|
| F2V Slatnar - "ambružarka" (Ambrož pod Krvavcem) | |
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 15 Jun 2009 20:46 |
|
Predstavljam vlečnico proizvajalca DM. Tehničnih podatke objavim, ko jih še enkrat preverim na lokaciji, da ne bom nekaj na približno, ker točno ne vem na pamet. Vlečnica je bila kupljena rabljena z Avstrije. Tovrstnih vlečnic je malo, saj ima poševne enojne stebre. Sem pa kot mulc smučal tu. Vlečnica je delovala brez ustavljanj, sidro pa si odvrgel na cesti.
Več kot 10 let ne obratuje več, ker so se pojavili zapleti s papirologijo. Treba bo nekaj ukrenit - js Toneta skos spodbujam, pa prav, da bomo zrihtal zadevo, da ne res vse skup sam še za požagat. Kar se pa sidr tiče, ima pa spravljene in so kot novi... Drug teden pri njem nekaj montiram, pa mu bom spet omenil, kdaj mislimo kaj naredit.
|
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 15 Jun 2009 20:48 |
|
Pa bi se jo dalo povezati s Krvavcem? Če bodo kdaj širili smučišča sem dol? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 15 Jun 2009 20:51 |
|
Ne, mislim, da te možnosti ni... bila pa je enkrat ena taka varianta ja... smučalo se je po cesti do ambroža in potem še kakih 500 m not v gmajno, kjer je tabla, da je spodnja postaja kabinske. To je bilo takrat, ko je ta abružarka še obratovala in bi eventuelno lahko bila del smučišča, ampak, to ne gre, ne po lastniški plati in ne po terenu...
Ambrož je prenizko, pa še na južni strani leži... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 16 Jun 2009 20:36 |
|
Motor naj bi še normalno deloval, čeprav stoji že vrsto let. Lahko pa Tonet rečem, če jo mal poženeva . Zajle pa ni, ker jo je nekaj časa nazaj snel, ker je bila itak rjava in zanič, tko da vrv je treba nabavit novo...
Zdj si mi dal idejo, da mu rečem, da mal poženeva zadevo. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 17:12 |
|
Motor bi moral sneti, ga po vsej verjetnosti dati previti, menjat krtačke in ležaje - to bi po moji oceni stalo okoli 500-700 evrov, za vrv ne vem koliko stane, predpostavljam, pa da če je meter 5 €, kar bi bila realna cena (vrvi prodaja en znanec v Trzinu, tko da bi ga lahko uprašal), dolžina pa je okoli 200m, torej jo rabimo 400m - in smo pri 2000€ + montaža. Barvanje vseh stebrov in postaje, ter menjava kakšnih stikal bi bilo ziher spet 1000€, če bi lahko mi pomagal prostovoljno. Verjetno bi bilo treba na novo gumirat tistih par kolesc - mislim, da jih je okoli 16 - bi blo spet okol 1000€.
Ja tkole je: 5 jurjev ne uide, ampak potem bi bila naprava zmožna obratovati več let brez, da bi kej dost šravfal.
Aja pozabil sem na menjavo olja in filtra v reduktorju, tist ni ne vem kolk.
Bolj me skrbi, koliko bi stali papirji in tehnični pregled, vrjetn še 5 jurjev. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1
|
|
|
|
|