Francosko žal ne znam, mislim pa da je to nekakšen predhodnik DDH- vlečnic. S tem da je bilo vse skupaj zelo preprosto, nobenih sistemov za odklop in priklop ni bilo, ko je smučar spustil sidro je padlo dol, kjer ga je pobral žičničar in ga potem spet (ročno) nataknil gor. Zdi se mi celo da smo tako napravo nekoč imeli pri nas, bila pa je nekje tam, kjer je danes vlečnica Preseka 2 (v KRG).
Princip je ubistvu enak, tako, da to je predhodnik... si pa težko predstavljam, kako so natikali sidra... ha, če ga je pa v terminal potegnil je pogonski jermen zdrsnil al pa dol padu ...
Ti začetki so morali bit zanimivi...
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Mislim da so nekaj takšnega imeli tudi na prvi Preseki v Kranjski Gori.
Nekje sem namreč bral da je moral žičničar na zgornji postaji pobirati odvržena sidra in jih nato natakniti na posebne kljuke...
Na spodnjem terminalu je bilo sidro na nekakšnem vodilu. Ko so se gor spravili smučarji se je pomaknilo naprej in s tem zdrsnilo na zajlo. Zaradi strižne sile se je postavilo tako, da se je prijelo vrvi. Zgoraj pa je, ko je smučar spustil sidro to padlo dol in ga je žičničar moral ročno natakniti nazaj. Tudi na spodnjem terminalu je bil enak postopek.
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1