|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 12 Maj 2010 19:46 |
|
Zanimivo! a ma to kake večje prednosti? men se tko na prvi pogled ne zdi neki pametno |
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 14.06. 2009, 18:29 |
Prispevkov: 76 |
|
|
Objavljeno: 12 Maj 2010 19:53 |
|
Te srednje postaje verjetno ni več. Nevem kako bi lahko fiksirali steber nazaj, glede na to da ni nobenih šraufov ? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 08:32 |
|
Super, kakšna zanimiva žičnica. Verjetno so stebri na pantih, da se umaknejo, zato so na eni strani še vpeti. Videti je da je to poletna postaja - vrv spustijo pod steber in že imajo vmesno postajo za poetno sezono. Dolžino vrvi pa kompenzira napenjanje.
Zanimiva izvedba, problem vmesnih postaj je pozimi, ko mora žičničar še na srednji postaji odmetavati sneg in paziti za je vse ok, ker gre vrv zelo blizu tal, da ne bi koga "zagrabilo". |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 01 Avg 2010 14:38 |
|
|
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 20:17 |
|
Odklopni terminal spredaj, pogonski pa zadaj? Pogonski v obliki pomine Alphe in s kolesom zaprtim tam spodaj? Res zelo zelo čudna reč... kdo ve kako se je znašla tam... mogoče so bile na žičnici narejene kake spremembe (generalna obnova, podaljšek itd.) in je bilo treba menjati oz. prestaviti motor, pa so to naredili v obliki Alpha terminala spredaj?
Slika je bila pobrana od tukaj:
http://www.smucisca.net/forum/viewtopic.php?t=835
Avtor pa je uporabnik Leopold. @Leopold, če to bereš, upam da ne zameriš da smo si sposodili sliko in te vabimo da se nam pridružiš. |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 12 Apr 2011 07:14 |
|
Čeprav so take postaje v Franciji pogoste. Sam sem že naletel na velik takih. |
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 25.02. 2008, 16:37 |
Prispevkov: 98 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 06 Jun 2011 10:44 |
|
Fischer2 je napisal/a: |
Odklopni terminal spredaj, pogonski pa zadaj? Pogonski v obliki pomine Alphe in s kolesom zaprtim tam spodaj? Res zelo zelo čudna reč... kdo ve kako se je znašla tam... mogoče so bile na žičnici narejene kake spremembe (generalna obnova, podaljšek itd.) in je bilo treba menjati oz. prestaviti motor, pa so to naredili v obliki Alpha terminala spredaj?
Slika je bila pobrana od tukaj:
http://www.smucisca.net/forum/viewtopic.php?t=835
Avtor pa je uporabnik Leopold. @Leopold, če to bereš, upam da ne zameriš da smo si sposodili sliko in te vabimo da se nam pridružiš. |
Ena varianta je, da je bila žičnica že v osnovi postavljena tako - prve odklopne Pome so bile menda Alpha+odklop, druga varianta pa je, da so odklop dokupili pozneje - v "zlati dobi" začetkov odklopnih sedežnic so proizvajalci ponujali možnost, da se v prvi fazi zgradi fiksna sedežnica, nato pa se čez par let dokupi odklop in sedeži, stebri pa so že prilagojeni na višjo nosilnost in hitrost.
Pomin prospekt:
http://alpinforum.com/forum/download/file.php?id=52396&mode=view
Sistem se (očitno) ni prijel, verjetno ni bilo predelanih več kot 20 naprav po celem svetu. |
_________________ --VonRoll--
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 06 Jun 2011 16:29 |
|
Pri 2. varianti je bilo treba verjetno prestaviti tudi pogon (dvomim da so že v začetku zgradili prostor za odklop. Sicer pa ideja ni slaba, prekleto prav bi prišla na Vitrancu, Kaštivniku, Pošteli.. |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 3 od 3
|
|
|
|
|