|
Kateri proizvajalec vam je ljubši? |
Doppelmayr |
|
100% |
[ 5 ] |
Leitner |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Skupaj glasov : 5 |
|
| Doppelmayr vs Leitner | |
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 27.01. 2016, 14:00 |
Prispevkov: 118 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 13 Jan 2020 19:41 |
|
Bitka dveh proizvajalcev naprav. Baje je Doppelmayr dražji. Zakaj pa? Je res boljši? Leitner ima ravno tako hitre, udobne in učinkovite naprave s tisoč in eno možnostjo (ogrevani sedeži, samodejna zapirala, interaktivno vodenje naprave ...) kot Doppelmayr. Ne razumem tega. Kakšne sploh so cene? Je res taka razlika? |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54 |
Prispevkov: 125 |
Kraj: Dobrova |
|
Objavljeno: 14 Jan 2020 15:49 |
|
Meni je Doppelmayr zelo všeč zaradi oblikovanja postaj, sedežev ipd. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 27.01. 2016, 14:00 |
Prispevkov: 118 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 15 Jan 2020 15:51 |
|
AS111 je napisal/a: |
Meni je Doppelmayr zelo všeč zaradi oblikovanja postaj, sedežev ipd. |
Meni tudi. Ampak moje vprašanje je, zakaj in koliko dražji je od Leitnerja. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54 |
Prispevkov: 125 |
Kraj: Dobrova |
|
Objavljeno: 15 Jan 2020 17:30 |
|
Js sploh nisem prepričan da je vedno dražji. Odvisno je od žičnice, terena, ipd. in pa tudi, kako naročniki dobro barantajo glede cene. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 27.01. 2016, 14:00 |
Prispevkov: 118 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jan 2020 21:03 |
|
|
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54 |
Prispevkov: 125 |
Kraj: Dobrova |
|
Objavljeno: 18 Jan 2020 14:51 |
|
K sem mal bral po forumu se mi zdi da so eni kr proti Doppelmayr -ju pa ne vem zakaj, malo pa jih je proti Leitnerju |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 27.01. 2016, 14:00 |
Prispevkov: 118 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 25 Jan 2020 10:18 |
|
Nekoč sem bil bolj fan Doppelmayrja, ampak sedaj, ko sem se peljal na njihovi novi sedežnici v 3 Zinnen ... Tale nova postaja je res lepa. UNI-GV mi je sicer še vedno bolj všeč, ampak ...
Ko sem pa videl tale video, sem pa dokončno prestopil na stran Leitnerja. Pa še nekaj: D-line postaja mi ni všeč, kar samo še poglablja mojo novo predanost Leitnerju. |
Nazadnje urejal/a Tonka 24 Jan 2024 15:45; skupaj popravljeno 1 krat
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54 |
Prispevkov: 125 |
Kraj: Dobrova |
|
Objavljeno: 25 Jan 2020 15:06 |
|
Kakor za koga, jaz bom (verjetno) večni fan Doppelmayrja, ker so vse postaje zelo lepe.
Poglej, zakaj je Doppelmayr zakon: https://www.youtube.com/watch?v=JyudrD9qgWg |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 27.01. 2016, 14:00 |
Prispevkov: 118 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 25 Jan 2020 20:21 |
|
Jaz sem tudi nekoč mislil, da bom.
Kar se pa posnetka tiče, pa da je DM zakon ... Jaz sem se pred tednom dni peljal z njihovo popolnoma novo napravo, D-line postaje z Omega V kabinami ... Design postaj mi ni všeč, udobje v kabinah je nespremenjeno. Poglej si sedeže v kabini posnetka, ki sem ga poslal. Leitner je leta 2009 postavil prvo O10K na svetu in Sigma Diamond kabine so imele ogrevane sedeže. Med tem ko se design CWA kabin od Omege III naprej ni bistveno spremenil. Poglej si nove Leitnerjeve produkte, ki jih je oblikoval Pinifarina - če pa to ni lepo, pa res ne vem kaj je.
No, vsak ima pravico do svojega mnenja in vsak ima svoj okus. Jaz le povem, kakor si mislim. |
Nazadnje urejal/a Tonka 26 Jan 2020 09:44; skupaj popravljeno 1 krat
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 27.01. 2016, 14:00 |
Prispevkov: 118 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 26 Jan 2020 09:43 |
|
Nekaj prednosti Leitnerja:
soriška planina je napisal/a: |
Leitner je prijaznejši za vzdrževanje, saj ima reduktor in motor v kupoli nad kolesom, kjer lahko tudi žičničar kaj sam popravi, pri DM imaš vse nabasano pod obračalnim kolesom in nimaš kaj "brskat". Pri Dm moraš ob snetju reduktorja ali pogoskega kolesa, odstraniti vse skupaj, pri Leitnerju lahko posebej snameš reduktor ali kolo saj je pogon narejen preko zobnika- razstavljiva zveza, tudi izvedba zavore je drugačna. DM ima pri glavni zavori izvedbo z krožnikastimi vzmetmi; Leitner imajo nekatere, glavno zavoro kar z pogonskim zobnikom. Prižemka pri odklopljivih napravah je od Leitnerja zelo napredna, DM pa ima še praktično isto kot jo je imel Girak.( izvedba prižemke je zelo važna saj lahko hitro poškoduje zajlo še posebej na spletu). Konec koncev pa za smučarja, ki ni poznavalec žičnic je vseeno ali se pelje z Leitner ali DM. DM ima ime, Leitner je pa cenejši, o kakovosti lahko govorimo pri obeh: |
|
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54 |
Prispevkov: 125 |
Kraj: Dobrova |
|
Objavljeno: 26 Jan 2020 11:21 |
|
Ja, razprava Doppelmayr vs Leitner bi se še lahko vlekla... |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54 |
Prispevkov: 125 |
Kraj: Dobrova |
|
Objavljeno: 07 Maj 2020 17:23 |
|
Malo starejša prižemka od leitnerja je totaln copy-paste od Garavente, novejša pa je tudi kopija od Garavente-AK400. Sicer pa tudi Doppelmayr uporablja princip od AK400, samo, da je A104C. |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1
|
|
|
|
|