|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 22 Okt 2009 19:08 |
|
no lepo prosim bla je knižna slovenščina |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Okt 2009 20:30 |
|
Sem dobil odgovor, sicer ne od g.Rataja ampak od g. Jesenška - ki je direktor Pohorske vzpenjače.
Napisal mi je, da se dogovarjajo o odprodaji kabin, vse pa je odvisno od občine Maribor(MOM), ki je večinski lasntnik. Napisal mi je tudi, da ko bo kaj novega me bo obvestil. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 25 Okt 2009 15:08 |
|
Novo Pohorsko vzpenjačo postavljajo šele zdej. Po moje bi mogla novogradnja zdej bit stara 10 do 15 let! |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 25 Okt 2009 15:20 |
|
Po mojem bi pa morala biti tam še vedno stara vzpenjača, obnovljena v starem slogu in seveda prilagojena današnjim standardom ter primerno vzdrževana, Bivša vzpenjača je bila poleg solkanskega mosta, trboveljskega dimnika ipd. eden največjih dosežkov za takratni čas, tudi na evropski ravni. Lahko bi se vsaj potrudili tako kot so se na Slovaškem, ko so v postaji stare kabinke naredili kar restavracijo, dele žičnice pa kar pustili. Tudi zelo lepo so se potrudili, pustili so celo nekaj stebrov in celo naredili podstavke za sol in poper v tem stilu (bilo je objavljeno na enem tujem forumu, ko najdem link ga objavim). Tam očitno znajo ravnati s tem, pri nas pa taki tehnični spomeniki niso nič vredni. |
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 25 Okt 2009 17:19 |
|
|
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 26 Okt 2009 08:59 |
|
Fischer, se strinjam! Taka obnovitev bi bila enkratna! To bi moral jemat kot tehnično dediščino, saj je bila vzpenjača naš proizvod, pa čeprav po tujih načrtih - zagotovo je bil pri snovanju naprave zraven tudi Slovenec.
Kar se pa teh slik tiče - so pa super! Tako bi lahko naredili tudi s prvo dostopno žičnico na Krvavec. Sam kaj ko sem js verjetno edini, ki ima obnovljen sedež . |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 26 Okt 2009 09:19 |
|
pa dejmo nek u LJ en prostor nek pa de zrihtamo en muzej... pa majhn bar zraven v stilu takem... |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 16:01 |
|
Danes sem si šel ogledat stvar, posnel 46 slik , jih bom zvečer vrjetno prilepil zdaj nimam časa (no ne vseh ). |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 16:49 |
|
|
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 19:35 |
|
Mam še več slik. Skupaj 46, torej če sem jih zdaj naložo 26 jih mam še 20. Bom potem naložil, so pa res že ogromno naredili, res sem bil presenečen. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 20:06 |
|
Super! Samo čudi me pa, kako da teh stvari nikoli ne pokradejo. Če so kradli barkene žlebove, potem bi komot tudi to... |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 20:22 |
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 4 od 9
|
|
|
|
|