Odgovori na to temo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 18.10. 2009, 15:10
Prispevkov: 105
Odgovori s citatom
taurus je napisal/a:
BoziceK hvala za dobrodošlico.
Žal nisem bližini Mariborskega pohorja ali drugega smučišča
Graffer1957 je napisal/a:
Res lepo, a da je samo tolko malo snega?

Ja snega je na Pohorju zares zalo malo-skoraj nič. Dvakrat ga je zapadlo precej, a ga je obakrat na žalost pobralo Sad .


Naravnega res da skoraj nič, zato pa je dovolj umetnega, ki zagotavlja dovolj dobro smuko, na progah z celotno širino Wink
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom lenko Pošlji zasebno sporočilo
  
Vlečnica krožnik

Pridružen/-a: 27.05. 2010, 13:50
Prispevkov: 14
Odgovori s citatom
Lep pozdrav

Prilagam še mojih nekaj slik, ob ogledu pohorske KKŽ. Slike imam že nekaj časa, vendar ni nikakor bilo časa, da jih objavim. Nekatere so mogoče zanimive, kjer se vidi tudi notranjost naprave, pogonski elementi ipd, kar je od zunaj težko videti. Slike sem objavil malo večje, "kot predpisano" (če si jih bo kdo snel) in upam da bodo vsem lepo vidne:

- Spodnja postaja in steber na spodnji postaji:






Pogled na negativne kolesne baterije na spodnjem stebru postaje (leva in desna stran)






Napenjalne naprave transportne vrvi na spodni postaji






Obračalno kolo na spodnji postaji. Na njega direktno deluje napenjanje z zgoraj vidnega hidravličnega bata.




Dodatna kabina za intervencijske namene in popravila, tudi na spodnji postaji





- Zgornja postaja in prvi steber na zgornji postaji










Naprave za odklop prižemk in počasen prehod kabin skozi zgornjo postajo:












Tukaj je viden položaj kabine / prižemke med parom gumjastih koles (ob počasnem prehodu kabine skozi zgornjo postajo)




Ko je kabina odpeta s transportne vrvi dalje potuje po tirnici na belih kolesih (spodnja slika), po postaji pa jo premikajo gumjasta kolesa.




Na sliki je viden mehanizem na kabini za odpiranje in zapiranje vrat





- Transportna vrv












- Komandna in nadzorna soba na zgornji postaji KKŽ














- Pogled v strojnico, kjer je glavni pogon KKŽ:

Žičnico poganjata dva zaporedno vezana elektromotorja






Reduktor, (ki je tako velik kot jaz Very Happy) skrbi za pretvorbo visokega števila vrtljajev z elektromotorja na optimalne vrtljaje za pogon KKŽ




Glavna delovna zavora na gredi med reduktorjem in eletromotorjem




Hidravlični mehanizem za pogon glavne zavore





- Na zgornji postaji se tudi nahaja pomožni hidravlični pogon (sestavljen iz dveh hidravličnih motorjev), katera poganja dizelski motor s črpalko.




Dizelski motor s črpalko.




Pomožni pogon deluje direktno na zgornje obračalno kolo. Na tem kolesu se nahaja tudi varnostna zavora






Komandna omarica pomožnega pogona





Lp vsem žičničarjem in tistim, ki so jim žičnice zelo všeč.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom ivan01 Pošlji zasebno sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Lepe slike Surprised
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Super fotografije!
Si z žičnicami kako poklicno povezan, imaš namreč zelo detajlne fotografije, kar je seveda velik plus!

Upam da boš našel čas še za kakšne slike drugih naprav, verjamem da jih imaš Very Happy

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Odlično!
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Ivan hvala ti za te izvrstne fotografije!
Upam da kdaj najdeš čas še za druge žičnice =)

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Pohvale še z moje strani... fotografije so u piko! Zanima me pa nekaj... tista fotografija, ki prikazuje kolesa v postaji, ki počasi poganjajo kabine po tirih - dva kolesa imata v center osi napeljan pnevmatične cevi. Mogoče veš čemu to služi?

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Meni pa je najbolj zanimivo to da imajo ta kolesa pogon pridobljen od "nosilnega" kolesa zajle.. Rešili so problem kupa enofaznih motorjev za pogon teh koles + manj hrupa..

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
@Bozicek, ta kolesa so gnana od glavnega pogona zato, da imamo popolno sinhronizacijo. Če bi imeli za pogon kabin svoj motor, bi bilo sinhronizacijo težko doseči. Tu pa ne moreš falit, ko se naprava ustavi, se ustavi vse. Ko požene, se vse začne premikat. Very Happy

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Verjetno je tudi precej ceneje kot ločen pogon...
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Fischer2 je napisal/a:
Verjetno je tudi precej ceneje kot ločen pogon...

definitivno

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Aja.. use mi je jasno zdej ja =) zanimivo

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Pa je sicer običajno da imajo Leitnerjeve kabinke pogon spodaj? Ker v Dolomitih se mi zdi da ni tako pri vseh, pa je tam Leitnerja zelo veliko...
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
hmm.. podobno je Giraki in Girak Garaventi.. (leto 1995-1999... Lom in Brdo) imajo isti pogon na zgornji postaji pod postajo ..

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Moje mnenje je sicer, da če le lahko, se da motor spodaj... sploh če je tako velika reč. Se mi pa zdi da se vsaj pri sedežnicah zadnje čase to opušča.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 4 od 5  

  
  
 Odgovori na to temo