|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 19:12 |
|
Pri nas tudi do 30 let prej... tako kot za Prevalo (res pa je da je bila takrat mišljena druga naprava, nove načrte pa so verjetno naredili še isto leto, kot so jo postavili. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 21 Jun 2009 20:38 |
|
Prvi je ziher original ja... drugi so pa priloga |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 08:27 |
|
P3R0 je napisal/a: |
Zanimivo! A mogoče veš, koliko let preden postavijo napravo, zrišejo načrte? |
To je čisto odvisno - dolgoročni plani so lahko taki, kot je omenil fischer, tud 30 let prej - vendar so to le neki cilji oziroma vizija, kam naj bi se še širilo smučišče - tudi sama naprava je locirana bolj približno in ne točno.
Ko gre za glavni načrt se to dogaja kako leto, dve pred samo postavitvijo - leto ali dve prej zato, da prideš v njihov plan proizvodnje. Takrat se delajo izmere na terenu, do milimetra natančno, se dobi višine, naklone, vglanem posnetek terena - trase. Nato se zrišejo načrti, kjer se določi kje bo pogonska postaja, sekundarna postaja, kje bodo vsi stebri, razmiki, negativci, kje bodo potekali vodi - seveda je treba prej vedet za kakšno napravo bo šlo. Vse to potem nadaljuje pot v proizvodnjo, kjer se vse te sestavne dele naredi... pol pa še postavitev seveda... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 08:30 |
|
P3R0 je napisal/a: |
Ah škoda... Kolko več nosilnosti pa mora imeti nosilna vrv več od polne kabine, da se vrv ne pretrga? |
Nosilna vrv in sama jeklenica ima veliko večjo nosilnost kot je maximalna teža kabine. Ne vem točno koliko je faktor varnosti, predvidevam, pa da bi lahko bil okoli 10. Vrv se skoraj nikoli ne odtrga, prej se bo polomila kaka kolesna baterija ali kakšno napenjanje, če bi napravo preobremenil preko vseh razumnih meja seveda... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 08:40 |
|
Sploh pa ima žičnica v primeru strganja vlečne vrvi še dodatne zavore na nosilni, ki preprečijo tragedijo. Sicer pa je strganje vlečne vrvi, kot je rekel Polarisprox40 skorajda nemogoče... sploh pa pri rednem vzdrževalcu in pri taki firmi kot je Poma. |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 2 od 6
|
|
|
|
|