Odgovori na to temo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Aja, kako pa je z obratovanjem takih vlečnic v vetru? Tukaj na Luži sicer ne piha tako grozno, ampak na bolj vetrovnih pobočjih? Skrbi me zato, ker kolo držijo samo jekleni kabli, nikjer ni nobenih tirnic oz vodil, kot pri drugih proizvajalcih. Sicer pa, zakaj je Poma (oz. pri cenejših modelih še danes) uporabljala tak princip napenjanja? Cena ali kaj?
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Ja, kolesje je res manjše - verjetno zato, ker je to šibkejša vlečnica z majhno hitrostjo, primerna predvsem za otroke in začetnike.

Kar se pa tiče tistih kvadrov na uteži pa verjetno mal probavajo Smile Kakšni so pa normativi, kolk teže je dost pa nism čist zihr. Verjetn to ne delajo nauč na sistem - ejga dost bo! Cool Al pa tud Laughing

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Delovanje take Pome v vetru ne predstavlja ne vem kako velikega problema. Vsa konstrukcija je tako propustna za veter, da gre praktično 80% vetra čezenj. Se spomnim, ko je na Kržišču vleklo ko pes, pa se obračalno kolo ni pustilo motiti. Mal bolj se je pozibaval ampak, saj je tako narejen, tako, da ima zadeva dokaj širok razpon elastičnosti nihanja. Drugač pa saj težko kam pade, ker je napet kot frača, druga stvar bi bila, čebi odpadla utež! Takrat bi padla cela trasa...

Mislim, da je Jean Pomagalski tako rešitev uvedel zato, ker je enostavna in cenovno ugodnejša - kaj se pa rabi za zgornjo postajo? Ubistvu samo kolo, zabetoniran steber s kolesi za utež in roka ter jeklenice, ki držijo napeto kolo v zraku... torej nobenih nosilcev, nobenih koles, nobenih vodil. Tud vzdrževanja je bore malo. Mazati je potrebno samo veliko kolo, in kolesa ki skrbijo za napenjanje (govorim za obračalni terminal).

Verjetno ste že vsi ugotovili, da so najboljši izumi tisti najenostavnejši in ziher!

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Ta sistem je nekaj časa uporabljal tudi Doppelmayr in sicer pri vlečnicah. Utež, dva kabla, steber in kolo.

Bi pa v primeru padca uteži (kar še nikoli nisem slišal, da bi se zgodilo) bolje odnesla žičnica, ki ima še dodatna vodila... ali pa tudi ne. Kolo bi verjetno zaradi take sile zletelo z le-teh, še kaj polomilo in lahko naredilo še hujšo škodo, kot če bi odpadla utež na Pominem sistemu.

Je pa zanimivo tudi to, da DDH-jke nimajo baterij, temveč samo posamčina velika kolesa. Verjetno bi se baterije pri takih hitrostih bolj obrabile, pa še vožnja bi bila manj prijetna (tresenje).

Aja Whistler, a bi lahko razdelil to temo? Ker je bilo v njej sprva govora o vlečnici Luži, zdaj pa govorimo že o DDH-jkah nasploh.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Meni je Luža zanimiva, ker se da dost videt na njej. Pa a kdo ve za letnik reduktorja pa kW motorja?

Temo pa bova razdelila, ko bo Polaris napisal DDh opis.

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Zgrajena je bila leta 1974, tako kot (izginulo) Podgradišče, (izginula) vlečnica na Njivice, ex. Vrh Krvavca in ex. dostopna kabinska žičnica.

Motor pa pomoje nima več kot 40kW.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Res ne bi rabili več kot 40kW, tudi po mojem...
Zanimivo bi bilo pogledati Kržišče, kolk kW ima...

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Pomoje bi bilo okrog 60kW dost.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Verjetno je tja približno res...

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Fischer2 je napisal/a:
Whistler, a bi lahko razdelil to temo? Ker je bilo v njej sprva govora o vlečnici Luži, zdaj pa govorimo že o DDH-jkah nasploh.


Naj ostane tako kot je. Z zadnjimi prispevki smo se tako ali tako spet vrnili nazaj na temo.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Ja lahko se poznamam, kolk kilovatni motorji so... ste pa pomoje kar dost natančno določili... bomo vidl... pustmo se presenetit.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
In od lani je tudi ta vlečnica del zgodovine... zamenjala jo je nova fiksna od doppelmayerja
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Premaknjeno v zgodovino Wink

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Ja, se ena Poma manj na Krvavcu...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 2 od 2  

  
  
 Odgovori na to temo