|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 19:19 |
|
... in kompresor... =)
amm ja @soriškaplanina.. zakaj pa ravno Leitner =) ? |
_________________ Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 18.10. 2009, 15:10 |
Prispevkov: 105 |
|
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 20:12 |
|
Boziček, bo kar gretje bolj pozrešno. Računajte nekje okoli 19kW ventilator, 5kW gretje, 4kW kompresor, 300kW črpalka... Sedežnice pa imajo nekje max 500kW motorje. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 22:10 |
|
Črpalka 300kW? A je to za več topov skup? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 11:00 |
|
ja lenkotovi podatki so glede porabe topov, kar pravilni okoli 25kW porabi top, vlečnica DDH pa ima ob dolžini okoli 700m in kapaciteti 800oseb/h motor 25kW, drugače pa imajo sedežnice tudi večje motorje od 500kW, žičnica na krvavec ima če se ne motim 750kW
@Božiček: Leitner pa zato, ker je drug partner Kronplatz,oni so pa tako ali tako Leitnerjev "eksperiment" |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 11:25 |
|
@polaris: ja 300kW je kar lepa številka za črpalko ampak, če imaš bazen spodaj in moraš vodo potiskati 200 višiskih metrov višje, moraš 20bar premagati samo z višino in ob tem nimaš na vrhu še nič pritiska, zato je močna pumpa zelo pomembna za produktivno zasneževanje (produktivno=tlak nad 20bar), tako da je sešetevek moči pump, ki ti dajejo tak tlak kar visok. Črpalka ali črpalke ob dovolj veliki moči motorja morajo imeti še dovolj pretoka in potisne višine (H). Moral bi videti črpalke za vodo na Cerknem in bi vedel o čem govorim, vendar imajo tam tako močne črpalke za zalaganje bazena, une ko šibajo iz bazena so šibkejše vendar imajo velik pretok, za informacijo na Cerknem ima celoten zasneževalen sistem tlak omogočen na 40 bar, zato pa tudi lahko tako hitro zasnežijo tako veliko površino, nič ti ne rabi 10 topov če imaš pa ti v vodu 15bar prtiska, ti lahko delajo samo na en obroč in pokurijo ogromno energije. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 11:45 |
|
A, se mi je zdelo, da je to črpalka za pretok na višino. To mi je pa jasno, da je 300kW... Hmm... koliko je skupna moč črpalk, ki črpajo vodo na Krvavec, in sicer na višin 1950m Torej imajo na žirafah na Gospinci, če spustijo vodo z Zvoha cca 50 bar pritiska |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 11:54 |
|
ja tako ja, zato pa imajo žirafe, jim nataknejo šobe in ob takem tlaku naredijo ogromno snega, točne številke za moč črpalk ti nevem povedat mislim, pa da imajo na vsakih 200 višinskih metrov pumpo, ki zagotovo ni "švoh" |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 16:17 |
|
Če je parner Kronplatz, potem bi se bolj skladu Doppelmayr, ker Na Kpz- u je 9 Leitnerc in 13 DM -jovk. So pa prve določenega tipa oz. Tehnologije res tam in od obeh. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 18:54 |
|
ja DM je sigurno špica od žičnic vendar Leitner ne zaostaja sploh z zadnjimi modeli ne; fiksna štiriseda Leitner (kekec) in pa F4S Vitranc DM. Za primerjavo je Leitner bolj prijazen za vzdrževanje, saj ima reduktor in motor v kupoli nad kolesom, kjer lahko tudi žičničar kaj sam popravi, pri DM imaš vse nabasano pod obračalnim kolesom in nimaš kaj "brskat". Pri Dm moraš ob snetju reduktorja ali pogoskega kolesa, odstraniti vse skupaj, pri Leitnerju lahko posebej snameš reduktor ali kolo saj je pogon narejen preko zobnika- razstavljiva zveza, tudi izvedba zavore je drugačna. DM ima pri glavni zavori izvedbo z krožnikastimi vzmetmi; Leitner imajo nekatere, glavno zavoro kar z pogonskim zobnikom. Prižemka pri odklopljivih napravah je od Leitnerja zelo napredna, DM pa ima še praktično isto kot jo je imel Girak.( izvedba prižemke je zelo važna saj lahko hitro poškoduje zajlo še posebej na spletu). Konec koncev pa za smučarja, ki ni poznavalec žičnic je vseeno ali se pelje z Leitner ali DM. DM ima ime, Leitner je pa cenejši, o kakovosti lahko govorimo pri obeh:
a smo mal off.topic |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 19:14 |
|
Ja smo ja A naredimo temo Leitner vs. DM? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 19:16 |
|
pomoje bi bla zanimiva debata |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 18.10. 2009, 15:10 |
Prispevkov: 105 |
|
|
Objavljeno: 29 Jan 2011 16:59 |
|
soriška planina je napisal/a: |
ja lenkotovi podatki so glede porabe topov, kar pravilni okoli 25kW porabi top, vlečnica DDH pa ima ob dolžini okoli 700m in kapaciteti 800oseb/h motor 25kW, drugače pa imajo sedežnice tudi večje motorje od 500kW, žičnica na krvavec ima če se ne motim 750kW
@Božiček: Leitner pa zato, ker je drug partner Kronplatz,oni so pa tako ali tako Leitnerjev "eksperiment" |
Mišljeno je bilo za Cerkno. Sicer pa ma pohorska lepotička, 1050Kw motor, pisker pa 750Kw. |
|
Vrvna vlečnica
Pridružen/-a: 22.01. 2011, 08:50 |
Prispevkov: 1 |
|
|
Objavljeno: 04 Feb 2011 21:11 |
|
Kaj je kej novega glede povezave KOBLA in SORIŠKA?
Že grmijo stroji? |
_________________ Žičnice od Bovca do Pohorja!
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 07 Feb 2011 18:49 |
|
ja Kobla je pa zares čisto v dreku, sploh nimajo interesa da bi obratovali, kolikor jaz vem se nova povezava sploh ne dotika smučišča KOble in ima svoje proge, ki gredo mimo Koble, tudi Soriška planina mora za izgradnjo povezave eno žičnico zgraditi sama, je pa tako da bo preteklo še precej vode preden se bodo stvari realno začeli graditi. Vodstvo Koble pač ni zainteresirano za povezavo, to pa po mojem mnenju, če se bo stvar res gradila pomeni njihov propad. Podobno Soriška planina, ki se namerava povezati z novim smučiščem, vendar jemljemo projekt z rezervo, ker ga lahko čaka enaka usoda kot večina podobnih projektov v Sloveniji. Je pa v letošnji sezoni res problem s snegom in smo lahko zadovljni vsi žičkoti , ki ga imamo in nam ZAEBKRAT še omogoča obratovanje |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 3 od 4
|
|
|
|
|