
Krožnik
Trasa
In še smučarska proga.
|
Nazadnje urejal/a MacGyver 27 Feb 2011 12:51; skupaj popravljeno 2 krat
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 12:29 |
|
Lušno zgleda- sicer zelo majhno smučišče, ampak se trudijo iz tega narediti čim več; imajo tudi nočno smuko, baje celo nekaj zasneževanja... |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 12:50 |
|
Ene 3 topove imajo, če sem prov prebrov. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 20:18 |
|
tole piše pod zgodovino
sezona 07/08
Nabava dodatnega, že tretjega snežnega topa Sufag Supersilent |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 20:26 |
|
To pa tud mene zanima, kako deluje. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 20:47 |
|
elektro je |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 01 Apr 2011 11:33 |
|
S takim sistemom lahko dosežeš "mehkejši" zagon naprave. Postopno povečuješ tlak in hidromotor se začne počasi obračat - ni ne cuka . Pri dizelskem pogonu žičnic pa so uporabljeni pretvorniki navora - t.i. vandlerji |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 01 Apr 2011 20:37 |
|
Kokr vem se tak princip uporablja tudi pri manjših dizelskih lokomotivah in garniturah... pa še marsikje pri raznih delovnih strojih, traktorjih... |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 01 Apr 2011 21:55 |
|
Fischer2 je napisal/a: |
Kokr vem se tak princip uporablja tudi pri manjših dizelskih lokomotivah in garniturah... pa še marsikje pri raznih delovnih strojih, traktorjih... |
100% - še posebej tam, kjer je potrebna ogromna začetna zagonska moč in težko breme. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 28 Maj 2011 22:09 |
|
Pol je tale naprava v celoti poslikana |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 2
|
|
|
|
|