|
| Ogrevanje sedeža odklopne sedežnice | |
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 16 Feb 2011 19:40 |
|
No ker se je pojavila debata v temi F4S Poštela (Doppelmayr) pa jo bomo tukaj nadaljevali..
naj naštejem..:
-Na fiksni napravi ogrevanje ni možno, ker se sedež premalo časa zadržuje na postaji da bi se lahko zadosti ogrelo.
-Na odklopni napravi morajo biti sedeži usnjeni in na prižemi (klemi) mora biti še dodatek.
-Sedež potrebuje 16-21sekund časa da se ogreje na željeno temperaturo
-Na sedež se porabi 420W električne moči.
Doppelmayrov .pdf katalog ogrevanja sedežev
http://www.doppelmayr.com/uploads/media/fld_sitzheizung_2010_de_05.pdf |
_________________ Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 16 Feb 2011 20:26 |
|
Mogoče se bi pa dalo, nekako naredit nov princip kleme za ogrevanje, pa naredis se do naslednjega stebra tirnice za ogrevanje. Za 4 sedeznico gotovo nebi rabu tok moči kot za 6 sedo. Mogoče se bi pa dalo |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 16 Feb 2011 23:14 |
|
Men bolj problem deluje obračalno kolo pa hitrost Mogoče bi se pa dal narediti daljšo stango za oravnavanje sedeža, da bi bil sedež pri miru. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 17 Feb 2011 07:38 |
|
Sicer pa je ogrevanje sedežev po mojem mnenju največja traparija, ki so se jo spomnili izdelovalci žičnic, pa saj ti nič ne pomaga usesti se na "topel" sedež, ko pa potem zmrzuješ na -10, vse občutlive dele imaš mrzle, v rit te pa greje, čeprav jst še nism začutu d bu uni sedeži na Starem vrhu kaj greli, veliko bolj efektivni so sedeži s zapirali (O6S Lom Cerkno), ko pada sneg, piha veter se lepo zapreš in je veliko bolj prijetno, kot pa na ogrevanih sedežih brez kabin; kombinacija ogrevani sedeži + kabine bi se pa lahko obnesli. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 17 Feb 2011 12:58 |
|
Men pa ogrevanje sedezov ni brezvezna Na Starem Vrhu se nikoli nism cutu da nebi grel.
P.S enkrat sm nek gledu top 10 nepotrebih stvari v avtu in je blo v mes tudi ogrevanje sedežov |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 17 Feb 2011 15:36 |
|
Tam, kjer sem omenil, se usedeš še na hladen sedež, v dveh, treh sekundah se ogreje in ostane topel, je pa pokrita in kombinacija je odlična. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 17 Feb 2011 23:00 |
|
Ja načeloma je tako, da se skoraj vse da naredit, je le vprašanje ekonomičnosti. Se pa strinjam, da je ogrevanje sedežev na sedežnici bolj marketinška poteza, veliko boljše so kupole, da ti ne piha... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Feb 2011 23:43 |
|
Glej, izvedljivo pomoje da je, ampak potem je treba met že kar dolg terminal, glede na to, da je hitrost sedeža v terminalu precej višja kot pri odklopnih sedežnicah. Tako da neke ekonomičnosti ni, kar je pomoje tudi glavni razlog. Glede nesmisla tega se pa kar strinjam z ostalimi... |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 18 Feb 2011 18:49 |
|
polarisprox440 je napisal/a: |
Se pa strinjam, da je ogrevanje sedežev na sedežnici bolj marketinška poteza, veliko boljše so kupole, da ti ne piha... |
Absolutno se strinjam.
Kupole so res koristne, medtem ko je ogrevanje res le marketinška poteza, ki pa je očitno kar dobro vžgala. |
_________________
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 19 Feb 2011 16:05 |
|
Dons sm štev sekunde na krvavcu od F4S Tiha Dolina. Štev sem od začetka ko je prišla na zadnji steber (itaq je cisto zravn postaje), ko je šla cez postajo in nazaj gor po stebru. Priblizno 17 sekund traja. |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1
|
|
|
|
|