Odgovori na to temo
 O1V Slatnik (Soriška Planina) 
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Predstavljam DHH vlečnico Slatnik proizvajaca Poma. dolga je 925m, drugih tehničnih podatkov o narpravi nevem.. vem le da ima po 300m svoje trase rahel ovinek v levo.. zato sem tudi poslikal to napravo.. šel sem samo do ovinka..





























dvignjena trasa:






ovinek v levo...








trasa se nadaljuje..


še enkrat ovinek:


LP BoziceK

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Tale vlecnica, se spovnim je imela ucas tak pospešek, da je vsak tamav padu.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
MacGyver je napisal/a:
Tale vlecnica, se spovnim je imela ucas tak pospešek, da je vsak tamav padu.


Zakaj je tako smo že debatirali. Najverjetneje je zaradi slabih plinskih amortizerjev na vsaki vlečki, ki niso bili zamenjani oz. vzdrževani že dolgo let. Posledica tega je močan sunek in marsikateri otrok je tudi že po zraku letel Laughing

Vendar ta vlečnica ni taka že od nekdaj; sprva je bila spodnja postaja tam, kjer je danes ovinek (pri ex. Litostrojski (danes je tam nekaj drugega) koči.) Nato so naredili podaljšek za cca 200m in spodnjo postajo premaknili na današnjo pozicijo. Se tudi vidi, da so nekateri (novejši) stebri srebrni, starejši pa zeleni. Kdaj točno so naredili podaljšek mi ni znano, mislim pa da je bilo v sredini oz. konec 90tih. Nekaj let nazaj so k zgornji postaji postavili tudi hiško z žičničarjem, ki je prej ni bilo. V primeru prepoznega spusta je smučar zapeljal čez vrv ki se je pretrgala in ustavila žičnico, vendar je trajalo kar nekaj časa, preden so prvi žičničarji prišli tja gor in napravo ponovno zagnali.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Lepa predstavitev. Božiček, dobr si se spomil označit vsako fotografijo Wink Bom tud sam tko naredil. Tale lomljena trasa
je res zanimiva, pri novejših in lepših stebrih bi se pa strinjal s Fischerjem, da so jih montirali dobrih 10 let nazaj. Glede vlečk je pa skoraj povsod enako...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
haha, ewo lih dons sm ceu dan po njej plezov Smile, ja podaljšek je star približno 10 let, kako pa je sam štart vlečnice tipa DDH je pa tako, da stvar ni odvisna le od vlečke ampak tudi kako žičničar uredi zaletišče, s pravo kombinacijo pravilno uštimane vlečke in pravim naklonom zaletišča kakšnih cukanj ni, zaletišče naj bi bilo takšnega naklona da se smučar v času ko se vlečke steguje ne ustavi, če se potem pa cukne Wink glede popravljanja vlečk je tako vsako smučišče , ki ima DDH vlečnice in z njimi obratuje saj 80 dni na sezono mora vsako leto popravljati vlečke, mi pred sezono pripravimo okoli 400 vlečk in vam povem da jih nč ne ostane al pa jih je treba še sprot mal popravlat skoz tedn ko ni gužve, problemi zakaj vlečka cukne kljub temu da je zaletišče primerno pa so:

- guma na vrhu vakumskega tesnenja je zaradi mraza počila

- obračalno kolo zgoraj in spodaj ima lovilce v katere pribijajo vlečke, in seveda če vlečka pribije tam kjer ima semering, poškoduje cev in tako ni več možno da bi ceu držala vakum

- mrzle noči-vakumski paket zamrzne na semeringu in žičničar če zjutraj ne potegne vseh vlečk te zihr rukne

ja drugače pa je tako, na zgornji postaji je strežnik, ki skrbi za varnost, pred obračalnim kolesom sta 2 stikala v obliki palic, in sicer na vlečni strani je senzor, ki ga je treba ročno izklopiti, to je zaradi varnosti, na povratni pa se po 25 sekundah sam vklopi nazaj. žičnica prevozi ogromno otrok zato na vlečni strani ne more biti avtomatskega stikala. Na žičnici bomo v teh dneh menjali zajlo, pa na stikalih bodo novi mehanizmi in električni vložki
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
A lahko to PROSIM slikaš za nas?

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
kaj bi želu met slikan?
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vlečnica krožnik

Pridružen/-a: 27.05. 2010, 13:50
Prispevkov: 14
Odgovori s citatom
Zelo dobre slike! Tale ovinek na trasi je pa res zanimiv, še posebej pa izvedba stebra, ki se bistveno razlikuje od drugih.

JA "soriška planina" ti samo to poslikaj za nas!

Lp
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom ivan01 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Recimo to, kar boste delali Twisted Evil . Če se da seveda.

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
bom poslikou kar se mi bo zdel zanimivga
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
drugače je pa v planu žičnico zamenjati, najverjetnje za fiksno 2 ali 3 sedo, to vlečnico bi pa prestavili levo od zadnje proge in sicer v hrib Dravh, jej sam predn bomo to dočakal........
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Važn, da so plani in načrti pa predvsem volja. Velikokrat je pa tudi to premalo, ker te ustavi kakšna birokratska zadeva Mad ... Ti sam slikaj, čez sedem let vse prav pride:)

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
naj omenim en problem, ki se nasplošno pojavlja na vseh DDh vlečnicah, in sicer problem nastaja pri obrabi zajle, zajla seobrabi v maksimalno 4 letih, in jo je treba menjat, velikokrat pa še prej, zaradi tega ker se vlečke pripenjajo na zjalo pod kotom in zmeraj na drugem mestu, kar je sicer ugodno razen če se pripne na spletu, in ti splet lahko celo poškoduje, problem je v tem , da če iz zajle gleda kakšna žička, in ko se vlečka na spodni postaji odklopi in gre v saržer, lahko s tem "odvije" zajlo. Tak pojav je sicer redkost ampak se zgodi. Večji problem pa je če se na vlečni poti odtrga vlečka, tako da na zajli ostane samo prižema in nosiec so zunanjega fedra (15 cm), tako se ta nosilec vrti okoli zajle in ti zjebe zajlo in kolesa takoj, ko pride do nasljednjega stebra ali postaje. Če zunanji feder sam potuje pa ni problem, ker je teža že dovolj velika in je rotacija okoli zajle nemogoča, no če je na zalji samo nosilec fedra tudi prižema drsi po zajli, ker ni primerne teže in s tem ni zagotovljenega primernega kot oprijema. Problem so tudi stikala, na stebrih, ki so odprtega tipa in jih vreme pošteno zmatra, letos smo mi problem reševali s tem, da smo jih na vlečnice Sedlo zadihtali, seaj bomo pa videli kako se bo obneslo, zaenkat se je v redu, pa tudi varnostno linijo se splača vkopat v tla d nimaš po stebrih, in pa elektronika, da veš na katerem stebru je napaka in kakšna- ta nadgradnja je bila narejena na vlečnici Sedlo, letos pa če bo denar pa še na ostalih dveh.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Super, tole pojasnilo. Sem tudi že bral po tujih forumih, da prihaja do teh problemov. Zoprno je, če ti zabije odtrgano vlečko v steber Confused . Vsekakor poročaj, kako se obnesejo tipala...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
soriška planina je napisal/a:
drugače je pa v planu žičnico zamenjati, najverjetnje za fiksno 2 ali 3 sedo, to vlečnico bi pa prestavili levo od zadnje proge in sicer v hrib Dravh, jej sam predn bomo to dočakal........


Pa je to smiselno? Govorim s stališča smučarja:

- na hitrosti se izgubi
- na praktičnosti se izgubi (kljub temu, da znajo bit vlečnice precej agresivne so vsekakor še vedno boljše od fiksnih sedežnic- govorim za otroke)
- pridobi se samo na kapaciteti, ampak sploh ne tako veliko (recimo da ma ta vlečnica kapaciteto nekje 1000 ljudi na uro, 3 sedežnica bi imela okrog 1300)

Ta vlečnica je na tej trasi idealna naprava, boljša rešitev bi bila samo kaka odklopna sedežnica, ki pa tu nima smisla. Vse ostalo je po mojem mnenju korak nazaj. Boljša ideja je potem postaviti kako fiksno sedežnico na Drauh, po mojih okvirnih izračunih pride dolžina (če bi jo postavili tam kot si rekel), max. nekje 650m, kar je za fiksno napravo čisto OK. Cenejša rešitev pa je postavitev kake DDH- vlečnice. Glede na to, da trasa ni prestrma je po mojem mnenju to boljša rešitev kot s fiksno sedežnico.

Sicer pa sem zelo vesel, da načrtujete tudi razširitev Wink
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 2  

  
  
 Odgovori na to temo