Odgovori na to temo
 F1nV Rudno (BORER HYDROSTAR) 
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Vlečnica ima kapaciteto 400 smučarjev na uro, premaga 81m nadmorske višine in ima 1 steber. Deluje na hidravlični motor. Kuplena in zgrajena je bila v letu 2000, od takrat so jo že veliko prenovili.

Tukaj je pa še več podatko o vlečnici in smučišču:http://www.sc-rudno.si/smucisce/smuie/zgodovina


Spodnja postaja

Steber

Zgornja postaja

Krožnik

Trasa

In še smučarska proga.


Nazadnje urejal/a MacGyver 27 Feb 2011 12:51; skupaj popravljeno 2 krat
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Lušno zgleda- sicer zelo majhno smučišče, ampak se trudijo iz tega narediti čim več; imajo tudi nočno smuko, baje celo nekaj zasneževanja...
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Ene 3 topove imajo, če sem prov prebrov.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
ja imajo 3 homemade topove.. luštna vlečnica.. hidromotor kaj.? fletno =)

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
tole piše pod zgodovino


sezona 07/08

Nabava dodatnega, že tretjega snežnega topa Sufag Supersilent
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
aja no.. nekaj vem da so delali svoje..

P.S. kaaj pa motor.?

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
To pa tud mene zanima, kako deluje.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
ja pač na Diesel ali elektro motor je nameščena hitravlična črpalka.. in kot vidiš je do kolesa 2 cevi.. saj si predstavljaš vodno črpalko ki bi poganjala tole a ne.? na isti princip deluje večina zasilnih pogonov pri žičnicah in celoten ratrak je narejen na tem sistemu.. (krmiljenje pluga, dvigovanje in vrtenje freze, gosenice, vitla,..)

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
elektro je
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
S takim sistemom lahko dosežeš "mehkejši" zagon naprave. Postopno povečuješ tlak in hidromotor se začne počasi obračat - ni ne cuka Very Happy. Pri dizelskem pogonu žičnic pa so uporabljeni pretvorniki navora - t.i. vandlerji Very Happy

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Kokr vem se tak princip uporablja tudi pri manjših dizelskih lokomotivah in garniturah... pa še marsikje pri raznih delovnih strojih, traktorjih...
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Fischer2 je napisal/a:
Kokr vem se tak princip uporablja tudi pri manjših dizelskih lokomotivah in garniturah... pa še marsikje pri raznih delovnih strojih, traktorjih...


100% - še posebej tam, kjer je potrebna ogromna začetna zagonska moč in težko breme.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Nekaj slik zgornje postaje. Slike je sliku moj prjatu, zato ne me kregat kakšne so Razz



















































Teren in del trase je bil letos tudi delno splaniran kot vidite na sliki.

LP

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Pol je tale naprava v celoti poslikana Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Še tehnični podatki mankajo pol bo pa kompletna Wink razen še podrobnost pogona pa stebra...


Nazadnje urejal/a BoziceK 17 Okt 2011 20:47; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 2  

  
  
 Odgovori na to temo