|
| Štirisedežnica Vitranc II (Kranjska Gora) | |
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 21 Maj 2011 08:38 |
|
Zadeva je ob taki progi kot je in ob kulturi povprečnega slovenskega smučarja traparija. Poleg tega sta to spet 2 (skoraj zagotovo) fiksni štirisedežnici in to ena za drugo- strahotno pametna poteza (kdo sploh še (razen kake Armenije in Kazahstana sploh še postavlja zaporedne fiksne sedežnice???). Čas vožnje na Vitranc bo isti oz. še daljši kot je bil do zdaj, edino kar se bo pridobilo bo kapaciteta ter očitno manj stroškov z vzdrževanjem- to s kapaciteto pa je slabo, zaradi strme in nevarne proge, ter kulture slovenskih smučarjev. Upam pa vsaj to, da bodo uredili dostop do spodnje postaje- ali s kakim trakom ali pa vse skupaj prestavili nižje, čeprav si to težko predstavljam.
V kolikor mislijo Vitranc resno obnovit, bi blo treba narest vsaj še eno konkretno progo do dol, pa še kako tudi za začetnike proti Podkorenu 2... ampak vsi vemo, kako tečejo zadeve v Republiki SLOVENISTAN. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 21 Maj 2011 09:55 |
|
1. kot 1.: Nisem napisal da je napaka Vitranc 2, na tej progi je fiksna naprava OK. Problem je, da gre za dve zaporedni fiksni sedežnici. Če bi imel kaj pameti (kar je v SLO vse redkeje) bi Vitranc 1 postavil na traso Vitranca 2, namesto Vitranca 1 pa bi postavil odklopno napravo. Take menjave niso samo na Kronplatzu, tudi v Srbiji so menjali nekaj let stare fiksne štirisedežnice za odklopne! V kolikor bi imelo vodstvo vsaj malo pameti, bi razmišljalo v to smer- v najslabšem primeru tudi kaka rabljena odklopna naprava.
2. kot 2.: Razvajenost je relativna stvar. Sam osebno nisem razvajen smučar, meni se gre predvsem za to, da se nasmučam in ne za ostale stvari. Nesmiselno se mi zdi, da na napravah porabim večino časa. Trendi so šli naprej in če se hoče imet resno smučišče jim je treba sledit; postavljanje novih dolgih fiksnih naprav na velikih smučiščih je vsekakor zelo zgrešeno. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 21 Maj 2011 13:21 |
|
Glej, jest v vsaki stvari skušam kaj dobrega najt... ampak dve zaporedni fiksni štirisedežnici, vsaka v dolžini 1000m+ leta 2011 se mi pa zdi že preveč... sploh za smučišče, ki se ima za resno in ki ima tako drage karte... saj denarja je dovolj, ampak ne gre v prave stvari, kar je pri nas že dolgo časa folklora...
Npr. kaj pridobiš če menjaš fiksno enosedežnico s štirisedežnico? Malce udobnejši zic pa vrsto prej požre, kar pa je lahko tudi slabše, če je proga ista. To je edino, kar pridobiš s stališča smučarja. Hitrost vožnje je približno ista. Odklopna naprava je povsem druga zgodba. |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 22 Maj 2011 09:30 |
|
V avstriji bi postavl dve vzporedni O6S- CS10/ kid stop, al pa vse to v eni in isti napravi, glede na to, da bla družinska proga (Vključeni obe sedežnici, Vitranc 1 in 2). Je pa mogoče ena mala možnost, da zgradijo celo O4S, glede na vse (nisem še zasledil podatka, da je 100% fiksna (če ni me popravite)). Mogoče. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 22 Maj 2011 21:07 |
|
O4S bi bila čisto dovolj, ne vem zakaj bi bilo šestsedežnico treba.
Drugače pa ni variante, da bo zadeva odklopna, niti nima smisla. Tudi Podkoren jim nekak oprostim za fiksno napravo, Vitranc 1 pa niti pod razno ne... v kombinaciji z Vitrancem 2 in ceno karte pa še toliko manj.
Zadeva bi bila sprejemljiva edino, če bi na vrh Vitranca potegnili kabinsko žičnico direktno iz KRG in naredili nekaj konkretnih prog z vrha, med drugim tudi kako za začetnike proti Podkorenu 2, ki ravno zaradi slabega dostopa čez strm poligon sameva in počasi propada...
Drugače pa glede trendov: pri nas je bilo to res v letih 1998-2000, v tujini pa so s tem zaključili cca 10 let prej |
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 26 Maj 2011 17:36 |
|
|
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 27 Maj 2011 09:28 |
|
Vse nove naprave po vrsti imajo prevelike kapacitete, glede na površino naših smučišč. Vsak smučar potrebuje določen odstotek prostora za še varno smuko. In ta odstotek se s postavitvijo nove naprave vedno manjša. Tudi po 3x, 4x. OBVEZNA bi morala biti širitev proge v kolikor se poveča kapaciteta naprave. Rezultat neupoštevanja tega je polno smučišče smučarjev, od smuke imamo malo, ampak v vrstah pa ne čakamo - očitno to hočemo . |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vrvna vlečnica
Pridružen/-a: 26.09. 2021, 11:46 |
Prispevkov: 2 |
|
|
Objavljeno: 27 Sep 2021 05:36 |
|
Pa se končno dogaja |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54 |
Prispevkov: 126 |
Kraj: Dobrova |
|
Objavljeno: 29 Sep 2021 16:14 |
|
Ali imate več informacij (proizvajalec, tip žičnice)?
Lp, Anže |
|
Vrvna vlečnica
Pridružen/-a: 26.09. 2021, 11:46 |
Prispevkov: 2 |
|
|
Objavljeno: 30 Sep 2021 11:59 |
|
https://www.mountain-manager.com/wp-content/uploads/2021/09/mountain_manager_0521.pdf stran 42-43
- finančna konsolidacija podjetja je trajala 5 let
- v gradnji je fiksna štirisedežnica proizvajalca Leitner, dolžine 1036 m, z višinsko razliko 'nad 500 m', hitrostjo 2.4 m/s in kapaciteto 1000 os / h
- večja zmogljivost ni potrebna, saj bo žičnica imela samo 'družinsko progo in neteptano varianto za freeriderje'
- predvideno je poletno obratovanje
- akumulacija, ki je v gradnji ob progi Velika Dolina, bo imals volumen 50000 kubikov, predvideno je da bodo za polnjenje uporabili močan izvir v bližini proge za svetovni pokal
- predvidena je tudi nova povezovalna pot med Podkorenom 1 in Podkorenom 2, po kateri bo speljan tudi cevovod za polnjenje nove akumulacije
V nadaljevanju govorijo tudi o projektu gradnja dveh desetsedežnih kabinskih žičnic med Podkorenom II in Planico, prva bi zamenjala dvosedežnico po nekoliko zamaknjeni trasi, druga pa bi peljala iz Planice do zgornje postaje prve kabinke. Predvidena je tudi proga v Planico. |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 2
|
|
|
|
|