 |
 | O1V Kržišče I in II (Krvavec) |  |
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 05 Jun 2009 11:31 |
|
Vlečnici Kržišče 1 in 2 sta edini Pomini vzporedni vlečnici pri nas.
Stojita na Krvavcu.
Leto izgradnje: 1978 (skupaj z dvosedežnico Kriška planina)
Dolžina: 603m
Višinska razlika: 165m
Kapaciteta: 2x 1000 smučarjev/h
Sta zelo hitri, vendar so blažilci že močno izrabljeni, zato štart ni ravno najbolj prijeten. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 05 Jun 2009 15:44 |
|
Ja, štart je takorekoč boleč  Ko bom imel malo časa naložim slike, mogoče zvečer... lp |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 05 Jun 2009 23:14 |
|
|
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 21 Maj 2010 12:24 |
|
Sam zakva ma ta vlecnica tok visok krogce? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 21 Maj 2010 12:45 |
|
Na začetku so mogoče malo bolj visoki, nekje vmes so celo zelo nizki. Ko se vračajo na postajo pa velikokrat krajšajo pot z izpustom stebra. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 21 Maj 2010 17:06 |
|
To vem, sam spodi ko ga zagrabes so nekam visoki. Drugot so skor pr tleh. |
|
Trisedežnica
Pridružen/-a: 03.05. 2010, 15:24 |
Prispevkov: 177 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 21 Maj 2010 18:55 |
|
To vem, sam spodi ko ga zagrabes so nekam visoki |
To je čisto odvisno od tega, koliko snega je ''nabutanga'' tam. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 21 Maj 2010 19:05 |
|
To je čisto odvisno od tega, koliko snega je ''nabutanga'' tam. |
Snega mislim, da je cisto dovolj nabutanega tam. Da bi pa izenacu to bi pa mogu ga se ene pol metra nabutat, to je pa ze prevec. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 21 Maj 2010 20:38 |
|
Ja, imaš prav, štart je kar visok. Mislim pa da je to zato, ker lahko na Kriški planini pade kar veliko snega - ker je taka kotanja ga napiha. V sezoni 2005/06 so bili krogci ravno prav visoki... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 21 Maj 2010 21:45 |
|
Aha, jst sm biv prvic na krvavcu 3 leta nazaj tk da za prejsne sezone nevem, kako je blo. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 27.01. 2016, 14:00 |
Prispevkov: 125 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 23 Feb 2025 13:16 |
|
Včeraj sem na Krvavcu prvič v sezoni smučal na Kržišču. Ti vlečnici sta definitivno med meni najljubšimi, skrbi pa me, da ju bodo zaradi dotrajanosti zamenjali (s čim, kar ni odklopna Poma).
Ko sem se včeraj prvič peljal z levo vlečnico, sem ob strani na tleh videl krožniček, kmalu zatem pa se je mimo pripeljala štanga brez krožnička. Malo kasneje sem se spet peljal gor z levo vlečnico, bil sem nekje na pol poti do vrha, ko se je vlečnica ustavila, nato pa začela drseti nazaj. Razmišljal sem že, ali naj jo spustim in odsmučam dol, a jo nekje po 10, mogoče 15 m žičničarju uspelo ustaviti in nato znova zagnati. Po tem pripetljaju so, ko smo vsi potniki prišli do vrha, levo vlečnico za nekaj časa zaprli, žičničar pa je splezal na postajo in nekaj šaril okoli motorja.
Na Kržišče sem se vrnil popoldne, ko sta obe vlečnici spet delovali – a ne za doldo. Ko sem stal na spodnji postaji, je nekaj počilo, desna vlečnica pa se je zatresla in ustavila. Ker sem se ravno vkrcal na levo, sem hitro videl, kaj se je zgodilo: malenkost pred prvim stebrom se je zlomil člen med klemo in štango vlečke, ki je zdaj ležala na tleh. Po pripetljaju je desna vlečnica stala kar nekaj časa. Svaka čast zagnanemu mlademu žičničarju, ki je najprej splezal na steber in tam nekaj uredil, nato pripeljal vlečnico okoli, dokler ni klema brez štange prišla na postajo, splezal gor z orodjem, klemo odtranil in vlečnico ponovno odprl za potnike.
Skratka, kljub dobremu sprotnemu reševanju težav je jasno, da vlečnici razpadata. Kakšna torej menite, da bo prihodnost Kržišča? |
|
Vlečnica sidro
Pridružen/-a: 19.03. 2010, 17:50 |
Prispevkov: 45 |
|
|
Objavljeno: 24 Feb 2025 08:14 |
|
V master planu bi jo zamenjali s 6-sedežnico (stran 146).
Nasplošno je težava takih vlečnic starost in malo obratovalnih dni. Dobro da sta dve vlečnici tam na Kržišču  |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54 |
Prispevkov: 128 |
Kraj: Dobrova |
|
Objavljeno: 02 Mar 2025 16:55 |
|
Zagotovo sta po opisanem vlečnici že zreli za zamenjavo, čeprav se mi zdi šestsedežnica malo preveč (razen če se zmanjša kapaciteta). Koliko je sploh dolga trasa vlečnic?
Hkrati bodo morali prej ali slej zamenjati tudi dvosedežnico, ker je tudi ta res stara. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 27.01. 2016, 14:00 |
Prispevkov: 125 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 03 Mar 2025 17:51 |
|
dominicelzi je napisal/a: |
V master planu bi jo zamenjali s 6-sedežnico (stran 146).
Nasplošno je težava takih vlečnic starost in malo obratovalnih dni. Dobro da sta dve vlečnici tam na Kržišču  |
Hvala za poslano, tega dokumenta nisem poznal, bom pogledal! In ja, res je dobro, da sta dve, da lahko ena obratuje, ko drugo zaprejo za sprotna popravila.
AS111 je napisal/a: |
Zagotovo sta po opisanem vlečnici že zreli za zamenjavo, čeprav se mi zdi šestsedežnica malo preveč (razen če se zmanjša kapaciteta). Koliko je sploh dolga trasa vlečnic?
Hkrati bodo morali prej ali slej zamenjati tudi dvosedežnico, ker je tudi ta res stara. |
Trasa je dolga cca. 560 m, šestseda bi bila čisti overkill (sploh glede na to, da zadnja leta odpirajo samo še modro progo, pa še to le za kak mesec, ne za celo sezono). Zakaj pa ne bi postavili nove DDH vlečnice? Poma jih še vedno dela ... Kapaciteta je očitno dovolj velika, investicija, obratovanje in vzdrževanje pa tudi mnogo cenejši.
Kar se pa dvosedežnice tiče, se pa tudi ne zabaše, počasna vožnja pa ni problem, ker je proga Kriška planina preveč dolgočasna, da bi po njej kdorkoli resen smučal za užitek – služi le kot povezava do Kržišča. Če jo bodo menjali zaradi dotrajanosti, se je treba vprašati, kaj je smiselno. F2S se teoretično še da naročiti, a smučišča tega ne počnejo več. Je cenovna razlika med F2S in F4S res tako majhna, da se bolj splača postaviti štirisedežnico, četudi kapaciteta ni potrebna? |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1
|
|
|
|
 |