Odgovori na to temo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Zanimivo! A mogoče veš, koliko let preden postavijo napravo, zrišejo načrte?

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Pri nas tudi do 30 let prej... tako kot za Prevalo Laughing (res pa je da je bila takrat mišljena druga naprava, nove načrte pa so verjetno naredili še isto leto, kot so jo postavili.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Pojma nimam o teh načrtih.
Samo našel sem jih in jih shranil, ter nato prilepil sem.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Ah škoda... Kolko več nosilnosti pa mora imeti nosilna vrv več od polne kabine, da se vrv ne pretrga?

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Motor je močan 633 kW.
Glede nosilnosti pa ne bi vedel.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Zlo močen motor... Sam ta nosilnost me zanima. Ve kdo?

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Pošlji mail na Vogel. Saj znaš...

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
HeHe, pa še res je Very Happy...Jim bom poslal jutri.

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Daj jih vseeno (za preveritev mojih podatkov) vprašaj, kako so gradili žičnice - kronologijo. Za vsako bi rad vedel letnico postavitve.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Prvi je ziher original ja... drugi so pa priloga Smile

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Tako bi sklepal tudi sam.
Prvi je pač načrt celotne trase, ostali pa so natančnejši načrti postaj, enega od stebrov in prižeme. In ti zadnji so priloga k prvemu.
Ampak po mojem morajo obstajati tudi ostali načrti narejeni v slogu prvega. Tako kot tisti načrti Prevale.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
P3R0 je napisal/a:
Zanimivo! A mogoče veš, koliko let preden postavijo napravo, zrišejo načrte?

To je čisto odvisno - dolgoročni plani so lahko taki, kot je omenil fischer, tud 30 let prej - vendar so to le neki cilji oziroma vizija, kam naj bi se še širilo smučišče - tudi sama naprava je locirana bolj približno in ne točno.

Ko gre za glavni načrt se to dogaja kako leto, dve pred samo postavitvijo - leto ali dve prej zato, da prideš v njihov plan proizvodnje. Takrat se delajo izmere na terenu, do milimetra natančno, se dobi višine, naklone, vglanem posnetek terena - trase. Nato se zrišejo načrti, kjer se določi kje bo pogonska postaja, sekundarna postaja, kje bodo vsi stebri, razmiki, negativci, kje bodo potekali vodi - seveda je treba prej vedet za kakšno napravo bo šlo. Vse to potem nadaljuje pot v proizvodnjo, kjer se vse te sestavne dele naredi... pol pa še postavitev seveda...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
P3R0 je napisal/a:
Ah škoda... Kolko več nosilnosti pa mora imeti nosilna vrv več od polne kabine, da se vrv ne pretrga?


Nosilna vrv in sama jeklenica ima veliko večjo nosilnost kot je maximalna teža kabine. Ne vem točno koliko je faktor varnosti, predvidevam, pa da bi lahko bil okoli 10. Vrv se skoraj nikoli ne odtrga, prej se bo polomila kaka kolesna baterija ali kakšno napenjanje, če bi napravo preobremenil preko vseh razumnih meja seveda...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Sploh pa ima žičnica v primeru strganja vlečne vrvi še dodatne zavore na nosilni, ki preprečijo tragedijo. Sicer pa je strganje vlečne vrvi, kot je rekel Polarisprox40 skorajda nemogoče... sploh pa pri rednem vzdrževalcu in pri taki firmi kot je Poma.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Na Voglu delajo remonte dvakrat letno. Pred poletno in pred zimsko sezono. Na nekaj let menjajo tudi vrvi.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 2 od 6  

  
  
 Odgovori na to temo