Odgovori na to temo
 Ogrevanje sedeža odklopne sedežnice 
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
No ker se je pojavila debata v temi F4S Poštela (Doppelmayr) pa jo bomo tukaj nadaljevali..
naj naštejem..:

-Na fiksni napravi ogrevanje ni možno, ker se sedež premalo časa zadržuje na postaji da bi se lahko zadosti ogrelo.
-Na odklopni napravi morajo biti sedeži usnjeni in na prižemi (klemi) mora biti še dodatek.
-Sedež potrebuje 16-21sekund časa da se ogreje na željeno temperaturo
-Na sedež se porabi 420W električne moči.

Doppelmayrov .pdf katalog ogrevanja sedežev
http://www.doppelmayr.com/uploads/media/fld_sitzheizung_2010_de_05.pdf

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Mogoče se bi pa dalo, nekako naredit nov princip kleme za ogrevanje, pa naredis se do naslednjega stebra tirnice za ogrevanje. Za 4 sedeznico gotovo nebi rabu tok moči kot za 6 sedo. Mogoče se bi pa dalo Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Tukaj nastane problem: veter.. ker prižema ni fiksirana in se maje levo in desno.. nebi bilo vredu.. razen če bi naredili prav terminal.. kar pa pri fiksnih napravah nevem če je mogoče..

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Men bolj problem deluje obračalno kolo pa hitrost Confused Mogoče bi se pa dal narediti daljšo stango za oravnavanje sedeža, da bi bil sedež pri miru.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
Sicer pa je ogrevanje sedežev po mojem mnenju največja traparija, ki so se jo spomnili izdelovalci žičnic, pa saj ti nič ne pomaga usesti se na "topel" sedež, ko pa potem zmrzuješ na -10, vse občutlive dele imaš mrzle, v rit te pa greje, čeprav jst še nism začutu d bu uni sedeži na Starem vrhu kaj greli, veliko bolj efektivni so sedeži s zapirali (O6S Lom Cerkno), ko pada sneg, piha veter se lepo zapreš in je veliko bolj prijetno, kot pa na ogrevanih sedežih brez kabin; kombinacija ogrevani sedeži + kabine bi se pa lahko obnesli.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Kaj pa je problem narediti ogrevanje fiksnega sedeža?

Pod sedalo se namesti grelec, potegne se kabelček gor po sedežu do prižeme, na prižemo montiraš kontakt za elektriko, podoben kot je pri podzemni železnici. V spodnji postaji moramo montirati "tirnico" po kateri bo drsel ta kontakt na prižemi in jemal tok za napajanje grelca. Rešitev je povsem preprosta...

Problem je pa sledeč: sedež prevozi spodnjo postajo žičnice v prekratkem času da bi prek kontakta steklo dovolj toka, ki bi ustrezno segrel grelec. Stvar tega ogrevanja je namreč v tem da se grelec v postaji močno segreje - od tukaj tudi občutek tega ogrevanja... Potem se grelec samo se ohlaja vendar mi tega ne občutimo tako očitno ker ne gre za hitro spremembo kot takrat ko se usedemo na topel sedež. Problem bi se lahko rešilo s tem da se nekako podaljša napeljava za ogrevanje.

Na koncu pa se moram strinjati s tem kar je napisal @soriška planina. Ogrevanje sedežev je največja bedarija kar so se jih spomnili proizvajalci žičnic. Sliši se že dobro ker veliko ljudi na smučanju rado zebe. Ampak dejstvo je v tem da ljudi običajno zebe v vse druge predele telesa kot pa v rit.
Ampak število naprav z ogrevanjem sedežev tudi nekaj pove: tudi upravljalci smučišč pred investicijo niso kaj dosti premišljevali... Ogrevanje, sliši se super dajmo kar ogrevane sedeže vzet, bojo ljudje bolj veseli. Seveda pa vse to stane. Ne spoznam se na cene, vendar mislim da razlika v ceni med recimo 50 navadnimi in ogrevanimi sedeži le ni tako zanemarljivo majhna...

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Men pa ogrevanje sedezov ni brezvezna Smile Na Starem Vrhu se nikoli nism cutu da nebi grel.

P.S enkrat sm nek gledu top 10 nepotrebih stvari v avtu in je blo v mes tudi ogrevanje sedežov Confused
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Kabinska žičnica

Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33
Prispevkov: 383
Kraj: Celje
Odgovori s citatom
Tam, kjer sem omenil, se usedeš še na hladen sedež, v dveh, treh sekundah se ogreje in ostane topel, je pa pokrita in kombinacija je odlična.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Azy Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Ja načeloma je tako, da se skoraj vse da naredit, je le vprašanje ekonomičnosti. Se pa strinjam, da je ogrevanje sedežev na sedežnici bolj marketinška poteza, veliko boljše so kupole, da ti ne piha...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Glej, izvedljivo pomoje da je, ampak potem je treba met že kar dolg terminal, glede na to, da je hitrost sedeža v terminalu precej višja kot pri odklopnih sedežnicah. Tako da neke ekonomičnosti ni, kar je pomoje tudi glavni razlog. Glede nesmisla tega se pa kar strinjam z ostalimi...
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
polarisprox440 je napisal/a:
Se pa strinjam, da je ogrevanje sedežev na sedežnici bolj marketinška poteza, veliko boljše so kupole, da ti ne piha...


Absolutno se strinjam.
Kupole so res koristne, medtem ko je ogrevanje res le marketinška poteza, ki pa je očitno kar dobro vžgala.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Dons sm štev sekunde na krvavcu od F4S Tiha Dolina. Štev sem od začetka ko je prišla na zadnji steber (itaq je cisto zravn postaje), ko je šla cez postajo in nazaj gor po stebru. Priblizno 17 sekund traja.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
No na odklopni postaji pa za ogrevanje na določeno emperaturo sedež potrebuje 16-21 sekund..

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 1  

  
  
 Odgovori na to temo