|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 06 Avg 2009 16:27 |
|
A je preveč letel |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 06 Avg 2009 21:02 |
|
Hehe...
Smo bli cela familija pa sem bil rezalec vetra
Če bi bil sam bi se verjetno ustavil. |
_________________
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 11 Avg 2009 22:10 |
|
Ravn zato moramo dobit kakšno sliko, ker graffer z loki je posebnost... a ni? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 18:52 |
|
Mislim, da je to zaradi lažjega naknadnega servisiranja vrvi pa kolesnih baterij, da štrik obesijo gor. |
|
Vlečnica sidro
Pridružen/-a: 06.03. 2010, 17:05 |
Prispevkov: 32 |
|
|
Objavljeno: 07 Mar 2010 20:10 |
|
Nekako se ne morem strinjati, da so tile loki namenjeni neki nosilnosti, čeprav pomagajo. Bolj se nagibam k varovanju delavcev ki delajo na višini ker po predpisih moraš biti na stebru pripet vedno in povsod, pa še to z dvojno vrvjo. Če se prestavljaš vedno odpneš le eno.
Kot je bilo že prej napisano, da so jih montirali naknadno mi to še potrjuje. Sicer ne vem kdaj je to bilo datumsko, drži pa, da se je v zakonodaji spreminjalo 2003 in 2007. Vsaj večje spremembe. Pred tem so se morali standardi poenotiti z evropskimi.
Citat iz enega od standardov
V skladu s mednarodnimi uredbami CEN/CENELEC so k izvajanju tega Evropskega standarda zavezane Nacionalne organizacije za standarde naslednjih držav: Avstrije, Belgije, Cipra, Češke republike, Danske, Estonije, Finske, Francije, Nemčije, Grčije, Madžarske, Islandije, Irske, Italije, Latvije, Litve, Luksemburga, Malte, Nizozemske, Norveške, Poljske, Portugalske, Slovaške, Slovenije, Španije, Švedske, Švice in Združenega kraljestva Velike Britanije. |
_________________ Prevoz z žičnico je najvarnejši prevoz!
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 08 Mar 2010 14:25 |
|
Pa saj vsi stebri majo lestev. |
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 08 Mar 2010 14:38 |
|
V prilogi dodajam sliko O6S Lom II (Girak Garaventa)
steber je v primerjavi z Doppelmayrom manj masiven ( manj materjala je gor)
Zato se vidi tudi več takih stvari ko imamo debato tukaj...
- z RDEČO označbo sem označil mesta kjer so privezani delavci ( seveda z 2 vrvimi.. kor je rekel @Forest)
- z MODRO sem označil mesta kjer se dvigne nosilno vrv med popravljanjem kolesnih baterij.
- z ZELENO sem označil 2 "roga" na vsaki strani stebra... nevem točno zakaj bi to služilo verjetno pa da za oglase.
Za primerjavo dam še Doppelmayrov steber.. res da se manj razloči kaj je kaj..
Je pa bolj poskrbljeno za varnost ( varnostne ograje itd.)
|
_________________ Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 08 Mar 2010 19:12 |
|
Verjetno je tisti lok po zadnjih ugotovitvah namenjen res le vzdrževanju in varnosti delavcev, čeprav prevzame nase tudi nekaj sil (paličje). |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 08 Mar 2010 19:29 |
|
Zdravo, Ja Božiček ima prav ti profili so zato da se nanj obesi zajlo, ko se preverja zračnost v baterijah, pa tudi prek njih se daje zajlo gor na baterije, k nosilnosti pa ne prispevajo bistveno, te nadgradnje so se začele s hilikopepterskimi postavitvami tko da prvo je blo to zato poj se je pa še za zajlo začel uporabljat. Polovični profil pa je sigurno tak, da se ga lahko prestavlja ( Poma), tudi Pomine DDH vlečnice imajo iste "polovične profile " kot sedežnice in se jih lahko po potrebi prestavlja od stebra do stebra |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 2 od 3
|
|
|
|
|