Odgovori na to temo
 Garaventa 
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Je firma, ki je poznana predvsem po veliko sistemih odklopnih sedežnic. S prvimi so začeli leta 1981. njihova zgodovina je pestra, sedaj pa žalostno podlegajo okupciji DM-ja, kar se vidi tudi na njihovi spletni strani www.garaventa.doppelmayr.com. Nekoč so bili povezani tudi z Girakom.

Garaventa je začela graditi odklopne sedežnice po letu 1981 v sodelovanju z lienškim Doppelmayerjem. Prve take sedežnice so bile trosedežnice in so bile zgrajene v Unterrothornu, Gamsalpu in Tigniasu. Prve lastne naprave je začela graditi leta 1986. Njihov napenjalni sistem je bil enak štirisedežnicam. Leta 1987 je Garaventa zgradila svoji prvi odklopni štirisedežnici na Engelbergu in Sacogninu. Napenjanje je bilo sedaj pri trosedežnicah vertikalno. Po letu 1990 so bile postaje zgrajene iz več betona, imele so tudi drugačno hišico. Sedeži so bili podobni Doppelmayerjevim, vse naprave so imele najmanjšo hitrost 4 m/s. Leta 1991 so razvili nov, lažji sistem. Prvič se je ta sistem zgradil v St. Moritzu. Take sedežnice so imele hitrost 5 m/s, njihove postaje pa so bile pol-odprte. Nato se je leta 1992 na trgu pojavil nov sistem z imenom Kompakt, a vseeno je tega leta Garaventa prodala in zgradila le tri naprave, dve štirisedežnici in eno dvosedežnico. Še slabše je bilo leto 1993, ko sta bili zgrajeni naslednji napravi: štirisedežnica Kühboden-Flesch in pokrita dvosedežnica Pra Perron v Chateu-D'Oexu. Obe sta imeli hitrost 5 m/s. Leta 1994 so Kompakt sistem še izpopolnili in zgradili 11 naprav – eno dvosedežnico, ostalo štirsedežnice. Nato je leta 1995 Garaventa razvila svojo prvo šestsedežnico, ki je bila postavljena v Alpenareni, imela pa je klemo (prižemo) od kabinke. Nato je 1998 iznašla MSC Sesellbahnsystem in ga istega leta tudi postavila, a vseeno je gradila še naprej tudi po starem konceptu. Leta 2000 so trgu ponudili tudi pokrito šestsedo. Leta 2002 je bila zgrajena zadnja Garaventina MSC naprava, saj se je tega leta firma prodala Doppelmayrju. Od takrat naprej je Garavena del DMjeve skupine.

Še v sliki:

1981-1985

- tega leta je Garaventa zgradila svojo prvo odklopno trisedežnico, v sodelovanju z Doppelmayrjem v Lienzu.
- postaja je bila že v pokritem prostoru






1986-1988

- tega leta je Garaventa zgradila prvo trosedežnico lastnega razvoja
- ta sistem je bil skoraj enak tistemu, ki se je pozneje uporabljal za štirisedežnice
- postaje so bile še vedno v zaprti stavbi, a zgrajene iz več betona





1987-1990

- tega leta je Garaventa zgradila svojo prvo štirisedežnico
- sistem je bil enak trosedežnicam iz leta 1986
- sedeži so bili prevzeti od Doppelmayrja
- vse naprave so imele najmanjšo hitrost 4 m/s






1990-1992

- leta 1990 je Garaventa razvila nov sistem
- postaje so postale pol-odprte
- napenjanje je bilo hidravlično
- hitrost 5 m/s




1992-1995

- na trg je prišel sistem Garaventa Kompakt
- hitrost se je zaradi spremenjenih postaj zmanjšala na 4,8 m/s
- štirisedežnice so imele postaje na dveh betonskih stebrih









1995-1999

- leta 1995 je Garaventa zgradila prvo šestsedežnico
- njena klema je bila vzeta iz kabink, pri ostalih dveh sedežnicah pa so bile kleme še vedno iste
- sedeži so bili narejeni iz lažjega materiala




od 1998 (šestsede od 2000)

- leta 1998 je Garaventa razvila MCS sistem. Še vedno so se proizvajale Kompakt iz mešanih delov.
- postaje so bile popolnoma nove






Nato pa fuzija z DMjem in MCSja je bilo kar naenkrat konec.


Tole je en opis delovanja firme Garaventa, katerega sem povzel po cellistovih postih na bivšem Skie forumu.


Nazadnje urejal/a whistler 29 Maj 2009 14:15; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Odlična predstavitev Garavente! Cela seminarska naloga - pomoje še sami v firmi nimajo tko natančno razporejen Laughing

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Hvala. Vse zasluge pa gredo cellistu, ki je to spravil na Skie forum. Od tam sem pa jaz združil prispevke in dal sem.
Nekaj podobnega imam tudi za Von Roll.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Kabinska žičnica

Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33
Prispevkov: 383
Kraj: Celje
Odgovori s citatom
Una prva triseda je 100% sedežnica Kumne v Zermattu. Pele iz Kumne na Rothorn.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Azy Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Vem de so sedeži od O4S in O6S Brdo in Lom na cerknem od Garavente

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Ja nič čudnega, saj sta tudi obe te napravi Girak-Garaventa.
Pa tudi na Davči, ki je že Doppelmayrjeva so Garaventini sedeži.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Enosedežnica

Pridružen/-a: 28.11. 2017, 20:13
Prispevkov: 60
Odgovori s citatom
Zanimiva brošura
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Kobra Pošlji zasebno sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54
Prispevkov: 125
Kraj: Dobrova
Odgovori s citatom
Garaventa sedaj proizvaja nihalke, gondole in različne sisteme, ki pa niso namenjeni smučarjem.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom AS111 Pošlji zasebno sporočilo
  
Enosedežnica

Pridružen/-a: 28.11. 2017, 20:13
Prispevkov: 60
Odgovori s citatom
Zanimivo, da so skrenili povsem v drugo smer.
Očitno jim omenjeni sistem ni več dobro funkcioniral.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Kobra Pošlji zasebno sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 1  

  
  
 Odgovori na to temo