|
| O1V Luža (Krvavec) | |
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 31 Maj 2009 23:41 |
|
Vlečnica Luža... na njej sem se učil smučat Ta stara dama vozi že od sezona 73/74 dalje. Dolžina je okoli 300m, vzpon je zelo rahel. Vlečnico so v sezoni 99/00, ko so zidali garaže za ratrake, skrajšali za dobrih 50m. Sicer pa je Luža obratovala skoraj v vsakem vremenu in vedno, ko je bilo smučišče odprto, tako da ima zadeva kar veliko ur... Ne pomnim kakšnega snetja vrvi, kar še enkrat dokazuje kako trpežne so te naprave DDH. Pred parimi leti so jo prebarvali, tako da je kar lepa na pogled.
Tehnični podatke pa objavim, ko jih najdem... imam nekje v bloku zapisane in ne bom na pamet neki govoru, ker čist točn ne vem
PS: Edino kar me resnično moti pri RTC Krvavec je, da zraven žičnic postavljajo kontejnerje za žičničarje... včasih so to bile lepe alpske hišice s skodlami, zdj pa tist kontejner grd kazi podobo... lahko bi se potrudl, pa zadevo oblekl v brunčke pa je. Sj not je lahko kontejner sam da se ven ne vid... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 19:13 |
|
DDH je res trpežen, vendar sem bil priča snetju vrvi (na Soriški planini), na Kopah pa je sneta vrv poškodovala enega smučarja... v glavnem jaz sem se s tem tipom naprave ogromno prevozil pa nikoli ni bilo nič narobe, sem pa videl, kako se je talarček preprosto utrgal dol, zaradi raznih traparij s starni tistega, ki se je gor peljal (vijuganje ipd.) |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 20:01 |
|
Ja folk se res ne zaveda, da se na vlečnicah ne sme vijugat... enkrat je en mulo pred mano full vijugal... letos na veliki planini... mal je mankal pa bi ga gor s palico čez hrbet... Prov vidl se je, kako je zajlo na kolesnih baterijah komej še lovil. Pol bi se pa snel, bi bil pa spet kriv drug, sam mulc ne!
A si vidu, kako se je snela? In kaj je potem sledilo? Verjetno ustavitev... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 20:08 |
|
Ne, nisem prepričan, če se je to snelo ravno zaradi tega, vendar pa se spomnim (peljal sem se na sedežnici), da se je vse skupaj ustavilo, nato pa sem malce pod vrhom (na tistem zadnjem enojnem negativcu; govorim o vlečnici Lajnar) opazil sneto zajlo in dva žičničarja, ki sta jo pritrjevala nazaj.
Sicer bi pa jaz takim, ki vijugajo lepo zaračunal popravilo žičnice. In v tem primeru ni kriv ne upravljalec ne proizvajalec, saj na vsakem stebru visi tabla, na kateri je narisano (da lahko res vsak idiot zastopi) da se ne sme vijugat.
Sicer pa so pri sodobnih DDH vlečnicah spremenili zgornjo postajo. Kolo je fiksirano in ga napenja hidravlika. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 20:11 |
|
Sicer malo off topic ampak verjetno boš ti vedel... zakaj pri nekaterih Pominih vlečnicah štartaš lepo počasi, druge pa so blazno agresivne in skoraj padeš dol... je to normalno ali kaj narobe? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 20:43 |
|
Ja to je pa "krivda" oziroma šparanje upravljalca, ker ne vzdržuje vlečk in jih tud po 20 letih ne zamenja...
Predvidevam, da je v sami vlečki plinsko oljni blažilec in vzmet. Naloga plina, ki se pretaka s prekata v prekat je, da ublaži razliko v hitrosti smučarja in vlečke, ker je vlečka na zajli in šiba. Ko po toliko letih plin spusti je notri le vzmet, ki ne ublaži pospeška ampak skrbi za vrnitev vlečke v prvotno pozicijo. Zato te vlečke, ki so "pokvarjene" agresivno potegnejo. Zadeva ni nič kaj prijetna za predel križa, sploh če nisi pripravljen. Na Krvavcu Kržišče 1 in 2, sta taka. Sta izredno hitri DDHjki, tko da otroci na začetku štartajo bolj po luftu kot pa po tleh Marsikdo pade... Zamenjat bi moral vlečke, pa bi blo čist OK. Sicer vlečke še nisem videl razdrte, bom na Krvavcu nafethu, da mi kakšno, ki je res ful dajoa, da jo razstavim:) |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 21:18 |
|
Kako pa so te kleme sploh narejene in kako ta sistem sploh deluje?
Pri odklopni sedežnici se vse jasno vidi, kako pa je tle?
Se mi zdi, da se klema razpre na pol, zdrsi po nekem vodilu in ko smučar zapelje čez tisto paličko jo neka kolesa potegnejo z vodila in se priklopi na zajlo ali kako? |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 04 Jun 2009 21:58 |
|
Tole sem našel na njihovi spletni strani:
Dolžina: 331m
Višinska razlika: 54m
Kapaciteta: 900 smučarjev/h. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 14 Jun 2009 22:29 |
|
|
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 15 Jun 2009 06:10 |
|
Manjka pogonsko kolo z motorjem vred? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 15 Jun 2009 10:20 |
|
Točno! Manjka motor z reduktorjem in kolo. Sicer še nisem od blizu videl prenosa, menim pa, da je reduktor klasični s poševnimi zobniki, kakim polžem in seveda samozavorni...
Ne vem, verjetno ga imajo v delavnici, bojo menjal kake ležaje, menjali olje - skratka remont. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 15 Jun 2009 14:42 |
|
Zanimiva je tista utež... so morali nanjo obesiti še dodatne betonske bloke ali kako? |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 2
|
|
|
|
|