Odgovori na to temo
 Re: F2V Tiha 1 (Velika Planina) 
Šestsedežnica

Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34
Prispevkov: 264
Odgovori s citatom
Cjooo...


Edit: neki sm mogu napisat =) BoziceK


Nazadnje urejal/a Zicnicar 11 Avg 2010 19:21; skupaj popravljeno 1 krat
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Zicnicar Pošlji zasebno sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Dobro, saj ti nihče nič noče, pa tudi noben se ni delal s koga norca, še celo napisali smo da si zaslužijo pohvale da so tako napravo spravili kolikor tolikor v red.

To s 1300m me pa kar čudi, kaj nimajo tudi na spletni strani zapisano 1800m?

Sicer pa, dobrodošel nazaj!
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Žičničar, dobrodošel na forumu!

Žal je tudi podatek na uradni strani smučišča, da je vlečnica Tiha 1 dolga 1800 metrov in zato o tem ne bomo prav veliko izgubljali besed. Podatek objavljen (ali posredovan) s strani smučišča štejemo kot čisto resnico in v njegovo resničnost ne dvomimo razen v primeru da je napaka več kot očitna.
Zanimiva je tudi zgodba iz tvoje vožnje.

P.S.: Poskusi pisati vsaj približno pravilno in čitljivo (brez raznih haha, blabla,..).

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Pozdravljen na forumu žičničar!
Zanimivo mnenje... očitno sem te globoko prizadel z dolžino in nekaterimi mojimi ugotovitvami, vendar je to podatek o dolžini, objavljen na spletni strani Exclamation Očitno veš veliko o Veliki Planini, zato povej čimveč konkretnih stvari, kot so: leto izgradnje, tehnični podatki, zanimivosti - seveda pa je zaželjeno čimvečje število slik...

PS: V svojih postih se prosim ne "norčuj" iz objavljenih podatkov, četudi so nepravilni, jih pač popravi s pravilnimi podatki in objavi brez nepotrebnih stavkov, ki nikomur ne koristijo. Vsak uporabnik izraža svoje mnenje in ugotovitve. Le tako bo forum kvaliteten in pregleden.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom


Na sliki je zračna dolžina trase... sem šel mal preverjat... Verjetno bo dolžina naprave res okoli 1300m. Še vseeno je dolga...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
 Pogon Tiha 1 
Enosedežnica

Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58
Prispevkov: 55
Kraj: Domžale
Odgovori s citatom
polarisprox440 je napisal/a:
Se mi je kar zdelo, da je nekaj s štromom narobe Laughing. Ne vem pa kje bi se lahko zatikalo sidro? Torej ima naprava enosmerni motor. Če prav razumem je presek vodnika od omare do motorja premajhen in bi se ob večji obremenitvi (toku) segreval? Kako pa, da so sploh vgradil takega? Na začetku je žičnica verjetno obratovala z normalno hitrostjo. Ali je bil menjan elektro - pogonski sistem?


Se opravičujem, ker odgovarjam tako pozno.
Leta 2006 so izvedli elektrifikacijo vlečnice. Pred tem je imela namreč pogon na diesel motor. Uporabili so rabljeno opremo proizvajalca BMB in ta oprema ni bila dovolj močna, pa tudi nagajala je. Sam motor je bil od nekje drugje kot sama elektro oprema in je po moči, hitrosti in momentu odgovarjal podatkom za diessel motor. Tega leta ni bilo veliko snega in niso vozili in tako niso ugotovili, da je vse skupaj preslabotno. V sezoni 2008/2009, ko je bila sezona s snegom bogatejša, se je pa pokazalo, da je bila izbira opreme napačna, ker je začela vlečnica izgubljati hitrost ob preveč smučarjev na sami liniji. Zamenjali smo elektro krmilno opremo, toda kabel pozimi ni bilo možno zamenjati, ker je bilo vse zamrznjeno in nasploh ne smeš kablov polagati pri temperaturi nižji od 5°C. To bodo žičnicarji zamenjali sami čez poletje (če bodo).
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom awdfun Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
U hribih je še poleti zoprno kopat po tistih skalah, kaj šele da bi pozim kaj probaval - no pa saj itak ne smeš zarad temperatur. Zanimivo je blo, ko si se peljal z vlečnico je kar nekaj trzala, kar čutl se je, da nima moči.
Ti boš sigurno vedel. Ali morajo imeti vlečnice tudi sekundarni pogon ali je dovolj le eno (samo elektro ali samo dizel) Verjetno mora biti primarni elektro? Hmm... pri vlečnicah bi blo za moje pojme dovolj le en pogon, kakršenkoli...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Mislim da danes zakonodaja predpisuje primarni elektro pogon. Ker so bile neke težave v Tihi dolini ravno zaradi dizelskih motorjev na vlečnicah.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Ja primarni elektro... A obstaja kaka vlečnica, ki ima sekundarni pogon?

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
 zasilni pogon vlečnica 
Enosedežnica

Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58
Prispevkov: 55
Kraj: Domžale
Odgovori s citatom
Predpisi ne zahtevajo zasilnega pogona na vlečnicah.
V osnovi je osnovni pogon električni, potem je lahko glede na željo investitorja dograjen še pomožni pogon, ki omogoča normalno uporabo naprave v primeru izpada električnega napajanja. To se po mojih izkušnjah rešuje v državah z slabšo infrastrukturo z dodatnimi diesel generatorji. To ni tako enostavno in je precej drago in pa še vedno ne moreš voziti s polno hitrostjo, ker diesel ni sposoben sprejemati energije pri zaviranju naprav... Če pa je to zahteva standarda, pa je potreben zasilni pogon, ki omogoča spraznitev linije. Pri vlečnici to ni potrebno, ker so smučarji na tleh in sel lahko sami odpeljejo na varno. Pri vlečnicah, nihalkah ali kabinskih žičnicah pa je zasilni pogon nujen. Predpisi se v tem pogledu hitro spreminjajo in zaostrujejo, saj je definiran maksimalen določen čas reševanja ljudi iz žičnic. Najkrajši je pri sedežnicah, ker lahko potnik precej hitro zmrzne na sedežu, kjer se ne moreš gibati in se tem ogrevati. Pri kabinskih je vseeno lažje, ker te pred vetrom in mrazom vsaj malo ščiti kabina, pa tudi bolj si gibljiv.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom awdfun Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Čas reševanja s sedežnic mislim, da je max 3,5 ure... To bi moral odpret že svojo temo...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
 Re 
Enosedežnica

Pridružen/-a: 20.02. 2010, 20:52
Prispevkov: 56
Odgovori s citatom
Elektro oprema je bila od EEI Wink Sem jo šel sam osebno preverit, ko so me poklicali, če se da kaj narediti. Tiristorski most je bil komaj 75 A, sam motor od ansaldo-ta pa je imel nazivni tok 224 A. Sedaj je notri oprema SIEMENS, tiristorski most je SIMOREG. Dodatno ima nameščen senzor hitrosti(induktivni dajalnik), hitrost pa se da poljubno spreminjati. Meni osebno je oprema od EEI in BMB zelo všeč, posebej samotestirni režim ob zagonu(samodejno se stestirajo tokovne, hitrostne in časovne prekoračitve, test prekinitve varnostne linije, izpada faza in še veliko drugih zadev.) V dobrih 5 sekundah je bilo moč v omari slišati prijetno klikanje relejov in ob koncu zmagoslavno pok glavnega kontaktorja, ko je zadeva zavedajoča se, da ji "vse štima" štartala Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom garfield Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Pol pa ni čudno da ni delalo Very Happy. Ni mi jasno, kako je bila elektronika tako "švoh", kako pa je vlečnica obratovala pred leti (1975,80) - ko je bila nova? Oni dve vlečnici v Tihi dolini sta imeli diesel pogon, ta zgornja pa mislim, da je bila že od samega začetka na elektriko... ali se motim...

Garfield, tiste releje bi pa rad enkrat slišal Very Happy.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
 re 
Enosedežnica

Pridružen/-a: 20.02. 2010, 20:52
Prispevkov: 56
Odgovori s citatom
polarix, tudi tiha 1 je bila do nedavnega na diesel pogon... Ko so elektrificirali, so se z zagonon pojavljale težave do zamenjave krmilne opreme.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom garfield Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Aha... Če pomislim... logično, saj so ob menjavi sedežnice vlekli elektriko na vrh. Prej so imeli štrom na zgornji postaji nihalke, kjer je bila tudi strojnica sedežnice;).

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 2 od 3  

  
  
 Odgovori na to temo