![](./templates/Artemis/images/spacer.gif) |
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 13:58 |
|
Hudo, dobra predstavitev, sam skoda, tole bi lahko se zmer obratovalo ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 11.11. 2010, 20:17 |
Prispevkov: 130 |
Kraj: Koper |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 14:37 |
|
Po pravici povedano, nisem pričakoval, da bo tako ohranjeno. Mislim, za 15 let neobratovanja je še vedno spodobno nezaraščeno, vsaj proge. Kolko pa je blo kaj vikendic po progi? Na Hotunjskem mislim da jih je ene štiri. Snega zgleda dovolj, kljub višini, čeprav ta ni vedno pogoj za višino odeje. Res upam, da se bo tista zgagarija od lastnikov postarala in da lahko začnemo bolj svetlo gledati v prihodnost Zatrnika. In če se bo kaj premaknilo, mislim da bi komot srednje šole za tretje in četrte letnike organizirale tabor, kjer bi, ciljam predvsem na tiste ki dneve presedijo, npr. čistili trase, pa tisti iz srednjih lesarskih šol sekali drevje in opravili druga majhna a ključna dela za nadaljevanje obnove, tako bi vsaj zablujence odlepili od računalnika in play-stationa pa jih tudi malce pristneje združili. |
_________________
![](http://img521.imageshack.us/img521/2622/ubd8876.png)
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 15:42 |
|
Kakšen hud fotopis je pa tole! Svaka čast @Polaris! A ste se na Berjanco peljali po cesti? Imaš mogoče kakšno sliko Berjance slikano po trasi navzdol? O sedežih verjetno ni ne duha ne sluha... Kakorkoli, če imaš še slik, je tukaj pravi naslov.
Naprave so seveda pričakovano v precej slabem stanju. Seveda, z leti mine vse. Vidi se da so na vseh kolesih preperele in deloma odstopile gumijaste obloge, rja je načela prav sleheren del naprav. Še najbolj me je prizadela fotografija zgornje postaje Berjance, kjer se vidi kako je razpadla hiška v kateri je utež za napenjanje. Nič ne moreš, les propade še hitreje kot železo.
Še danes si ne morem na noben način predstavljati kakšen smučarski center je to nekoč bil. In kakšen BI LAHKO BIL, če bi bili ljudje normalni. Upam da se bo nekoč našla rešitev tudi za Zatrnik, tako kot se je že našla rešitev za nekaj skoraj na propad obsojenih smučišč. Sem se pa zadnjič spomnil na eno stvar ki bi lahko pomenila dodatne probleme. Kje je meja TNP? Na Pokljuko se že lep čas nisem peljal, vendar mislim da je tisti kozolec z napisom Triglavski narodni park še pod Zatrnikom...
P.S.: Vidim da maš fajno družbo, vsi so zainteresirani za žičnice ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
_________________
![](http://img156.imageshack.us/img156/8306/administratorwh7.gif)
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 15:55 |
|
Graffer1957 je napisal/a: |
In če se bo kaj premaknilo, mislim da bi komot srednje šole za tretje in četrte letnike organizirale tabor, kjer bi, ciljam predvsem na tiste ki dneve presedijo, npr. čistili trase, pa tisti iz srednjih lesarskih šol sekali drevje in opravili druga majhna a ključna dela za nadaljevanje obnove, tako bi vsaj zablujence odlepili od računalnika in play-stationa pa jih tudi malce pristneje združili. |
Ja, tudi tako bi se dalo marsikaj postoriti. Seveda bi marsikdo skočil pokonci, češ, mi pa že ne bomo pospravljali, da bo potem nekdo služil... Lahko bi se zmenili za kakšne letne karte ipd... se pa strinjam, da bi družba 20 ljudi sčistila trase žičnic v enem tednu!
@Whistler... ja družba je bila fajn, čeprav niso tako navdušeni nad žičnicami kot smo mi, so včeraj z zanimanjem opazovali naprave in se spraševali, kako lahko tako lepo smučišče "ne obratuje"... Žal slike po trasi navzdol nimam, ker je bilo že mračno in nisem uspel naredit normalne fotke. Je pa od zgornjih pozitivcev do predpredzadnjega stebra ogromen razmak, na oko bi rekel zagotovo 100m... pa še globoka globel. Se spomnim velikih višin na tej sedežnici in seveda ogromnih Grafferjevih povesov ![Shocked](images/smiles/icon_eek.gif) ... ne vem, če bi šlo to po današnji direktivi čez, bi blo treba kakšne dodatne mreže montirat.
Imam pa nekaj videoposnetkov, vendar jih moram zmontirat... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 11.11. 2010, 20:17 |
Prispevkov: 130 |
Kraj: Koper |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 16:10 |
|
Meja TNP točno obide Zatrnik, tle je PrtScr iz geopedie. Pa pardon, enkrat sem narobe napisal da meja TNP preseka Berjanco, pa vidim, da sem bil v zmoti. Upam, da ni zakona, ki bi preprečeval spreminjanje meje TNP-ja, čeprav bi se po mojem lahko doseglo premik za tistih nekaj kilometrov, kot sem vrisal s črno barvo. Še enkrat, po mojem ni naključje da meja teče tako, verjetno je bil v komisiji kdo ki zdaj počitnikuje na Zatrniku in prenese pogled na razpadajoče naprave. ![Evil or Very Mad](images/smiles/icon_evil.gif) In upam, da to bere.
![](http://s3.postimage.org/fjk9bg78/Zatrnik.jpg) |
_________________
![](http://img521.imageshack.us/img521/2622/ubd8876.png)
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 17:02 |
|
Odličen fotopis. Vsa čast
Obenem pa dejansko ne veš, kaj bi rekel na celotno zadevo, ko jo takole vidiš... mislim, da tu najlažje vse pove dobro znani rek "Svašta p***a rodi, samo f***t neče!". V tem primeru to leti na tamkajšnje lokalce pa še na koga. |
|
Vlečnica sidro
Pridružen/-a: 03.01. 2011, 13:19 |
Prispevkov: 39 |
|
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 18:36 |
|
Odličen a hkrati žalosten fotopis.
No, ja TNP ne bi smel biti dodaten problem saj je v Sloveniji problem povsod, kjer bi lahko kaj zmotilo čisto naravo ![Twisted Evil](images/smiles/icon_twisted.gif) Glede prostovoljcev pa se strinjem.
Glede obnove: Vlečnice obnoviti, Berjanco pa bi bilo po mojem potrebno zamenjati(osemsedežna kabinka ali odklopna šestsedežnica), prav tako Hotunjski vrh (DDH ali fiksna sedežnica)
Najprej pa bo seveda treba rešiti težave z lastniki, kar pa bo (po mojem) še trajalo kar lep čas ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) |
_________________ LP by Taurus
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 18:48 |
|
Pazi to... imamo pa firmo, ki jo je imenovala vlada in se imenuje Družba za spodbujanje razvoja TNP d.d. Zdej ne vem, a je to sam blamaža ali bi oni dejansko kaj pomagali pri tem? Če je za njih razvoj postavljanje tabel kaj vse se ne sme, je vse brezveze... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 19:19 |
|
Vsako žičnico jemljejo kot katastrofo v okolju, ceste v parku pa popravljajo s takimi starimi stroji, da glava boli na 5km od vseh "ekoloških" izpustov tistih ropotal.
Na ex. Skie forumu je bila reportaža o tem.
BTW.: 6. Šoštanjski blok 100km stran naredi neprimerno hujšo škodo za TNP kot pa žičnica sredi parka... |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 19:21 |
|
BTW.: @Polaris: Katera je Plana 1 in katera 2? Gledano na Hotunjski vrh (katera je bližje)? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 19:41 |
|
Fischer2 je napisal/a: |
Na ex. Skie forumu je bila reportaža o tem.
BTW.: 6. Šoštanjski blok 100km stran naredi neprimerno hujšo škodo za TNP kot pa žičnica sredi parka... |
Haha, tistega prispevka se spomnim, sva se ga s fotomaticom spomnila na ekskurziji po Sloveniji.
Ampak oglasiti sem se moral zaradi kiksa v zadnjem stavku - 6. bloka TE Šoštanj še ni. Pogovarjajo se o njegovi gradnji.
Plana 1 je pa tista vlečnica ki je bližje Hotunjskemu vrhu. |
_________________
![](http://img156.imageshack.us/img156/8306/administratorwh7.gif)
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 11.11. 2010, 20:17 |
Prispevkov: 130 |
Kraj: Koper |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 20:51 |
|
Samo en popravek. Tista vlečnica, ki jo imenujemo Zajček, je vresnici Plana 1, tista zraven nje pa je Plana 2. Taprva vlečnica, ki prekriža cesto, tista bližje Hotunjskemu vrhu je Zatrnik, to je razvidno iz slik na sm.net (četrta slika nekje na pol strani):
http://www.smucisca.net/forum/viewtopic.php?t=191
Torej tako:
1 Hotunjski vrh F2V dolžina 539 m
2 Berjanca F2S dolžina 1761 m
3 Zatrnik F2V dolžina 330 m
4 Plana 1 F1V dolžina 170 m
5 Plana 2 F2V dolžina 608 m
To so podatki zmerjeni na satelitu. Na tablicah ob vlečnicah piše povsod malo več, za Plano 2 za celih 300 m več, kar se mi zdi zelo čudno, tako da ne vem v čem je napaka. |
_________________
![](http://img521.imageshack.us/img521/2622/ubd8876.png)
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 21:34 |
|
whistler je napisal/a: |
Fischer2 je napisal/a: |
Na ex. Skie forumu je bila reportaža o tem.
BTW.: 6. Šoštanjski blok 100km stran naredi neprimerno hujšo škodo za TNP kot pa žičnica sredi parka... |
Haha, tistega prispevka se spomnim, sva se ga s fotomaticom spomnila na ekskurziji po Sloveniji.
Ampak oglasiti sem se moral zaradi kiksa v zadnjem stavku - 6. bloka TE Šoštanj še ni. Pogovarjajo se o njegovi gradnji.
Plana 1 je pa tista vlečnica ki je bližje Hotunjskemu vrhu. |
Vem, samo zatipkal sem se. Hvala za popravek ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 7 od 10
|
|
|
|
![](./templates/Artemis/images/spacer.gif) |