Odgovori na to temo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
na funkcionalnost nima nobenega pomena, oziroma so uni, ki so trapezne oblike bolj priročni, drugače pa zato, ker so trapezni mlajši kakor pravokotni
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
To vem, samo zanima me zakaj so na tej sedežnici različni... možno da je prišlo (ko je še stala drugje) do kakih nadgradenj? Al pa mogoče da so stebri z dveh različnih naprav?
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
iz dveh različnih naprav
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Zanimivo... pa je bila taka že ko ste jo dobili oz. ste potem dokupili rabljene stebre od drugod?
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
mene takrat še ni bilo zraven, vem pa do so hodili v avstrijo demontirat napravo, in je že prišla taka, newem ali so gor demontirali eno napravo ali 2, je pa bila naprava zelo draga, saj ima nov motor, vse ležaje, gume, stikala, osi, električna napeljava je nova, tako da je staro samo konstrukcija in krmiljenje. Enkrat mi je eden,ki je delal napravo razagal, da bi bila nova naprava le okoli 300 000 eur dražja, tako da takrat so ga res polomili. pa tudi trasa je zgrešena, čeprav je res da ob konicah ogromno razbremeni vlečnico spodaj.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Pa sedeži so najbrž tudi še stari?

Morda še veš, zakaj se je postavljanje tako zavleklo (postavljali so jo cca 2 leti?)
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
Sedeži so še kar v dobrem stanju so pa sedeži zelo podobni kot na Njivicah na Krvavcu, prižemka je tudi enaka, ja postavitev je trajala dolgo časa, ko so jo pripeljali je bilo treba demontirat, vso staro napeljavo po stebrih, vse baterije, stebri so bili razstavljeni,... naprava je prišla iz Avstrije konec poletja in zaradi menjave vseh delov in seveda peskanja in barvanja, napravo niso mogli postaviti že v prvi zimi, tako se je postavljanje zavleklo na 2 leti. Je pa res, da če bi se pravočasno in na pravilen način lotili bi naprava, lahko delovala kakšno leto prej. NI mi pa povsem jasno zakaj od ljudi slišim, kako je naprava počasna, naprava vozi 2,2 m/s, to je enako ali pa celo več kot večina naprav njenega tipa (ne glede na proizvjalca), je pa res da bi mogli narediti tekoči trak, ampak letos ga še nebo, saj bo večina denarja vložena v investicijo zasneževanja
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Men se zdijo te fiksne naprave čisto OK. Sploh niso počasne. Problem je v glavah ljudi. Vsi hočemo več, hitreje... se opravičujem izrazu, ampak madona a ni dost, da norimo že po službah in delu, lahko se nam vsaj na smučanju ne mudi. Cool Js prou uživam v vožnji s starejšo sedežnico.

PS: Dons sm bil na Kaninu, sem se kar navozu Very Happy

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Men so fiksne vsec samo 2 sede, ko imajo dobr iztop, pa 4 sede, ce samo 2 sediva gor, drugace pa jih sovrazm preveč...
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Fiksna dvosedežnica je bolj prijazna smučarju kot štirisedežnica, saj je sedež 2x manjši in posledično tudi nekaj lažji, zato ga lažje primeš in ga obvladaš ko se usedaš gor. To je tudi razlog, zakaj lahko dvosedežnice vozijo hitreje.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
NO končno9 se zopet oglašam, na sedežnici je prejšnji teden potekala menjava zadnje osi na obračalnem kolesu. Os bi lahko dali na ultrazvočni pregled, vendar je potrebno os peljati na pregled v Ljubljano pa potem še nazaj, pregled je drag in zato smo vstavili kar novo os in imamo sedaj za štiri leta urejeno. Pri nekateriha napravah je možno os pregledati na mestu samem, pri nas žal ne, z zgornje strani doseže ultrazvok globino 500mm, samo vrhni pokrov snamemo in je spodaj takoj ležaj in os, s spodnje strani pa je na naši napravi nareje priroba k se naslanja na ohišje zgornje postaje, skozi prirobo, ki je debela 30mm pa je os privijačena, da se ležaj vrti okoli. Prirobnica tvori z osjo spoj dveh kovi, zato ultrazvočno pregledovanje ni možno, na spoju se ultrazvok odbije. Potek je tak, da najprej na spodnji postaji spustimo utež, nato okoli ohišja postaje napeljeno vrvno zvezo iz zajl, na to zvezo nato s terforji sidramo zajlo. Zajla je spuščena vendar zgoraj še vedno zateguje okoli kolesa, rešitev je v posebnih kljukah, ki jih imamo na zgornji postaji, splezamo na zadnji steber in na zjalo privijačimo posebne kleme (okoli 30 vijakov) to naredimo na vlečni in povratni strani, nato zopet s terforjem ali bagerjem, če ga imamo blizu, potegnemo zajlo navzgor,, da sprostimo zajlo okoli kolesa. nato odvijačimo os, ter dvignemo skupaj z obračalnim kolesom, ter z mnogo truda vstavimo novo os, oc je težka cca.120kg
lp
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Zanimivo poročilo.
Kakšne slike?

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Se pridružujem mnenju whistlerja. Je pa najbolje slišati te zadeve s prve roke. Kot rečeno, če utegneš, naredi kako fotko Very Happy.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 10.03. 2014, 15:47
Prispevkov: 122
Kraj: Ljubljana, Solkan
Odgovori s citatom
Pozdravljeni,
sem bil v soboto na sorici, pa se je naprava dvakrat ustavila v eni vožnji Rolling Eyes
Bilo bi dobro, če bi šla vsaj malo hitreje.

_________________
Vrnite nam Kanin!!!
"ne me ub živce spravlat, k um žičnco ustavu"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Vremenar Pošlji zasebno sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 4 od 4  

  
  
 Odgovori na to temo