|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 08:33 |
|
Slovenija in EU je znana po tem, da imamo preveč birokracije... zato pa smo kot država bolj na psu... preveč je ljudi, ki sedi na državni upravi, ker se morjo ubadat s papirji namest, da bi dejansko kaj delal - proizvajal. Sam zakone so si take napisal... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 08:41 |
|
V Evropi smo glede tega najbolj oz. med bolj pasjimi baje... sicer pa poglej kaj počne SAZAS |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 08:43 |
|
Ni da bi govoru - se bom pozanimal katera dokumentacija se rab, pa objavim... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 12:39 |
|
Ja sam pod obratovalno spada še ceu kup podpapirjev, pod varnost mora bit narejena cela študija...
Sej če sam pomislim, kolk papirjev mam, da en avto registriram... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
| Papirji | |
Enosedežnica
Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58 |
Prispevkov: 55 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 06 Avg 2009 15:12 |
|
Tudi sam sem praktik toda iz izkušenj z napravami vem, da je potrebna stroga kontrola sicer bi nadobudni podjetniki zanemarili vso varnost samo da bi več zaslužili, ko pa bi se kaj zgodilo bi se pa zgovarjali, da itak ni potrebno nič pregledovat in podpisovat.
Vse žičnice za prevoz potnikov so pač regulirane po direktivi 2000-9-ec in od teh naprav je najbolj enostavno narediti dokumente za vlečnico.
-Tehnična mapa
-Certificiranje
-Izjava o skladnosti (CE znak)
--Varnostna analiza
--Varnostno poročilo
-Tehnični pregled ZAG
-Dovoljenje za obratovanje (ministrstvo za promet)
Sam sem izvajalec in moram pripravljati vse te dokumente in včasih mi gre vse skupaj na živce, toda še vedno boljše kot v Ameriki, kjer teh dokumentov ni toliko, se pa tožijo za vsako neumnost. |
|
| Re: Papirji | |
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 06 Avg 2009 16:26 |
|
awdfun je napisal/a: |
Sam sem izvajalec in moram pripravljati vse te dokumente in včasih mi gre vse skupaj na živce, toda še vedno boljše kot v Ameriki, kjer teh dokumentov ni toliko, se pa tožijo za vsako neumnost. |
Ja to je pa res! Veliko je papirologije, vendar če se držiš direktiv in standardov, si kot izvajalec vsaj (malo) zaščiten... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 06 Avg 2009 22:16 |
|
Kljub temu pa se govori, da bosta fanta, ki sta bila udeležena v nesreči na Pohorju, tožila upravljalca... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 07 Avg 2009 10:46 |
|
Hmm... tuki se pa ne vem ali se naj strinjam ali ne.
Vsako dogajanje, vsak proces v življenju pomeni določeno tveganje, tako kot vožnja s kolesom, avtom, z žičnico. Sem mnenja, da če je imela naprava vse papirje in preglede urejene, je krivec višja sila, oziroma vzrok, ki ga z današnjim tehnološkim napredkom ni mogoče odkriti, ali pa bi bili stroški pregleda ekonomsko nesprejemljivi za samo napravo oziroma organizacijo... Nobena stvar ni nikoli 100%, pa je lahko še tolikokrat pregledana... vedno je 99.9999%
Obenem, pa se poraja vprašanje, da je pač človeško življenje neprecenljivo. Zato se tu ne bom opredeljeval, povem samo mnenje. js osebno bi bil vesel, da sem živ. Če pa je upravljalec kršil predpise, pa je zgodba drugačna...
PS: Lahko jima podarijo doživljensko karto za smučarijo |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 07 Avg 2009 14:44 |
|
Ja se strinjam; če ima upravljalec vse papirje in če je vse tako kot treba pač ni kriv. Upravljalec ni Bog, da bi lahko bdel nad vsem in preprečil vsako nesrečo. |
|
Vlečnica sidro
Pridružen/-a: 06.03. 2010, 17:05 |
Prispevkov: 32 |
|
|
Objavljeno: 02 Maj 2010 21:28 |
|
Lahko imaš vse papirje urejene, preiskovalci pa iščejo samo kaj nisi naredil, da bi preprečil nesrečo!
Upravljavec je vedno prvi na udaru z vodjo obratovanja na čelu. |
_________________ Prevoz z žičnico je najvarnejši prevoz!
|
Vrvna vlečnica
Pridružen/-a: 15.03. 2016, 08:11 |
Prispevkov: 8 |
|
|
Objavljeno: 15 Mar 2016 08:14 |
|
<P>Using art as healing art Nike Store Online is a developing field with encouraging results. I have previously mentioned the use of art Nike Outlet Clearance in helping sufferers define their chronic pain states, which make for haunting and revealing pieces of art. It has been demonstrated in studies where traditional methods alone are compared with the addition of art therapy and traditional therapies, the results are, so far, showing greater benefit for the Nike Outlet Store Online art approach. Nike Factory Outlet Store </P>
<P></P> |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1
|
|
|
|
|