Odgovori na to temo
 Novodobni Zatrnik 
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
P3R0 je napisal/a:
Evo, s polarisom sva se včeraj neki po MSN-ju menla, da bi lahko nardila eno tekmovanje v planiranju novodobnega Zatrnika. Jaz sem neki spackal, in nastalo je to Embarassed :


1a & b: Kabinka Berjanca, DM, 8 oseb
2. Sedežnica Hotunski vrh, DM, 4 osebe, fiksna
3. Sedežnica Plana I, DM, 4 osebe, odklopna
4. Vlečnica Pokljuka, Graffer, sidro
5. Sedežnica Plana II, DM, 4 osebe, odklopna
6. Vlečnica Zajček, Graffer, krožnik (se je ne vidi na mapi, bi pa bla ob spodnji postaji Plane II)

Seveda bi k vsemu temu dodal še dobro zasneževanje (čeprav bi Zatrnik pomojem tudi brez tega lahk živel) ter dobre teptalce in nočno smuko na celotnem Hotunskem vrhu.

Lp


No, pa dajmo narest nekaj takega (tekmovanje mislim).
Moj plan:



ŽIČNICE:

Rdeča:
2- sedežnica Hotunjski Vrh.
Proizvajalec: Leitner

Rumena:
Naprava, ki nadomesti vlečnico Plana I in sedežnico Berjanca. Spodnja postaja je tam, kjer je bila postaja vlečnice, zgornja pa na vrhu Berjance. Vmesna postaja je na vrhu bivše Plane 1.
Ta naprava je telemix (6 sedežnica, kabine za Cool, vsak sektor lahko deluje samostojno, ker ima svoj pogon.
Proizvajalec: Doppelmayer

Zelena: Z odstranitvijo Berjance ostane Hotunjski vrh ločen od ostalega smučišča. Ta naprava omogoča povezavo med spodnjo postajo le-tega in do začetka proge, od koder je moč prismučati do nove Berjance. Kjer je bila prej spodnja postaja slednje je zdaj vmesna, od koder je moč priti v obe smeri; ali k Hotunjskemu vrhu ali pa proti ostalim delom Zatrnika.
Tip naprave: Fiksna 4-sedežnica
Prozivajalec: Leitner

Črna:
Odklopna 4-sedežnica Plana 2
Proizvajalec: Doppelmayer

Violična:
Vlečnica DDH
Proizvajalec: Poma/Tatrapoma

Vlečnica Zajček pa naj ostane takšna, kot je.

Zdaj pa kaj pomenijo te lise:

Rumena: Območje za otroke, igrala, trak...
Violična: Snowboard park

Kvadratki:

Rumena: Apartmajsko naselje "Zatrnik", 60 postelj ***
Rdeča: Hotel "Zatrnik", 250 postelj ****
Zelena: Hotel Hotunjski Vrh, 150 postelj ***
Rjava: Restavracije, okrepčevalnice

Opomba: Kar se proizvajalcev tiče sem navedel moje najljubše na tem področju, sicer mi je pa vseeno ali je Leitner, Doppelmayer ali (tatra)Poma (razen za DDH vlečnice).
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Tvoja ideja je kar v redu.
Osebno jaz ne bi premikal Berjance in kombiniral s Plano 1. Berjanco bi pustil tako kot je, Plano 1 pa bi (v kolikor bi bilo možno) na mestu kamor je Fischer postavil vmesno postajo zasukal proti desni.
Seveda pa prideta tule še dve stvari: zasneževanje (vsaj 75%) in nočna smuka, za katero bi jaz izbral Hotunjski vrh.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Aja, rumeno je še poletno sankališče. Z belo sem označil nove proge, z rdečo pa proge za nočno smuko. Akumulacijsko jezero bi bilo na tistem hribu med Berjanco in tistim, na katerga peljeta dve DDH vlečnici.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 11.11. 2010, 20:17
Prispevkov: 130
Kraj: Koper
Odgovori s citatom
Jaz tras ne bi kaj dosti spreminjal, seveda, če je kakšna možnost za dodatne proge sem absolutno za še nove naprave, bi pa naredil naslenje:



HOTUNJSKI VRH: (dvojno rdeče)
Zamenjal z dvema vzporednima DDH-jkama (Poma ali Tatrapoma) tip H, ker bi imeli skupaj 2000 sm./h kapaciteto, lahko pa tudi rabljena F2S, a imata 2 O1V večjo kapaciteto
Dolžina: 560 m (torej ni potrebe po F2S)
Hitrost: 3,5 m/s
Trajanje: 2,6 min
Kapaciteta: 2000 os./h skupaj
PS.: ugotovil sem, kaj je tista vlečnica na Rib. pohorju, za katero je nekdo napisal, da je tudi zgoraj odklopna. Na zgornji postaji se po istem principu kot spodaj odklopi iz zajle za 2 sekundi in se potem sunkovito spet vpne.
Spodaj imate link do strani TatraPome, kjer najdete video.

BERJANCA: (zeleno) Doppelmayr, Leitner, Von Roll
Zamenjal z OK8 ali O6S (pokrito). Če bi pa komaj komaj komaj napraskali denar za obnovo bi pa pač postavili 3 (vem, da bi me ubili Twisted Evil) DDH-jke (spet tip H) - na spl. str. od TatraPome piše, da je max. dolžina za DDH-jko 2000 m.
Zasukal bi malo traso proti SZ (torej tam po tistem travniku pri Plani 1, kjer so bile baje vedno 100-metrske vrste), nič pa me ne moti, če ostane trasa kakršna je.
Dolžina: za O6S ali O8K: 1810 m ; 3 × O1V vsaka po 600 m
Hitrost: O6S in OK8 torej 6 m/s --- to bi bil čas vožnje pičlih 5,0 minut) ; 3 × O1V pa 3,5 m/s, torej čas vožnje 8,6 minut SKUPAJ (2,8 min z vsako)
Kapaciteta: OK8 - 2800 os./h ; vsaka DDH (O1V) po 1000

KOZOLEC: (modro) - za popolne začetnike (naklon borih 8°)
to je povsem nova vlečnica, F1V TatraPoma (jo je že P3RO vrisal v svoj plan) po tistem travniku ob začeku sedežnice Berjance (takoj nad gl. cesto), tip PF
Dolžina: 290 m
Hitrost: 2 m/s
Trajanje: 2,4 min
Kapaciteta: 694 os./h

ZATRNIK: (to je zdajšnja Plana 1) (vijola)
Doppelmayr, F2V
Dolžina: 430 m
Hitrost: 2,8 m/s
Trajanje: 2,5 min
Kapaciteta: 1200 os./h
PS.: na koncu vlečnice bi šlo še 40 metrov rahlo navzdol (2 v.m.), da ne bi blo treba štamfat.

SMREČICA: (sedajšnji Zajček) mogoče je sedajšnja vlečnica še v redu, sicer ba bi dal enako kot KOZOLEC (rjava)
Dolžina: 215 m (malo bi jo podalšal kot je sedaj)
Hitrost: 2 m/s
Trajanje: 1,7 min
Kapaciteta: 694 os./h
PS.: ste vedeli, da je bil Zajček nekoč pod drugim kotom? (poglejte malo boljše na tisto staro mapo, ki jo je zgoraj uporabil Fisher2) to sodim tudi po starih fotogragijah P3RO-ja (tema Zgodovina žičnic)

PLANA: (sedajšnja plana 2) F4S ali O4S, Doppelmayr, Leitner --- malo zasukal proti Z, poširil most čez cesto in podaljšal za 200 m (črno)
Dolžina: 870 m
Hitrost: O4S 5 m/s ; F4S 3 m/s
Trajanje: 2,9 min ; 4,8 min
Kapaciteta: 2034 sm./h
_____
Povprečja
* Hitrost: 3,25 m/s
* Trajanje vožnje: 3,22 min
* Kapaciteta: 1346 os./h

Obljubljen link - poglejte videe: (24. sekunda, SPODNJI VIDEO - med Return station in electric equipment)
http://www.tatrapoma.sk/index.php?id=35&L=1


Nazadnje urejal/a Graffer1957 03 Dec 2010 21:17; skupaj popravljeno 5 krat

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Graffer1957 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Super ugotovitve... in lepo opredeljene. Za zagon Zatrnika bi predlagal O6S, Plano2 bi lahko nadomestili s kakšno F2S ? in nato njene dele, kolikor jih je še ostalo uporabili na ostalih vlečnicah... Je pa tudi DDH dobra izbira, sploh za Hotunjca...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 1  

  
  
 Odgovori na to temo