Objavljeno: 10 Avg 2009 22:20 |
|
Včeraj sem si malo bolj podrobno ogledal in poslikal to vlečnico. Na tej napravi sem se kot mulc v šoli v naravi učil smučanja... uff, to je bilo mislim, da leta 94...
Naprava je kar lepo vzdrževana, čeprav pogonska spodnja postaja ne kaže takega stanja. To pa zato, ker je bilo videti, da bodo nekaj počeli z motorjem, saj je bil le ta odklopljen. Malo me skrbi, ker tisti motor izgleda je res žalostno... poglejte si sliko. Vlečnica je dolga 300m, kdaj je bila postavljena ne vem (verjetno v 70ih letih), hotel so postavili že davnega leta 1932, sedaj pa je hotel delno obnovljen...
Ratraki pa stojijo na vsakem vogalu... Spodaj sta bila dva na pol podrta, na vrhu smučišča pa kar trije, dva velika in en majhen... Zgoraj imajo tudi lopo v kateri so lepo zložena sidra. Zgornja postaja vlečnice je umaknjena več kot 50 metrov nazaj od mesta, kjer se odvrže sidro! Temu je tako verjetno zaradi terena, pa tudi sam teren je zelo močvirnat, pa še "puklu" so se izognil. Pozimi je narejena povezava na vlečnico Jelka, cca 150 m levo, za katero velja ista smučarska karta. Na sami trasi so tudi neki starejši temelji, ki pa niso tam, kjer so sedaj stebri ampak drugje... kaj bi lahko to bilo? Opazil sem še izkopane betonske bloke, kar dokazuje, da so menjali same temelje stebrov.
Zgornja postaja morala biti pred kratkim barvana, saj je sem in tja ležala kakšna pločevinka od barve (Egalin), ki sem jo pobral in jo odložil pri lopi, da ne kvari izgleda trase
Velja omenti še napenjane z utežjo in tipala za nadzor teka vrvi...
Opazi se podobnost pogonski postaj z F2S Ambrož pod Krvavcem in Vlečnico Konta na Voglu. Moč motorja ocenjujem na cca 20kW...