|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 11 Maj 2010 19:16 |
|
ja pri nas ugibajo ali bi se splačalo ali ne, sicer izgradnja proge ni draga samo traja nekaj časa, mogoče bi res laufalo saj v bližini ni kakšne podobne atrakcije tako da mogoče bi se res splačalo, pa tudi DH-erjev j kr dosti v okolici |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 11 Maj 2010 19:38 |
|
Mal smo že zgrežil temo, tko da je zaključek tega dela debate o tem, da če bi delali DH progo bi jo na Girakovi F2S. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 21 Maj 2010 17:19 |
|
Kok pa sploh gre hitr tale sedeznica? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 21 Maj 2010 20:40 |
|
Hmm... kaj pa vem, kakšne bajne hitrosti nima, mislim da okoli 2m/s. Dovolj za širino proge, ki jo napaja. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 21 Maj 2010 20:47 |
|
hitrosz naprave je 2,2m/s, kolikor tudi dopušča zakon, motor ni problem lahko vozimo 3m/s pa ne smemo po zakonu, da dosežemo večjo hitrost moramo samo zamenjati releje v transformatorju in prestaviti centrifugalne uteži, vsaka žičnica taka kot je ta lahko vozi hitreje kot vozijo pri nas; v Bosni ista žičnica z istim motorje in reduktorje lahko vozi 2,6m/s, ker je pač tak zakon |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 21 Maj 2010 20:53 |
|
Se mi je zdelo, da je včasih zadeva hitreje peljala, tudi F1S Gospinca, F2S Kriška Planina, to je vse tako šibal, da sem se je kot otrok vedno bal... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 22 Avg 2010 20:34 |
|
Neki me zanima v zvezi ozemljivtve, kako to deluje, ker pozimi nemore bit gor? |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 22 Avg 2010 21:06 |
|
Super slike! Dostop do žičnice pa je res velik problem. Ker je višje kot postaja spodnje vlečnice ta praktično ni nič manj obremenjena kot prej. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 23 Avg 2010 10:21 |
|
Nizje je pa nebi mogl postavt, ker pol bi mogl nekak novo progo spelat do vlecnice. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 23 Avg 2010 10:33 |
|
MacGyver je napisal/a: |
Neki me zanima v zvezi ozemljivtve, kako to deluje, ker pozimi nemore bit gor? |
Ja načeloma je pozimi ni gor, ker ni nevihtnih oblakov oziroma so strele redke. Sem pa tudi že pozimi videl, da je dal žičničar po končani smuki ozemljitev gor.
Poleti pa saj veste... velikokrat fajn seka. Čeprav, če ozemljitev ni pravilno pritrjena na vrv je bolje, da je ni. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 25 Avg 2010 19:23 |
|
drugače se pozimi ozemlitev v primeru napovedanih padavin tudi da gor, lansko leto nam je pri prvem snegu strela udarila v zgornje obračalno kolo, se sreča, da smo imeli ozemlitev gor in da so bile vse nastavitve v strojnici na ozemlitev, taKO nam je skurilo le vezje na zgornji postaji,lahko bi bilo veliko hujše, glede dostopa je pa tako, pač je treba it 20m peš, v dnevih ko je veliko obiska pa nedvomno razbremeni vlečnico Slatnik saj nanjo hodijo le slabši smučarji, pri nas imamo ogromno treningov za mlade tekmovalce in tudi ti prvo vožnjo naredijo s sedežnico in s tem razbremenjujejo vlečnico Slatnik, se pa strinjam da bi bila naprava mnogo bolj izkoriščena če bi stala kje drugje, sicer pa jo od letos uporabljamo tudi poleti, za vikende če je lepo vreme imamo okoli 300 prevozov na dan, obratujemo pa od 8 do 14 ure, če bi imeli kakšno dh progo pa bi jih imeli še več, |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 25 Avg 2010 22:26 |
|
A poleti je pa pol zmeraj ozemljitev gor, razn takrat kadar zicnica dela? |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 27 Avg 2010 18:07 |
|
ja poleti je ozemlitev vedno gor, in pa tudi nastavitve v strojnici na zgornji in spodnji postaji |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 2 od 4
|
|
|
|
|