|
| F2V Plana I (Graffer) (Zatrnik) | |
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 13:31 |
|
|
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 13:46 |
|
Upajmo, da se bo zgodil kak "čudež", kot se je zgodil s Tiho Dolino na Veliki. Ampak dokler se ne bo kaj res premaknilo v glavi krajanov ne bo nič. Vprašanje pa je, če je ta naprava še sploh sposobna obratovanja.
Kakorkoli že, naj počiva v miru in naj bo opomin, kako lahko zagovedenost krajanov uniči še tako lepo in koristno stvar, kot je bilo smučišče Zatrnik. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 14:23 |
|
Naprava bi bila potrebna zamenjave, ampak, če gledamo s tehničnega vidika, pa bi bilo možno obnoviti tudi obstoječo. Tko kot si že sam omenil Tiho Dolino na Velki, je starost približno enaka, pa so zadevo zalaufal! Seveda je potrebno res generalno vse obnovit, naredit nove elektronapeljave, menjati vrv, pregledati pogonski del, reduktor spucat, menjat olje, na kolesa dat nalit novo gumo, jermena, kakšne vzmeti, ležaje...
Sliši se veliko, vendar na koncu ni to ne vem kako velik strošek v primerjavi z novo napravo. Spet bi bili ziher dražji papiriji .
Ne glede na starost se bi dalo vse vlečnice, ki stojijo na Zatrniku pognati v sezoni, ki prihaja, če bi se nekaj ljudi lotilo dela. Vsi pa vemo, da tu ni vzrok za zastoj, ampak glede zemljišč...
Js se prostovoljno javim, da grem pomagat pri obnovi! Si predstavlajate, kako lep bi zgledal Zatrnik, v svoji podobi, pa čeprav z obstoječimi žičnicami. Marsikdo bi šel smučat tja že zaradi nostalgije!
Hmm... Lepo obnovljene Grafferce, pobarvane na originalno barvo... super bi blo! |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 16:42 |
|
Dokler nam ne bo nihče dovolil, ne smemo . Pa verjamem, da bi se dobila skupina nabobudnežev - nas - ki bi prostovoljno delalo v zameno za kakšno karto . Upam, da to od lastnikov in odgovornih to bere! |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 18:16 |
|
Tile bi svojo gmajno zastražili bolje kot berlinski zid, če bi lahko. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 22:27 |
|
Jap, tista prenosna vlečnica stoji malo izven trase - je pa vse odprt Ja zagotovo je tudi rja nažrla kak pomemben del - zato bi moral pa naredit ornk generalno. Ampak za začetek bi že blo.. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 23 Jun 2009 08:14 |
|
Ja zobniki in osi, gredi, so ponavadi iz jekla za poboljšanje. To pomeni, da se jeklo pri postopku obdelave lepo obdeluje, ko dobi končno obliko - ko je izdelan zobnik, polž... pa ga damo ogljičit, da pridobi trdo površino - odporno proti obradi, notranjost materiala pa je še vedno dokaj žilava, da ne poka. Nekateri elementi pa so površinsko kaljeni, lahko so tudi nitrirani (osi pri dvižnikih)
Whistler, ja vem, ne vidi se dobro tistih komand. Bo treba enkrat gor, pa mal bolje poslikat. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 2
|
|
|
|
|