Odločil sem se, da vam bom predstavil to napravo iz dveh razlogov:
1. Je moja najljubša žičnica
2. Letos je postala tretja najdaljša žičnica na svetu (najdaljša v Alpah, mogoče v Evropi)
Pa še slike:
Prvi odsek:
Zadeva je taka: na vsake toliko stebra je taka kabina postrani na konstrukciji... in železno plato na stebru veliko... ta kabina gre po zgornji zajli za reševanje z kabin.. in do stebra kjer ljudi napakirajo na plato... Čisto simpl.
podobno zadevo ima 2S žičnica Ngong Ping 360 v Hong Kongu.
Zanimiva tema in še bolj zanimiva naprava.
Na njej je polno elementov, ki jih ne vidiš ravno na vsaki napravi. Svoje doda še okolica, toda to je Švica.
V kolikor pa bi se debata o sistemu reševanja razvijala, jo bomo prestavili na svoje.
No, da odgovorim na vsa vprašanja:
- dvojni stebri res niso iluzija!
-čas vožnje iz Zermatta(1620m) do Trockener stega(2939m) je 25 minut.
-Dolžine:
prvi odsek:1637 m
drugi odsek:2590 m
tretji odsek:2550 m
skupaj:6777m.
Tule sem še dodal prikaz, kje žičnica poteka:
Pa še neki. Te reševale kabine ma tut kabinka Riffelberg express, ki pele iz Furija do Riffelberga. To je zati, ker je tam spodi sam skalovje in je drugače zeloooooooo tešk rešvat ljudi.
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1