|
| Girak | |
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 03 Jun 2009 17:11 |
|
O njem vem samo toliko, da je bil zelo uspešen, predvsem v Avstriji pa tudi pri nas, kasneje pa je prišel pod okrilje Garavente, ki je leta 2002 prišla pod Doppelmayerja in Doppelmayer-Garaventa obstaja še danes. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 03 Jun 2009 20:01 |
|
Njihovih naprav ni težko prepoznati, čeprav so zelo podobne Doppelmayerjevim. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 03 Jun 2009 23:08 |
|
Na Krvavcu je velik Giraka... najstarejša je pa enoseda Gospinca, najmlajša pa kabinska - sam kabinka je že v žlaht z Garavento |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 04 Jun 2009 21:33 |
|
Krvavec 5 let nazaj:
GIRAK:
Kabinka (sodelovanje z Garavento)
Enosedežnica Gospinca
Dvosedežnica Njivce1
Dvosedežnica Njivce2
Dvosedežnica Zvoh
Se pravi 5 naprav
POMA:
Dvosedežnica Vrh Krvavca
Dvosedežnica Kriška Planina
Vlečnica Luža
Vlečnica Kržišče 1
Vlečnica Kržišče 2
Vlečnica Podgradišče
Se pravi 6 naprav
GRAFFER:
Dvosedežnica Tiha dolina
Se pravi Girakova je bila skoraj polovica Krvavca! In je še danes, kajti vse njihove naprave še vedno obratujejo. Nekoč je prevladovala Poma, vendar se ta počasi umika (obratujejo samo še 4 naprave). Bo pa v prihodnosti vse te naprave verjetno zamenjal Doppelmayer (vsaj po Vrhu Krvavca in Tihi dolini sodeč), oz Leitner, če bo šel denar iz Evropskih skladov, kajti slednji je malce cenejši. Nove Pome pa (vsaj glede na trende pri nas) na Krvavcu dolgo ne bomo videli. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 05 Jun 2009 13:00 |
|
Torej našel sem nekaj malega informacij
Girak je deloval med leti 1920 in 1996.
Sedež podjetja je bil v Korneuburgu v Avstriji. |
_________________
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 05 Jun 2009 13:27 |
|
Eno malce trapasto vprašanje:
Kako se sploh izgovori Girak?
Džirak?
Žirak?
Girak?
Ali kako drugače? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 05 Jun 2009 15:08 |
|
Ha, ta je dobra... ne vem točno, sklepam, da se reče GIRAK, pa mal R pogrgraš Sj vsi korrrosci grrrgrrajo |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 25 Jul 2009 18:25 |
|
whistler je napisal/a: |
Torej našel sem nekaj malega informacij
Girak je deloval med leti 1920 in 1996.
Sedež podjetja je bil v Korneuburgu v Avstriji. |
madona če je šest sedežnica Lom na cerknem letnik 1999 pa je še girak... aja mogoč piše še garaventa... sam na štiri sedežnici brdo pa tut piše girak garraventa nekje... pa je 1995 letnik... |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 2
|
|
|
|
|