|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 14 Feb 2010 09:30 |
|
Ej ne vem. Pomoje so bile to razne variante, ko so kaj testirali. Ta sedež so verjetno dobili za vzorec - če paše . |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 18 Maj 2010 14:28 |
|
A mi lahka ker zrihta podadke o stebrih Zvoha.
To mislim kot keri so pozitivci, keri negativci, kolk koles je na eni strani in koliko na drugi (seveda za čimveč stebrov)
keri stebri (številke) se skupej držijo in koliko jih je sploh! prosim, ker to bi rabil |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 18 Maj 2010 17:39 |
|
Uff - težka naloga...
Žičnica ima dve prelomnici - torej sta tam negativca - dolga negativca + začetni negativec = 3x negativni prehod
Negativec pri prvem prelomu ima dva stebra in skupno 16 koles - dve bateriji po 8 (tle nisem ziher) jih je pa veliko.
Pozitivcev je tudi veliko. Velik pozitivni prelom ima kar 3 stebre in mislim da 24 koles - torej 3 baterije po 8 koles v eno smer - v obe smeri skupaj 48.
Veliko koles ima tudi izstop, kjer so tudi trije stebri z 22 kolesi - 2 bateriji po 8 koles + 1 baterija po 6 koles v eno smer -v obe smeri skupaj 44 koles.
Število koles je enako na vseh straneh - gor in dol. Končna številka stebrov.
Potem so pa tu še klasični pozitivci s povprečno 6 - 8 koles na baterijo. Vmes je tudi zelo visok steber. Koliko stebrov je ne vem, mislim pa da jih je 18.
|
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 18 Maj 2010 17:49 |
|
št. negativcev rabim pol pa mam vse
thanks.
Rabim za eno rolico papirja božiček že ve, da povem še ostalim: imam projekt za veliko planino.
Delam risbo, ki bo dolga 300 m (1500 listov (krat 2)) in bo povezovala Krvavec, Veliko planino in Golte.
Razvil bi jo po Jurčku, kar bi tudi privlačilo neko pozornost. Planiram to za naslednje leto (poletje ali pa pomlad- ne vem).
Je pa tudi še bolj nepotrjen projekt: Da združim vsa (znana) Slovenksa smučišča (seveda si jih bomj ogromno še zmislil vmes), in Slovenija postane ogromno smučišče. Za to varianto bi rabil 8600 listov (krat 2), dolga pa bi bila kilometer in pol, kar zadostuje za razvoj po Šimnovcu. Ta druga varianta se mi zdi nemogoča, ampak pri meni se nikoli ne ve.
Pa to je že dolgoletni načrt sam tk. Mam narisano že 120 strani (krat dva), edina škoda je, da samo 30 (krat 2) strani tega kar bom uporabil za Jurčka (vse ostalo sosmučišča preveč oddaljena od velike planine).
Vmesne povezave bodo v (najpogosteje) :
1. doppelmayr
2.Leitner
3.graffer
4.Mueller
5. Poma
Prej ali slej bom vprašal za vse naprave na Krvavcu (veliko in golte vem že na pamet) |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 18 Maj 2010 18:06 |
|
Drugač obstaja merilo, npr 1:1000 - zakaj rabiš 300m dolgo risbo? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 18 Maj 2010 18:52 |
|
Za v ginesovo |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 19 Maj 2010 13:53 |
|
polarisprox dolg cajt mi je, pa rišem.
To delam zaradi Velike planine, ki rabi našo pomoč! We Canadian's are always here to help!!!
Too bad I'm not a Canadian...yet... |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 26 Sep 2010 14:15 |
|
polarisprox440 je napisal/a: |
Ja novinarji itak nimajo kaj dosti pojma in kar nekaj napišejo...
Ne razumem pa inšpektorja... če je bil veter je seveda poškodoval napravo. Ne vem kaj ima s tem sedajšnja prepoved obratovanja zaradi prižemk, ko naprava obratuje v normalnem vremenu za obratovanje? Vse prižemke se neporušitveno (itak) pregleda in če je kje kakšna poškodovana se tisto pač menja. Poškodovala se je le ena prižemka od nekaj več kot 180 sedežev. Varnost je sicer na prvem mestu, vendar pa meja mora biti! Sicer pa vsi tu na forumu vemo, da prižemka drži zajlo z 10x večjo močjo kot jo potrebuje da sedež obdrži na njej... hmmm...
Menjave mislim, da ne bo, ker bi bil to za Krvavec prevelik finančni zalogaj, sploh v teh prihajajočih negotovih časih. Osebno sem tudi proti takšnim menjavam, dokler ne razširijo proge zaradi razmerja smučarjev na progi! Sem mnenja, da če se poveča kapaciteta prevoženih smučarjev na smučišče se mora povečati tudi površina smučišča! Če tega ni, je seveda veliko več nevarnosti za smučarske trke - in teh je vedno več!! |
glede fiksnih prižemk je stvar taka, da se med sezonami vsako leto razstavi in da na pregled 25% prižemk za vsako žičnico, vsako leto se razumljivo razstavi druge prižemke, v primeru da kakšna izmed teh ni dobra se morajo vse prižemke dati a pregled, v času sezone, pa če pride do okvare 1 prižemke morajo iti na pregled vse prižemke, verjetno pa je veter poškodoval kar nekaj prižemk, da so se odločili za nove prižeme. Sicer pa so DM prižemke za F2S popolnoma enake kot 15 let stare Girak, le material je drug- paše na zajlo, vendar tu inšepektor komplicira in če je bilo več slabih potem so se pač raje odločili za nakup novih, kar je tudi prav saj za razstavljane prižemk in pregled porabiš kar veliko časa in denarja, če je to pozimi pa sploh |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 22 Mar 2011 16:43 |
|
|
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Mar 2011 17:50 |
|
To je bilo tisti čas, ko so imeli probleme s prižemami. Verjetno so želeli kupiti rabljene stole in so zato probavali, če zadeva paše, gre okoli vodil itd... Potem so se itak odločili za popolnoma nove stole s prižemami. Taka je moja razlaga, čist točno pa ne vem zakaj |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 24 Mar 2011 07:34 |
|
Na zadnji sliki se vidi puša, kamor pride os prižeme, naj povem, da je ta puša sestavljena iz levega in desnega dela, vmes pa je celo nekaj prostora, to pa zato, da mast lažje prehaja, ko jo injeciramo z vrha, puša ima vijačne kanale, ki potiskajo mast, ko se sedež "gunca" |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 24 Mar 2011 09:23 |
|
Jap, pa puša je mesign/medenina, če se ne motim... oziroma neka zlitina verjetno |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 24 Mar 2011 10:46 |
|
ja pomoje je medenina |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 3 od 4
|
|
|
|
|