|
| re | |
Enosedežnica
Pridružen/-a: 20.02. 2010, 20:52 |
Prispevkov: 56 |
|
|
Objavljeno: 21 Feb 2010 17:57 |
|
Ja to so vilice, ki so nameščene ob kolesnih baterijah. Njena konstrukcija je poznana po oslabljenem in skaljenem delu, ki ob večji sili poči in popusti, ter s tem prekine tokokrog. Naprave(če je vse po predpisih)ni možno zagnati, saj je varnostni tokokrog prekinjen, končni rele pa ni vključen in tako ni dan pogoj za start naprave. Pri pogonskih in obračalnih kolesih pa je ta vilica nameščena neposredno ob rob kolesa(ponavadi je še povezana z ploščato železno palico) Če se rob kolesa odkloni bodisi gor ali dol (dovolj je že centimeter), le ta prestavi palico in odlomi vilico in s tem zaustavi sedežnico. Te vilice se sedaj preventivno vgrajujejo tudi v grafferjeve in druge starejše naprave. Kronska matica je velika nazobčana podložka, pri kateri zobe zatolčemo v utor matice, da prepreči samodejno odvitje matice, ki je nameščena na koncu osi in preprečuje padec kolesa iz osi. Se pravi da je v tem primeru v os vrezan navoj, na katero pride varovalna matica, kronska matica pa zaščiti varovalno pred odvitjem(po domače losanjem). Pri vlečnicah se je že zgodilo, da je ležaj poškodovalo do take mere, da je kolo zagrabilo in od sile, ki se je pri tem sprostila poškodovalo pritrditve(u - nosilce) in je kolo z osjo padlo dol. Pri tem je matica ostala nepoškodovana, zgodba pa enaka kot se je zgodila nedavno. V temle primeru pa po sliki sodeč ležaj ni bil pregret, sicer bi se to takoj videlo na zunanjih obročih, ki so ostali na osi. Za takšne zadeve bi zelo dobro prišla v pomoč termokamera, imeti bi jo mogli vsi upravljalci, saj se da zelo dobro pregledovati tudi elektro opremo(kje recimo rele ali kontaktor iskri in povzroča motnje in nezanesljivo delovanje, ali kje se pregrevajo krtačke) Slike raznih stikal opletanja pe ša priložim ko najdem, priložim tudi izgled kronske matice. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 18.10. 2009, 15:10 |
Prispevkov: 105 |
|
|
Objavljeno: 21 Feb 2010 19:40 |
|
Ma, verjemi, da vsako poseganje v napravo, je nadzorovano z inšpektorjem, zadnič sem bil priča, leitnerevemu delavcu, pohorcu, ter 2 inšpektorjoma, ki so čez dan delali finomontažo na sedežnici, a vseeno so mogli biti inšpektorji zraven. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Feb 2010 10:01 |
|
Odlična razlaga. Teh vilic Stolp ni imel, tokokrog je prekinla iztirnjena vrv na prvem stebru. Mogoče veš kje točno je so nameščene vilice? Na notranji strani, tam kjer teče vrv? Zraven čistilca ledu? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
| vilice | |
Enosedežnica
Pridružen/-a: 20.02. 2010, 20:52 |
Prispevkov: 56 |
|
|
Objavljeno: 22 Feb 2010 10:19 |
|
Stikalo opletanja kolesa oz vilice, so v večini primerih nameščene zraven strgalca ledu. Velikokrat se zgodi, da vilice zlomi že led ki se nabere, pod jekleno vrvjo, zato mora žičničar led očistiti, saj je v nasprotnem primeru obsojen na večkratno postavljanje lestve in poslušanje jeznih ljudi . . . |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Feb 2010 10:28 |
|
Ja, če se nabere tist srž okol po kakšnem metežu znajo bit kar problemi. Ampak a ni to zanimivo, kolk so danes ljudje neučakani, če varovalo prekmal prime je vse narobe, če pa ne prime te pa linčajo, k da strojelomi pa napake v materialu danes niso več možni . Dejstvo je, da so žičniče še vedno najbolj varen prevoz ljudi! |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vrvna vlečnica
Pridružen/-a: 20.02. 2010, 18:53 |
Prispevkov: 2 |
|
|
Objavljeno: 22 Feb 2010 21:30 |
|
lenko je napisal/a: |
Ma, verjemi, da vsako poseganje v napravo, je nadzorovano z inšpektorjem, zadnič sem bil priča, leitnerevemu delavcu, pohorcu, ter 2 inšpektorjoma, ki so čez dan delali finomontažo na sedežnici, a vseeno so mogli biti inšpektorji zraven. |
Hm, potem pa so nekomu v Sloveniji pozabili podeliti Nobelovo nagrado za kloniranje ljudi.
Ko torej na Videcu x-tič pade dol zajla, najprej počakajo, da se inšpektor za žičnice odtrga od svoje papirne vojne, da pride iz LJ v MB, nato pa zadevo popravijo pod njegovim budnim očesom - in potem svizec zavije čokolado... |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 23 Feb 2010 13:47 |
|
Pa seveda da inšpektorjev ni poleg no. Ko sem se jas januarja smučal na pohorju je na Cojzerci zajla padla s kolesa (na srečo v lovilec). Se pripelala dva žičničara s sankami in orodjem, dalje pa ne vem kaj je blo ker sem tistega dne zaradi megle pobegnil s smučišča. Tako da - resnica je resnica. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 18.10. 2009, 15:10 |
Prispevkov: 105 |
|
|
Objavljeno: 23 Feb 2010 15:39 |
|
Ko zajla dol pade, ni nevem kakšen poseg v napravo. Spremeni se nič. Pri spremembah so ravno inšpektorji zraven. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 23 Feb 2010 17:24 |
|
lenko je napisal/a: |
Ko zajla dol pade, ni nevem kakšen poseg v napravo. Spremeni se nič. Pri spremembah so ravno inšpektorji zraven. |
Ja poseg v napravo ni, je pa izredni dogodek. Treba je "preučit" zakaj se je snela . |
Nazadnje urejal/a polarisprox440 23 Feb 2010 17:58; skupaj popravljeno 1 krat _________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 03 Mar 2010 13:32 |
|
Dobro da je na leptopu slikano da vidimo nalepko firme grafične kartice pa procesorja.
Hec, zdaj pa še malo resnega. Me prav zanima kaj bodo zdaj naredili - popravili žičnico (se ne splača - povratno kolo, steber, zajla, itd.), ali pa zgradili novo napravo? Zdaj pa tudi - kaj se jim splača zgradit? Finančno ziher vlečnica. Še Poma izdeluje DDH? |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 18.10. 2009, 15:10 |
Prispevkov: 105 |
|
|
Objavljeno: 05 Mar 2010 15:09 |
|
Obnovili jo bodo. Je manj finančno obremenjeno kot pa postavitev oz. prestavitev naprave. Na cojzerci pa ostajata obe vlečnici. |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 4 od 6
|
|
|
|
|