|
|
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 02 Jun 2011 15:59 |
|
Po webcamu sodeč je stanje zaenkrat še isto, tudi na drugih forumih nič novega ne poročajo Je pa 100% res, da bodo zadevo menjali. Vendar zaenkrat še ni panike, pred njimi je še celo poletje in jesen, postavitev 1000m dolge sedežnice na dokaj položni trasi pa spet ni tak problem.
Hm, upamo, da se to izpelje, ampak ZA PRAV z odklopno napravo seveda... |
V bistvu se niti nebi tako sekiral, če bi bila fiksna naprava- čeprav gre fiksna štiriseda gotovo počasneje kot ta DDH-jka bi bil čas vožnje vseeno krajši (oz. nekje isti), ker bi se zmanjšala vrsta in baje se je ta revica zadnja leta pošteno kvarila in bila v zelo slabem stanju :/... 1000m še ni tak problem, bolj se sekiram za Kaštivnika, ker mislim da noben normalen človek ne postavlja 1400m dolge fiksne sedežnice (čeprav sem v IT sredi Dolomitov zmrzoval na 2000m+ dolgih fiksnih dvosedežnicah (novejše izdelave!), vendar so ble bl na samotnih progah... no, hvala bogu tut tiste že vn mečejo)... če pa upoštevaš, da je Kaštivnik dokaj težka proga (ena je črna, druga pa rdeča) in da potrebuješ nekaj časa da si spočiješ, pa ta štirisedežnica ni tko grozna... v primerjavi s 1400m vlečnico pa je to velik napredek. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 02 Jun 2011 16:00 |
|
Reku bi da je zdaj nekje 50-50, ali bo naprava fiksna ali odklopna. Bo pa verjetno štirisedežnica, ne šestsedežnica, kot so nekateri govorili... |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 06 Jun 2011 17:46 |
|
Po trenutnih informacijah ki jih imam postaja še stoji, ampak je že delno demontirana. Baje naj bi spodnja postaja nove sedežnice stala kakih 150m bolj desno in 30 m nižje... letos gre zares |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 19 Jul 2011 20:45 |
|
Stanje trenutno: vlečnica je vedno bolj podrta in kot sem rekel bomo dobili nekaj nove proge, saj bo naprava potekala po drugačni trasi kot prej:
Torej: leva črta označuje levo poseko, kjer bo podaljšek proge. Po desni poseki pa bo potekala trasa nove sedežnice.
Slika je s foruma smučišča.net, avtor pa je uporabnik stubai (upam da mi ne zameri). |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 20 Jul 2011 08:09 |
|
Lepo, da se razvija nekaj novega. Obenem pa bo treba ovekovečit staro |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 27 Jul 2011 11:52 |
|
|
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 30 Jul 2011 14:00 |
|
Odlično! Pohvalno, kar obe bosta ostali To je dobra odločitev. Edina gradnja v Sloveniji to sezono |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 21 Avg 2011 11:58 |
|
Najnovejše vesti!
Sedežnica bo LEITNERJEVA.
Sedežnica bo FIKSNA.
Pogon bo na ZGORNJI POSTAJI.
Jah, šparanje na vsakem koraku :/ ampak kot sem že napisal, glede na dolžino in glede na to, da je kot alternativa še hitrejša DDH vlečnica, je fiksna naprava sprejemljiva. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 18.10. 2009, 15:10 |
Prispevkov: 105 |
|
|
Objavljeno: 21 Avg 2011 15:05 |
|
Fischer2 je napisal/a: |
Najnovejše vesti!
Sedežnica bo LEITNERJEVA.
Sedežnica bo FIKSNA.
Pogon bo na ZGORNJI POSTAJI.
Jah, šparanje na vsakem koraku :/ ampak kot sem že napisal, glede na dolžino in glede na to, da je kot alternativa še hitrejša DDH vlečnica, je fiksna naprava sprejemljiva. |
Pa ti postavi odklopno žičnico v teh časih.
Bodi srečen da je sploh kakšna nova žičnica. |
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 29 Avg 2011 19:04 |
|
Uporabnik @Miki z smucisca.net mi je dovolil objavljati njegove fotoggrafije na našem forumu, kajti on bo večinoma časa na gradbišču.
miki- smucisca.net je napisal/a: |
Vlečnico na Pungartu res temeljito obnavljajo, vsa koleščka so demontirali, stebre pa pobarvali:
Enaka generalka poteka tudi na Veliki Kopi:
Zdaj pa k razlogu mojega današnjega obiska - samo s sveže prebarvanimi stebri me danes zagotovo ne bi pritegnili na Kope ! Precejšnje razočaranje je bilo, ko sem videl lokacijo zgornje postaje - s slike se vidi, da bo celo malenkost pod izstopom stare vlečnice! OK, verjetno bodo na zgornji postaji sedežnice nasipali še nekaj materiala, ampak v najboljšem primeru bo izstop na isti višini kot pri vlečnici. Škoda, upal sem da bodo sedežnico potegnili nekaj metrov višje, da bo prehod proti Paherniku bolj tekoč in brez potiskanja s palicami ... :
Zdaj pa gremo po vrsti od zgoraj navzdol - bodoči izstop in takoj pod njim steber 11:
Lokacije bodočih stebrov 10 in 9:
Z izkopom so zaenkrat prišli do osmice:
Sedmica, če se ne motim:
Pri spodnjih treh ali štirih stebrih so začeli z betoniranjem spodnje plasti:
Sicer pa je spodnji del nove proge še v precej 'surovem' stanju:
Spodnja postaja; tako kot kaže trenutno bo s prostorom precej na tesno, takoj za postajo pa bo šla trasa zelo strmo navzgor:
Prvi steber nad spodnjo postajo; tudi tukaj kar hud izkop in precejšnja strmina:
Pot od spodnje postaje vlečnice proti novi sedežnici - nekoliko so jo že razširili, upam pa da to še ni vse:
Kontejnerji GP Radlje pod spodnjo postajo vlečnice:
Nekaj železja se najde ob robu terase Grmovškovega doma; z nalepk se da razbrati da:
- bo žičnico dobavil Leitner
- bo šlo za fiksno napravo (CLF)
- bo pogon na zgornji postaji:
Glede bojazni, ali bo žičnica gotova do zime, sem malo v dilemi: časa je načeloma še dovolj. Spomnimo se kdaj so začeli graditi Vzpenjačo, pa tudi po Avstriji je še nekaj junakov ki še niso zasadili lopate, pa bi radi imeli novo žičnico do zime (npr. Hauser Kaibling naj bi začel graditi prihodnji teden). Vseeno pa se mi zdi da se rahlo zaspano 'spravljajo zraven': ko bo Kaiblig začel graditi, bo na trasi zagotovo vsaj 10 strojev, na Pungartu pa celi trije? In v soboto ob enih nihče ni ničesar delal? Ne bojim se da ne bi uspeli zbetonirat temeljev in 'prišraufat' stebrov, ampak to še ne bo vse. Sploh okoli spodnje postaje bo kar precej zemeljskih del, pa progo bo treba splanirati in nato še položiti zasneževanje (vključno z elektriko :devil: !!), s 3 bagerji vse to ne bo gotovo do zime. OK, glede na to da vlečnica ostane, tudi ne bo posebna tragedija če recimo novembra do prvega snega še ne bo vse nared, upam pa da bodo z vsemi deli zaključili vsaj pred Božičem ... ja nič, ostali živi in videli! |
LP Miki & BoziceK |
_________________ Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 2 od 3
|
|
|
|
|