Objavljeno: 03 Jun 2009 18:21 |
|
1982-1984
- po prvih napravah, razvitih s pomočjo DMja in Garavente, je leta 1982 Von Roll na trg poslal svojo prvo lastno razvito odklopno sedežnico
- imela je kar veliko kapaciteto-do 2400 oseb/uro.
- te naprave so bile trosedežnice
zanimiva klema
1984-1988
- novost za ta modelna leta je dodan pokrov (balon).
1987 / 1993
- leta 1987 je Von Roll predstavil sedežnico z rekordno hitrostjo 5 m/s.
- taka sedežnica se je kot prva postavila v Švici, bila je tudi prva s tako hitrostjo
- leta 1993 postavili so 2882 metrov dolgo sedežnico, ki je bila najdaljša odklopna trosedežnica (3KSB) v Evropi
- tega leta so se pojavile tudi manjše tehnične spremembe
1987-1991
- leta 1987 je Von Roll razvil svojo prvo štirisedežnico (4KSB)
- ta sedežnica je imela dva tehnično različna tipa
1991-1992
- leta 1991 je Von Roll na trg poslal prvo odklopno dvosedežnico ( 2KSB )
- imele so hitrost 3,5 m/s
- med tema dvema letoma so tudi menjali postaje (nekaj časa so proizvajali obe)
1992-1995
- leta 1992 je Von Roll na trg nov (Quattro) sistem za odklopne dvosedežnice
- leta 1994 pa je ta sistem uporabil tudi za odklopne štirisedežnice
1995
- tega leta se je na trgu pojavila prva Von Rollova šestsedežnica
- pri odklopnih sedežnicah je bilo sedaj napenjanje hidravlično
1996
- leta 1996 je Von Roll prodal žičniški del podjetju Doppelmayr. Od njega je ostalo le Doppelmayr Seilbahnen AG, Thun. Po fuziji Doppelmayrja in Garavente je Garaventa prevzela vse " podružnice ", od takrat se vse skupaj imenuje le Garaventa AG, Thun, Von Roll pripada Garaventi, ki pripada DMju.