|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 04 Jun 2010 15:47 |
|
al pa da se še noben ni spomnil tega ker sam denar obračajo... |
|
Vlečnica sidro
Pridružen/-a: 06.03. 2010, 17:05 |
Prispevkov: 32 |
|
|
Objavljeno: 04 Jun 2010 18:40 |
|
Mislim da nekatere izjave nikakor ne pašejo na ta forum. |
_________________ Prevoz z žičnico je najvarnejši prevoz!
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 04 Jun 2010 21:02 |
|
Maš pa bujno domišlijo. |
|
Trisedežnica
Pridružen/-a: 03.05. 2010, 15:24 |
Prispevkov: 177 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 04 Jun 2010 21:13 |
|
MacGyver, ideja je ravno tako normalna, kot ostale v tej temi |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 06 Jun 2010 17:35 |
|
sej vem |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 06 Jun 2010 18:18 |
|
Ogromno placa bi rabil. Mislim kabine so ogromne! |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 11 Jun 2010 12:09 |
|
Cez steber bi te pa tok zarukal. |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 02 Jul 2011 14:46 |
|
Moje mnenje in določena dejstva:
- DDH vlečnica vedno sama spusti krogec, ker zazna, da si ga daš med noge, ker se spremeni njegov položaj ali pa se zapelješ mimo senzorjev... in ko zazna spremembo, pač spusti krogec.
- Klemo, ki deluje na tak princip (večja, kot je teža, večja je sila s katero klema drži) , so že uporabljali pri Giovanoli, kasneje še pri Habbegerju in Skirailu.
Te kleme so bile dobre in men osebno so zelo všeč. In če jih ne uporabljajo več majo zato razloge. Glede razbremenjevanja zajle je pa tko; mogoče se res z žičnico ponavadi ne voziš dol, ampak se veliko ljudi vseeno pelje. In tu bi bil problem, ker bi na zgornjih postajah (ali vmesnih , če so žičnice večdelne) zmanjkovalo jajčk in sedežev. Bi pa lahko za razbremenitev uporabljali tudi dosedanje kleme in upam, da je dovolj nazorno razloženo, zakaj. Glede DDH klem in udobja je pa tko, da bi s tem šli zelo daleč nazaj. Brezveze je komfort zmanjšvat, če pa smo že tko daleč da se kolesnih baterij pri vožnji z žičnico sploh ne čuti več. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 03 Jul 2011 11:59 |
|
whistler je napisal/a: |
DDH princip na sedežnici bi bil zaradi strižne sile neuporaben za sedežnice, ker ni mogoče skonstruirati takega sedeža ki bi težo smučarjev prenesel v strižno silo. Tudi DDH sidra se ne bi obnesla. |
Tu si vse povedal Še posebno je problem pri vožnji potnikov navzdol, tako kot je omenil Azy. DDH princip je zelo dobro uporaben izključno za O1V. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 03 Jul 2011 16:01 |
|
Največji problem je tu spet pri udobju. Če bi že rabl nek princip za olajšanje zajle, bi že neki sprogramiral, ampak po mojem ni profita. Po mojem bi še najboljša ideja bla to, da bi izuml moderno klemo, ki drži na tak princip. |
Nazadnje urejal/a Azy 06 Jul 2011 08:42; skupaj popravljeno 1 krat
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 04 Jul 2011 15:35 |
|
Sila, ki je potrebna za zdrs prižemke je mora biti 3x večja, kot je sila, ko prižemka že drsi. To je ubistvu ogromna sila, tako da je zdrs preprečen v kolikor je vse OK s prižemko. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 2 od 2
|
|
|
|
|