|
| Smučarska proga Gunclje | |
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 30 Maj 2009 17:35 |
|
Smučarska proga Gunclje je proga, dolga približno 400m. Nahaja se na robu vasi Gunclje, ki so del Šentvida (Ljubljana). Občasno obratujejo, ko je dovolj snega. Slišal sem, da naj bi imeli celo en top, vendar iz nezanesljivih virov. Na smučišču sta dve tomos vlečnici na štrik. Zgornji del je bolj položen, spodnji je pa dokaj strm (lepa rdeča proga, vendar je žal prekratka).
Pred leti so imeli vizijo postaviti sedežnico (baje naj bi smučišče kupil Mobitel), zasneževanje in nočno vendar so imeli težave z lokalci... no bomo videli, če bo kaj boljše, bi bilo pa res lepo imeti smuko skoraj v sami Ljubljani (jaz bi jo imel tik pred nosom, ker stanujem cca500 m vstran).
Enkrat se bom odpravil tja in poslikal situacijo, do takrat pa link od njihove spletne strani (imajo jo pa presenetljivo lepo narejeno, za tako majhno smučišče)
http://ski.element.si/default.asp?mID=menu_aktualno&pID={1028ca9c-97c0-4beb-886a-6db689a8e0f5}
Zraven so tudi smučarske skakalnice. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 30 Maj 2009 22:09 |
|
To pa res nebi vedel, bom pogledal, mislim pa da ga nimajo.
Citiram:
Napeljana je bila tudi razsvetljava, vendar kasneje zaradi visokih stroškov ni imela pravega pomena.
No, upajmo na boljšo prihodnost. Nadmorska višina je res uboga, ampak lega pa ni tako slaba in na tej strani hriba se sneg obdrži še dolgo po tem, ko drugje skopni. Sicer pa par technoalpinov na stebrih, pa je problem rešen.
Glede sedežnice bi pa predlagal fiksno dvo ali štirisedežnico, najraje bi videl Doppelmayerja, ker so njihove postaje preproste in ne zavzamejo dosti prostora. Lahko bi dali tudi postajo Poma Unifix, ki je podobna DM-jevi.
V glavnem, potem je samo še problem ali dvo ali štirisedežnica. Dejansko mislim, da je za ta hirb primernejša dvosedežnica, ki mi je tudi bolj pri srcu (nova, se razume), saj sedež lažje primeš in se usedeš gor, kot na štirisedežnici, kjer ga je težje obvladat in te bolj udari pod koleno... no ampak če pogledaš bolj na splošno je štirisedežnica vseeno boljša, saj se lahko na njej peljejo majhni otroci s starši... tako ali tako pa bi bila lahko malce počasnejša naprava, ker bi bila precej kratka (slabih 500m).
Zadovoljen bi pa bil tudi s kako rabljeno napravo, samo da je.
Zgoraj bi postavil fiksno vlečnico, najraje bi videl kako fiksno Pomo, starejši model, ker ne zavzame veliko prostora. Recimo staro Podgradišče s Krvavca bi lahko prestavili sem. Bi bila pa to kratka naprava, namenjena otrokom in začetnikom. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 31 Maj 2009 14:08 |
|
Dobro no, enkrat ta teden grem poslikat, tajcajt pa naj bo tukaj |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 31 Maj 2009 22:03 |
|
Js bi jim pa predlagu da za začetek postavijo eno Pomo DDH, da se ne bojo zapufal na fertik pol pa propadl... Ker sneg je, pa ni... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 19:20 |
|
Ja, ampak bi morali en ovinek narest... saj boš videl, ko bom poslikal.
Glede Pome DDH; sicer ne maram vlečnic, ampak DDH je druga zgodba. Če bi imel na izbiro, ali na progo, dolgo približno 500m, kjer bi lahko potekala trasa vlečnice brez hudih vzponov in ovinkov bi raje vzel DDH kot pa fiksno sedežnico.
Saj res, koliko pa pride taka naprava? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 20:33 |
|
Za novo ne vem cene... lahko jim pa pišem, pa bomo vidl kaj pravijo. Maximalna dolžina teh vlečnic je kar 2000m s kapaciteto 1000 oseb na uro. Hitrosti so do 3,5m/s, kar je ogromno, z motorji tja do 110 kW!
Zanimiva novost, ki jo ponujajo pri DDH sistemu je, da se vlečka sname tudi na prihodu na vrh tako da smučar še bolj udobno zapusti vlečnico! Tko da te ne vleče kar naprej, ampak se ustavi za cca 2 sekundi in potem odpotuje naprej proti obračalnemu terminalu. Seveda je to vse opcijsko... še vedno lahko naročiš čisto klasiko... Možno je naročiti tudi vlečnico z lomljeno traso,vendar največ 32 stopinj, kar je že kar veliko.
Cene rabljenih DDH se gibljejo od 30.000 evrov (letnik 1975) naprej, medtem ko DM sidra dobiš za 20.000 evrov, dvosedežnice pa so od 120 - 150.000 evrov naprej... odvisno od letnika in obratovalnih ur. Če pa koga zanima DM, sidra, letnik 1966, komplet brez zajle, mu jo pa ugodno zrihtam. Bi bla pa zadeva za speskat pobarvat, pa kolesje za zamenjat... sidra so pa kar lepa Aja, zajle pa ni zravn, bi blo itak treba novo nabavit, gre pa za fi14 debelino |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 21:16 |
|
Toliko kot mal bol ornk avto... hja, to ni tako grozno drago, če bom kdaj imel veliko posest bom kaj takega kupil
Aja, kapaciteta pa mislim da gre do 1200. Na Soriški planini imata zgornji vlečnici obe po 1200. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 22:24 |
|
Ja zdj ne vem... al so žičnce poceni al pa so avti dragi Js bi meu tud en tak privat smučišče... sam zih bi fasu enga, k bi biu proti pa bi ti težiu po dolgem pa počez... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01 |
Prispevkov: 1226 |
Kraj: Iz0ła |
|
Objavljeno: 13 Mar 2010 20:31 |
|
Eko slikice:
pogled na malo skakalnico:
ostale dve (MMG na teh skakalnicah še skačejo?):
Nov ratrac, star 40 let . No ja, od štanfanja je že viden napredek :
Zaj**** iztek med malo skakalnico in dvoriščem ( če bi podrli skakalnico in malo dvorišča, bi bil iztek 1A):
Super slalomska vertikala:
in ravninski del nad njo:
spet malo strmine z ovinkom:
tabla:
No, zdej pa vlečnica, ki MMG ima tudi steber!:
držalka unior style:
pogled proti koncu:
do tam sm v teniskah prilezu . Sej bi šel še gor, samo smo že morali it drugam in nisem potem uspel. Uglavnem, smučišče ima ogrooomno potenciala, teren je tak, da na rit padeš, če bi bilo kdaj v prihodnosti podaljšano do dna, bi po mojem mnenju lahko dobili homologacijo FIS za slalom in veleslalom. |
_________________ Prispevki by Graffer
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 18 Avg 2011 23:58 |
|
@P3RO: Skakalnice so kokr vem še v uporabi, predvsem za treninge.
Torej, poglejmo si celo smučišče:
Tu spodaj vidimo kaj je ključni problem: iztek: proga pride naravnost do smrek in ograje ki ločujejo dvorišče. Ena varianta bi bila, da se podre celo dvorišče (in verjetno še bajta), ampak boljši kompromis bi bil, da se podre tista skakalnica in le del dvorišča ter se progo spelje pred skakalnice- tam je zelo velik travnik, tako da bi tja komot spravili iztek proge, pa še za skakalce bi ostal plac.
Kljub temu da je tu poseka se tu smučišče še ne začne- je treba it kar še malo višje, po ne ravno položnem terenu ali potki (sicer obstaja lažji dostop od parkirišča pri Merkurju)
Smučišče se tako začne šele po dobrih stotih metrih. Tu stoji star (in tudi edini) teptalec, ki so ga dobili v sezoni 2009/10.
Blagajna? (sicer je danes smučanje zastonj, lahko pa se donira prostovoljni prispevek) in celo majhen bife- žal pa verjetno že zelo dolgo izven uporabe:
Tu not je 1. vlečnica: gre za nizkovrvno vlečnico, letnik 1970, dolžinca cca 230m, proizvajalec pa predvidevam da je Unior. Sicer je zadeva čez poletje pospravljena, ta hišica pa je tako zadelana da se not ne da nič videt (razen čez en majhen okn, ampak je tok krame not naložene da vlečnice nikjer ne vidiš).- se opravičujem za slabe slike:
Po trasi navzgor:
Naj povem, da ima ta del proge OSVETLJAVO- na drevesih na obeh straneh so nameščeni reflektorji, ampak baje so nočno smuko opustili že zelo dolgo nazaj.
Zgornja postaja:
Verjetno kako varovalo, da smučar ne gre čez?
Zgornji del je občutno položnejši- baje so smučišče do vrha hriba podaljšali šele leta 1985. Tu postavijo Tomosovo nizkovrvno vlečnico, ki je verjetno pospravljena kje v skladišču (verjetno v spodnji postaji spodnje vlečnice). Verjetno jo postavijo nekam med oz. na te količke.
Na vrhu hriba je tale okvir, kamor verjetno pride pogon (slaba slika, težave s svetlobo):
To je torej naše ljubljansko smučišče- ena velika žalost ki traja že kar precej let- na leto imajo samo nekaj obratovalnih dni, letos so npr. imeli samo enega. Kljub temu da sem blizu doma še nikoli nisem tu smučal in še marsikdo ni- upam da mi letos rata ujet pravi termin in da poslikam zadevo še pozimi ko bo dost več za vidt. Vseen pa zadeva ni čist črna- predlani so dobili teptalec in zgleda da se trudijo narest največ iz tega kar lahko. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 19 Avg 2011 11:35 |
|
Odlicne slike:)
Tu bi morali postavit neko vlecnico tipa Lesna ali celo DDH... Ampak spet so tu drazji papirji kot naprava:) Verjamem, da bi to smucisce lahko veliko bolj zaziveli z nekim lokalckom in boljso napravo. Teptalec je za silo dober. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 2
|
|
|
|
|