Odgovori na to temo
 Štirisedežnica Vitranc II (Kranjska Gora) 
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Torej, danes sem prebral v časopisu. Država je podelila koncesijo za gradnjo nove štirisedežnice na vrh Vitranca v Kranjski Gori. Obstoječa enosedežnico (naj bi bila najstarejša obratujoča v državi) bo vozila le še to poletje.
Čas gradnje ni točno določen, odvisen je tudi od finančnih zadev, predvideva pa se v prihodnjem letu. Jasno pa je da je letošnje poletje zadnje za staro Grafferjevo F1S. Tudi če drugo leto še ne bodo gradili, naprava ne bo več obratovala zaradi visokih stroškov vzdrževanja.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
ZANIMIVO.. zelo ZANIMIVO....
hmm.. kdo bi organiziral skupinski ogled F1S Vitranc II ? preden jo podrejo.?

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Zadeva je ob taki progi kot je in ob kulturi povprečnega slovenskega smučarja traparija. Poleg tega sta to spet 2 (skoraj zagotovo) fiksni štirisedežnici in to ena za drugo- strahotno pametna poteza (kdo sploh še (razen kake Armenije in Kazahstana sploh še postavlja zaporedne fiksne sedežnice???). Čas vožnje na Vitranc bo isti oz. še daljši kot je bil do zdaj, edino kar se bo pridobilo bo kapaciteta ter očitno manj stroškov z vzdrževanjem- to s kapaciteto pa je slabo, zaradi strme in nevarne proge, ter kulture slovenskih smučarjev. Upam pa vsaj to, da bodo uredili dostop do spodnje postaje- ali s kakim trakom ali pa vse skupaj prestavili nižje, čeprav si to težko predstavljam.

V kolikor mislijo Vitranc resno obnovit, bi blo treba narest vsaj še eno konkretno progo do dol, pa še kako tudi za začetnike proti Podkorenu 2... ampak vsi vemo, kako tečejo zadeve v Republiki SLOVENISTAN.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Ej @Fischer2 počasi...
Fiksne štirisedežnice se meni ne zdijo nič spornega kot hočeš ti prikazati. Ljudje v Sloveniji so očitno postali izredno razvajeni (pa ne leti to samo nate). Zanimivo je ko se par let zapored ustavljaš v vrstah pred sedežnicami in poslušaš malo debate. Enkrat ni v redu ker je enosedežnica in je ful počasna, čez eno leto stojiš pred štirisedežnico in je ful dobro ker je štirisedežnica ampak zakaj niso naredili "tahitre" kot jih imajo v Avstriji, itd...
Za takšno stvar kot je vrh Vitranca je fiksna štirisedežnica povsem prava stvar. Zafrknili so itak z Vitrancem 1. Ne moreš popravljati napake za nazaj in zato ker si se zakalkuliral in namesto odklopne postavil fiksno štirisedežnico Vitranc 1, zdaj postavit odklopne štirisedežnice Vitranc 2. To pač ne gre.

In še dodatno: V načrtu je poleg gradnje sedežnice tudi ureditev obstoječe proge iz Vitranca, ter nova "družinska" proga.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
1. kot 1.: Nisem napisal da je napaka Vitranc 2, na tej progi je fiksna naprava OK. Problem je, da gre za dve zaporedni fiksni sedežnici. Če bi imel kaj pameti (kar je v SLO vse redkeje) bi Vitranc 1 postavil na traso Vitranca 2, namesto Vitranca 1 pa bi postavil odklopno napravo. Take menjave niso samo na Kronplatzu, tudi v Srbiji so menjali nekaj let stare fiksne štirisedežnice za odklopne! V kolikor bi imelo vodstvo vsaj malo pameti, bi razmišljalo v to smer- v najslabšem primeru tudi kaka rabljena odklopna naprava.

2. kot 2.: Razvajenost je relativna stvar. Sam osebno nisem razvajen smučar, meni se gre predvsem za to, da se nasmučam in ne za ostale stvari. Nesmiselno se mi zdi, da na napravah porabim večino časa. Trendi so šli naprej in če se hoče imet resno smučišče jim je treba sledit; postavljanje novih dolgih fiksnih naprav na velikih smučiščih je vsekakor zelo zgrešeno.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Dvomim da se prestavljanje naprave izplača... Ker verjetno so stroški demontaže in ponovne montaže kar visoki. Pa tudi ni tako enostavno. Vsaka žičnica je postavljena za določeno konfiguracijo terena in močno dvomim da bi Vitranc 1 "pasal" na traso Vitranca 2...

Mogoče sem se z razvajenostjo nekoliko nerodno izrazil. Kar sem hotel povedati je, da smo Slovenci takšni, da v vsaki dobri stvari hitro najdemo še precej slabih. Namesto da bi bili veseli ker bo znova smuka iz vrha Vitranca in se ne bomo gor vozili z zastarelo F1S, se začnemo ukvarjati s tem da bosta sedaj dve zaporedni F4S in podobne zadeve.
Pri smučanju se je pač treba sprijazniti, v vsakem primeru se več časa preživi na žičnicah, včasih se ga na žalost še več v vrstah pred žičnicami.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Glej, jest v vsaki stvari skušam kaj dobrega najt... ampak dve zaporedni fiksni štirisedežnici, vsaka v dolžini 1000m+ leta 2011 se mi pa zdi že preveč... sploh za smučišče, ki se ima za resno in ki ima tako drage karte... saj denarja je dovolj, ampak ne gre v prave stvari, kar je pri nas že dolgo časa folklora... Very Happy

Npr. kaj pridobiš če menjaš fiksno enosedežnico s štirisedežnico? Malce udobnejši zic pa vrsto prej požre, kar pa je lahko tudi slabše, če je proga ista. To je edino, kar pridobiš s stališča smučarja. Hitrost vožnje je približno ista. Odklopna naprava je povsem druga zgodba.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
hmm. če sta zaporedno 2 F4S.. nevem.. to bi bilo v stilu leta 1998-2000. Takrat so jih postavljali. Zaporedne pa hmm.. sploh če sta obe 1000m +. Pomojem nebi bila slaba O6S za dolžino res.. hitrost itd. Sploh če bo nova družinska proga.. Kar bi blo pa za otroke veliko lažje če bi bila O6S kot pa F4S, kjer te zic nabije gor. Nevem...

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Kabinska žičnica

Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33
Prispevkov: 383
Kraj: Celje
Odgovori s citatom
V avstriji bi postavl dve vzporedni O6S- CS10/ kid stop, al pa vse to v eni in isti napravi, glede na to, da bla družinska proga (Vključeni obe sedežnici, Vitranc 1 in 2). Je pa mogoče ena mala možnost, da zgradijo celo O4S, glede na vse (nisem še zasledil podatka, da je 100% fiksna (če ni me popravite)). Mogoče.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Azy Pošlji zasebno sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
O4S bi bila čisto dovolj, ne vem zakaj bi bilo šestsedežnico treba.
Drugače pa ni variante, da bo zadeva odklopna, niti nima smisla. Tudi Podkoren jim nekak oprostim za fiksno napravo, Vitranc 1 pa niti pod razno ne... v kombinaciji z Vitrancem 2 in ceno karte pa še toliko manj.
Zadeva bi bila sprejemljiva edino, če bi na vrh Vitranca potegnili kabinsko žičnico direktno iz KRG in naredili nekaj konkretnih prog z vrha, med drugim tudi kako za začetnike proti Podkorenu 2, ki ravno zaradi slabega dostopa čez strm poligon sameva in počasi propada...


Drugače pa glede trendov: pri nas je bilo to res v letih 1998-2000, v tujini pa so s tem zaključili cca 10 let prej Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
24.6.2010
http://www.uradni-list.si/1/content?id=98683

23.12.2010
http://www.mzp.gov.si/si/splosno/cns/novica/article/771/6632/7215977da0/

12.5.2011
http://www.mzp.gov.si/nc/si/splosno/cns/novica/article//6751/



No to se pa že dolgo ni zgodilo.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Vse nove naprave po vrsti imajo prevelike kapacitete, glede na površino naših smučišč. Vsak smučar potrebuje določen odstotek prostora za še varno smuko. In ta odstotek se s postavitvijo nove naprave vedno manjša. Tudi po 3x, 4x. OBVEZNA bi morala biti širitev proge v kolikor se poveča kapaciteta naprave. Rezultat neupoštevanja tega je polno smučišče smučarjev, od smuke imamo malo, ampak v vrstah pa ne čakamo - očitno to hočemo Very Happy.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vrvna vlečnica

Pridružen/-a: 26.09. 2021, 11:46
Prispevkov: 2
Odgovori s citatom

Pa se končno dogaja Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom gorenc2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54
Prispevkov: 125
Kraj: Dobrova
Odgovori s citatom
Ali imate več informacij (proizvajalec, tip žičnice)?

Lp, Anže
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom AS111 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vrvna vlečnica

Pridružen/-a: 26.09. 2021, 11:46
Prispevkov: 2
Odgovori s citatom
https://www.mountain-manager.com/wp-content/uploads/2021/09/mountain_manager_0521.pdf stran 42-43

- finančna konsolidacija podjetja je trajala 5 let
- v gradnji je fiksna štirisedežnica proizvajalca Leitner, dolžine 1036 m, z višinsko razliko 'nad 500 m', hitrostjo 2.4 m/s in kapaciteto 1000 os / h
- večja zmogljivost ni potrebna, saj bo žičnica imela samo 'družinsko progo in neteptano varianto za freeriderje'
- predvideno je poletno obratovanje
- akumulacija, ki je v gradnji ob progi Velika Dolina, bo imals volumen 50000 kubikov, predvideno je da bodo za polnjenje uporabili močan izvir v bližini proge za svetovni pokal
- predvidena je tudi nova povezovalna pot med Podkorenom 1 in Podkorenom 2, po kateri bo speljan tudi cevovod za polnjenje nove akumulacije

V nadaljevanju govorijo tudi o projektu gradnja dveh desetsedežnih kabinskih žičnic med Podkorenom II in Planico, prva bi zamenjala dvosedežnico po nekoliko zamaknjeni trasi, druga pa bi peljala iz Planice do zgornje postaje prve kabinke. Predvidena je tudi proga v Planico.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom gorenc2 Pošlji zasebno sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 2  

  
  
 Odgovori na to temo