|
|
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 29 Maj 2009 22:42 |
|
Sanje:
Krvavec:
OBVEZNA RAZŠIRITEV VSEH PROG!
- Fiksna 4-sedežnica Kriška Planina,
- Odklopna 4-sedežnica Zvoh, - Tekoči trak na obeh Njivcah
- Tekoči trak na Gospinci (verjetno bi bila to edina 1seda v Evropi s trakom)
- Širitev na Kalški Graben
- Odklopna 4-sedežnica Jezerca
Vogel:
- Odklopna 4-sedežnica Šija, spodnja postaja v Konti, zgornja na Visokem Orlovem robu (tako kot danes)
- Fiksna 4-sedežnica Konta (namesto vlečnice),
- Fiksna 2-sedežnica Kratki Plaz (namesto vlečnice),
- Fiksna 2-sedežnica Storeč
- Fiksna 2-sedežnica na vrh same Šije (ne vem, če bi bilo to sploh izvedljivo, morda kdo ve?)
- Odklopna 4-sedežnica Zadnji Vogel
- Širitev proti Kobli
- Nihalka z Ribičevega Laza na vrh novih prog proti Kobli
Kobla:
- Telemix, 6-sedežnica + kabine za 8, 2 vmesne postaje (tako kot danes), Kabine gredo samo do 2. postaje, potem se obrnejo, na tej postaji je treba ponovno iti s sedeža in se še enkrat postaviti v vrsto (da lahko tudi tisti, ki že smučajo z vrha dobijo prost sedež)
- Potem pa širitev (imen ne vem, napisal sem samo katere naprave bi postavil)
2x odklopna 4-sedežnica
1x odklopna 6-sedežnica
2x fiksna 4-sedežnica
2x odklopna vlečnica DDH
1x fiksna 2-sedežnica
. In naprej proti Soriški planini in Voglu
Soriška planina:
- 1x odklopna 4-sedežnica Drauh
- 1x odklopna 4-sedežnica Možic
- povezava naprej proti Kobli
Mariborsko Pohorje:
1x 8 kabinska žičnica Pohorska vzepnjača
1x fiksna 2-sedežnica Bolfenk
1x fiksna 4-sedežnica Videc
1x fiksna 4-sedežnica Partizanka
1x fiskna 4-sedežnica Ruška
1x odklopna 4-sedežnica Sleme
Rogla:
1x odklopna 6-sedežnica Mašinžaga
1x fiksna 2-sedežnica Jurgovo 3
1x fiksna 4-sedežnica Ostrušica
Širitev proti Kopam
Trije Kralji:
1x fiksna 4-sedežnica Jakec
Kope:
1x odklopna 6-sedežnica Pungart
1x fiksna 4-sedežnica Pahernik, ki bi nadomestila vlečnico Pahernik+ vlečnico Velika Kopa)
1x fiksna 4-sedežnica Kopnik, z vmesno postajo na Mali Kopi, nato bi pa šla naprej po trasi vlečnice mala Kopa (to vlečnico bi pa postavil na desno stran smučišča (gledano navzgor)
1x odklopna 4-sedežnica Samec+ nova proga proti tej kmetiji
- Povezava z Ribniško (že v planu)
Gunclje:
1x fiksna 4-sedežnica
1x pomina fiksna vlečnica na samem vrhu, za otroke
Kanin:
1x Odklopna 4-sedežnica Skripi
1x Odklopna 4-sedežnica Veliki Graben (podaljšana, sicer je dovolj fiksna)
1x Fiksna 4-sedežnica Stador (od C postaje do Skripija)
1x Funifor Prestreljenik
1x Funitel namesto kabinke (s tremi postajami; vem, to je zelo zelo zelo drago) |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 30 Maj 2009 17:23 |
|
Stari Vrh:
- Fiksna 4-sedežnica Valentin
- Fiksna 2-sedežnica Stari Vrh (namesto sidra)
Velika planina:
- Nova nihalka (oz bolje funifor) Velika Planina
- Odklopna 4-sedežnica Šimnovec
- Fiksna 2-sedežnica od zgornje postaje nihalke do Zelenega Roba
- Fiksna 2-sedežnica Purman
- Odklopna 4-sedežnica Tiha1
- Fiksna 2-sedežnica Tiha8
- Širitev smučišč proti severu, ureditev še enega dostopa (kabine za 8 ), povezava s Krvavcem in Goltmi.
Kalič:
- Fiksna 2-sedežnica Jelen
- Odklopna 4-sedežnica Košuta
Cerkno:
- Odklopna 4-sedežnica Tuškov Grič
- Odklopna 4-sedežnica Brdo 3 (podaljšek vlečnice)
- Odklopna 4-sedežnica, spodnja postaja med Lomom in Brdom, zgornja malce nad zgornjo postajo Davče |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 31 Maj 2009 10:04 |
|
ZATRNIK:
- Razsvetljenje v glavi zagovedenih krajanov
- Odklopna 6-sedežnica Berjanca (možna smuka po enih najboljših prog v SLO)
- Fiksna 2-sedežnica Hotunjski vrh
- Odklopna 4-sedežnica Plana 1
- Fiksna 4-sedežnica Plana 2
- Fiksna 2-sedežnica na hribu naprej od Berjance, vmesna postaja na vrhu hriba (podobno kot Pervala; za boljšo predstavo glej zemljevid)
- Zasneževanje
- Park za otroke ob vlečnici Zajček
- Velika restavracija na vrhu Berjance
Ampak nobena od teh idej ni uresničljiva brez da se uresniči 1. točka |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 31 Maj 2009 12:35 |
|
Tako je... rešitev bi bila tudi generalna obnova, ampak to definitivno nima smisla... saj na Ivarčkem so tudi pet let stali, potem pa so takoj kar novo napravo kupili. Verjetno zato, ker bi bila obnova stare predraga oz. tako ali tako bi jo morali v nekaj letih zamenjati.
Pomoje bi bilo za začetek najbolje, če bi zamenjali Hotunjski vrh. Zamenjava s kako rabljeno (in delujočo, ne tako kot Soriška planina) dvo ali tro sedežnico+ ureditev zasneževanja pomoje ni tako grozno hud strošek.
Lep primer je Ivarčko- Ošven, kjer so kar naenkrat oživili skoraj pozabljeno smučišče, zgradili novo napravo in zasneževanje, zdaj pa načrtujejo še kabinko. Upajmo, da se bo tudi z Zatrnikom zgodilo kaj podobnega.
Aja, to ni tema o realnosti, to je tema sanjarjenja. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 31 Maj 2009 22:07 |
|
Razsvetljenje v glavi zagovedenih krajanov
To pa boljš ne bi mogu napisat... sicer pa sami seb v talar plujejo... loh bi zelo dobr živel od turizma... ma pa svoje tud TNP umes, k verjetn zarad ene redke travne bilke pa čudnga hrošča ne pusti naprav postavit:)
Kr žiučen ratam, ko začnem razmišlat o Zatrniku... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 06 Jun 2009 17:34 |
|
Glede MB Pohorja sem dobil malce drugačno idejo.
Vzpenjačo se pusti, OBNOVI V STAREM SLOGU (to ne pomeni, da se pusti vse skup zarjavet); s tem mislim kabine starinskega izgleda, postaje starinskega izgleda- seveda z novimi varnostnimi sistemi. Zraven pa se zgradi dve odklopni napravi, eno do konca tiste proge (ne vem imena, se bom probal spomniti), kjer mislijo narest vmesno postajo nove vzpenjače, drugo pa naprej do Belvija. Sicer bo treba prestopiti ampak j***t ga. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 06 Jun 2009 17:41 |
|
Js sm tud za, da se vzpenjača pusti kot muzejska gondola!!! |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 06 Jun 2009 18:11 |
|
Ja Whistler, to progo sem mislil |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 24 Mar 2010 14:50 |
|
*dodatek Rogla:
- O6/8K ali TMX Jurgovo 1
- proga Jurgovo 4, širitev po tisti dolini
- fiksna štirisedežnica Košuta
- fiksna štirisedežnica Jasa
- odklopna šestsedežnica Planja (po možnosti s pokrovi, ker gor ful piha in je mrzl
- zasneževalni sistem na progi Jurgovo 3 leva
- mogoče prot Komisiji
- obvezna razširitev vseh prog
- mogoče kabinka iz doline
in svet bi bil popoln . |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 24 Mar 2010 20:08 |
|
O6/8K Jurgovo 1... kot da so tam potrebne tako velike kapacitete. F4S tam je čisto na mestu, proga ni lahka in rabiš nekaj časa da se spočiješ. Sploh pa je bila takrat, ko je bila zgrajena (1996) to šele druga štirisedežnica v SLO in čeprav je bila fiksna je bila čudo tehnike... Rogla je bila nekaj let eno najsodobnejših smučišč pri nas (tik za Cerknim... pomislite na to kaka žalost je danes tam). Vsekakor sta tu nujni nova Mašinžaga (zaradi kapacitete) in Jurgovo 3 (zaradi nevarne in strme trase). Nujna je tudi posodobitev zasneževanja (ne vem kako je stanje danes, ampak par let nazaj je bila katastrofa), šele potem se lahko začne razmišljati o kakih novih projektih. Mogoče bi pred Jurgovim 3 celo raje naredili nove Ostrušice in se začeli širiti proti Komisiji. |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 09 Apr 2010 18:36 |
|
Kakorkoli... Js odkar sem se preselil si želim, da bi nekdo speljal eno ZELENO grafferjevo dvosedo na goro Oljko. Obiska bi bilo kar velik po moje, pa gora Oljka je kar strma, bi iz sede bil zelo dober razgled. Js imam že vse (zelo zelo natančno (na občini sem si prekopiral papirje gore oljke) narisano, bom enkrat skeniral pa prilimal. Sem pa že tudi vse pogledal koliko bi zemlja stala,...
Za spodnjo postajo bi prišlo 20.000€ pogled na hrib je perfekten, edini problem ko je, je ta, da gre zelo blizu železnica in bi bilo treba postaviti kar velik vzpon. Seveda bi morali zamenjati tudi cesto, ker ta zdaj je kar stara in bolj za gnoj vozit kot pa za turiste.
Zdaj enrat bom še fotomontažo naredil, sam da dobim prave slike grafferc.
Pomoje če bi vsak dal 1.000€ bi to stalo že naslednji mesec (vključno z novo gostilno).
Za dodatek, bi pa še skopal širok tunel iz vrha do podnja gore Oljke (seveda ne tako strmo kot pa pobočje) in notri bi bilo smučanje na plastiki celo leto. to sicer ne verjamem da bo kdaj, ampak če bom čez 10 let bogat bom definitivno kupil Šimnovec (ali pa Brdo) in ga postavil tukaj. (seveda bi še porihtal in kupil propadla smučišča in v celoti kupil Graffer, ampak to je že nov post). |
Nazadnje urejal/a Zicnicar 10 Apr 2010 13:37; skupaj popravljeno 1 krat
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 14.06. 2009, 18:29 |
Prispevkov: 76 |
|
|
Objavljeno: 09 Apr 2010 18:39 |
|
Svašta! |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 2 od 3
|
|
|
|
|