|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 18.10. 2009, 15:10 |
Prispevkov: 105 |
|
|
Objavljeno: 04 Jan 2011 17:21 |
|
taurus je napisal/a: |
BoziceK hvala za dobrodošlico.
Žal nisem bližini Mariborskega pohorja ali drugega smučišča
Graffer1957 je napisal/a: |
Res lepo, a da je samo tolko malo snega? |
Ja snega je na Pohorju zares zalo malo-skoraj nič. Dvakrat ga je zapadlo precej, a ga je obakrat na žalost pobralo . |
Naravnega res da skoraj nič, zato pa je dovolj umetnega, ki zagotavlja dovolj dobro smuko, na progah z celotno širino |
|
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 27.05. 2010, 13:50 |
Prispevkov: 14 |
|
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 18:48 |
|
Lep pozdrav
Prilagam še mojih nekaj slik, ob ogledu pohorske KKŽ. Slike imam že nekaj časa, vendar ni nikakor bilo časa, da jih objavim. Nekatere so mogoče zanimive, kjer se vidi tudi notranjost naprave, pogonski elementi ipd, kar je od zunaj težko videti. Slike sem objavil malo večje, "kot predpisano" (če si jih bo kdo snel) in upam da bodo vsem lepo vidne:
- Spodnja postaja in steber na spodnji postaji:
Pogled na negativne kolesne baterije na spodnjem stebru postaje (leva in desna stran)
Napenjalne naprave transportne vrvi na spodni postaji
Obračalno kolo na spodnji postaji. Na njega direktno deluje napenjanje z zgoraj vidnega hidravličnega bata.
Dodatna kabina za intervencijske namene in popravila, tudi na spodnji postaji
- Zgornja postaja in prvi steber na zgornji postaji
Naprave za odklop prižemk in počasen prehod kabin skozi zgornjo postajo:
Tukaj je viden položaj kabine / prižemke med parom gumjastih koles (ob počasnem prehodu kabine skozi zgornjo postajo)
Ko je kabina odpeta s transportne vrvi dalje potuje po tirnici na belih kolesih (spodnja slika), po postaji pa jo premikajo gumjasta kolesa.
Na sliki je viden mehanizem na kabini za odpiranje in zapiranje vrat
- Transportna vrv
- Komandna in nadzorna soba na zgornji postaji KKŽ
- Pogled v strojnico, kjer je glavni pogon KKŽ:
Žičnico poganjata dva zaporedno vezana elektromotorja
Reduktor, (ki je tako velik kot jaz ) skrbi za pretvorbo visokega števila vrtljajev z elektromotorja na optimalne vrtljaje za pogon KKŽ
Glavna delovna zavora na gredi med reduktorjem in eletromotorjem
Hidravlični mehanizem za pogon glavne zavore
- Na zgornji postaji se tudi nahaja pomožni hidravlični pogon (sestavljen iz dveh hidravličnih motorjev), katera poganja dizelski motor s črpalko.
Dizelski motor s črpalko.
Pomožni pogon deluje direktno na zgornje obračalno kolo. Na tem kolesu se nahaja tudi varnostna zavora
Komandna omarica pomožnega pogona
Lp vsem žičničarjem in tistim, ki so jim žičnice zelo všeč. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 18:59 |
|
Lepe slike |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 19:02 |
|
Super fotografije!
Si z žičnicami kako poklicno povezan, imaš namreč zelo detajlne fotografije, kar je seveda velik plus!
Upam da boš našel čas še za kakšne slike drugih naprav, verjamem da jih imaš |
_________________
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 19:06 |
|
Odlično! |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 19:52 |
|
Pohvale še z moje strani... fotografije so u piko! Zanima me pa nekaj... tista fotografija, ki prikazuje kolesa v postaji, ki počasi poganjajo kabine po tirih - dva kolesa imata v center osi napeljan pnevmatične cevi. Mogoče veš čemu to služi? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 20:23 |
|
@Bozicek, ta kolesa so gnana od glavnega pogona zato, da imamo popolno sinhronizacijo. Če bi imeli za pogon kabin svoj motor, bi bilo sinhronizacijo težko doseči. Tu pa ne moreš falit, ko se naprava ustavi, se ustavi vse. Ko požene, se vse začne premikat. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 20:28 |
|
Verjetno je tudi precej ceneje kot ločen pogon... |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 20:30 |
|
Fischer2 je napisal/a: |
Verjetno je tudi precej ceneje kot ločen pogon... |
definitivno |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 20:36 |
|
Pa je sicer običajno da imajo Leitnerjeve kabinke pogon spodaj? Ker v Dolomitih se mi zdi da ni tako pri vseh, pa je tam Leitnerja zelo veliko... |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 20:47 |
|
Moje mnenje je sicer, da če le lahko, se da motor spodaj... sploh če je tako velika reč. Se mi pa zdi da se vsaj pri sedežnicah zadnje čase to opušča. |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 4 od 5
|
|
|
|
|