|
| Čemu služi oštevilčevanje nekaterih žičnških delov? | |
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 14:18 |
|
Zanima me, zakaj oštevilčujejo na žičnicah stole, kabince, ipd. Ti deli se pogosto zamešajo in so po vrsti po nekem čudnem zaporedju npr. 13, 163, 54, 98, 122, 100... |
Nazadnje urejal/a Azy 06 Jul 2010 07:13; skupaj popravljeno 1 krat
|
Trisedežnica
Pridružen/-a: 03.05. 2010, 15:24 |
Prispevkov: 177 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 14:35 |
|
uff, to je pa stvar, ki bi tudi mene zanimala |
Nazadnje urejal/a 4style 13 Maj 2010 14:48; skupaj popravljeno 1 krat
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 14.06. 2009, 18:29 |
Prispevkov: 76 |
|
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 14:43 |
|
Dajte malo kmečko pomislit zakaj je oštevilčenje. Recimo da je na enem sedežu pokvarjeno zapiralo in ga morajo po koncu obratovanja zamenjat, le kako bi to storili če sedeži nebi bili označeni. Velja tudi za druge primere. |
|
Vlečnica sidro
Pridružen/-a: 06.03. 2010, 17:05 |
Prispevkov: 32 |
|
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 14:51 |
|
Kaj če ti rečem, da zamenjaj prižemo na XY sedežu ker ne prijemlje pravilno. Pri vsakoletnem preverjanju prižem se to izvede pri 20% vseh ki so na eni napravi. V standardu piše, da prižeme morajo biti testirane vsakih 5 let. Zelo pomembno je testirati vse, ne pa kakšno dvakrat ali da katero izpustiš.
Sam vrstni red številk na zajli niti ni pomemben. Bistveno je, da vsak sedež ali kabina ima svoje "ime"
Upam da sem pomagal. |
_________________ Prevoz z žičnico je najvarnejši prevoz!
|
Trisedežnica
Pridružen/-a: 03.05. 2010, 15:24 |
Prispevkov: 177 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 15:05 |
|
Zanimiva razlaga in hkrati tudi logična Vendar je še vedno bolj pregledno, če si številke sledijo po vrsti. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 16:52 |
|
Jst sm to sam zaslediv na gondoli za krvavc. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 21:39 |
|
Ja, tako kot so pred mano omenili, gre predvsem za identifikacijo. Na Krvavcu so bile pa po vrsti samo na dan otvoritve |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 05 Jul 2010 22:25 |
|
Nek majo se sedeže zmešane |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 10 Jul 2010 08:32 |
|
U bistvu sam pr takih, ko majo garažo, če se pospravijo v postajo so vedno enak razvrščeni, mislim pa da tut ne sme bit tistga slepga tira. To sm zasledil na sedežnici vrh Krvavca, pa velik v Franciji npr: V Tignesu na novejših DM napravah. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 10 Jul 2010 08:57 |
|
Dolenčev rut ma garažo, pa so zmer prov razvrščeni. |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 10 Jul 2010 09:00 |
|
Mogoče pa majo tak narjen, da vedno začnejo z garažiranjem tak, da najprej gre v garažo sedež številka 1, in tak naprej. Vrnejo se pa isto. Nevem. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 10 Jul 2010 09:04 |
|
mozno, sam se spovnem da so enkrat mel cist mal sedezov gor, druge pa v garazi pa se ni nič zmešalo. |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 10 Jul 2010 10:16 |
|
NWM, so že tak neki zimproviziral. |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 2
|
|
|
|
|