Jaz tras ne bi kaj dosti spreminjal, seveda, če je kakšna možnost za dodatne proge sem absolutno za še nove naprave, bi pa naredil naslenje:
HOTUNJSKI VRH:
(dvojno rdeče)
Zamenjal z dvema vzporednima DDH-jkama (Poma ali Tatrapoma) tip H, ker bi imeli skupaj 2000 sm./h kapaciteto, lahko pa tudi rabljena F2S, a imata 2 O1V večjo kapaciteto
Dolžina: 560 m (torej ni potrebe po F2S)
Hitrost: 3,5 m/s
Trajanje: 2,6 min
Kapaciteta: 2000 os./h skupaj
PS.: ugotovil sem, kaj je tista vlečnica na Rib. pohorju, za katero je nekdo napisal, da je tudi zgoraj odklopna. Na zgornji postaji se po istem principu kot spodaj odklopi iz zajle za 2 sekundi in se potem sunkovito spet vpne.
Spodaj imate link do strani TatraPome, kjer najdete video.
BERJANCA:
(zeleno) Doppelmayr, Leitner, Von Roll
Zamenjal z OK8 ali O6S (pokrito). Če bi pa komaj komaj komaj napraskali denar za obnovo bi pa pač postavili 3 (vem, da bi me ubili
) DDH-jke (spet tip H) - na spl. str. od TatraPome piše, da je max. dolžina za DDH-jko 2000 m.
Zasukal bi malo traso proti SZ (torej tam po tistem travniku pri Plani 1, kjer so bile baje vedno 100-metrske vrste), nič pa me ne moti, če ostane trasa kakršna je.
Dolžina: za O6S ali O8K: 1810 m ; 3 × O1V vsaka po 600 m
Hitrost: O6S in OK8 torej 6 m/s --- to bi bil čas vožnje pičlih 5,0 minut) ; 3 × O1V pa 3,5 m/s, torej čas vožnje 8,6 minut SKUPAJ (2,8 min z vsako)
Kapaciteta: OK8 - 2800 os./h ; vsaka DDH (O1V) po 1000
KOZOLEC:
(modro) - za popolne začetnike (naklon borih 8°)
to je povsem nova vlečnica, F1V TatraPoma (jo je že P3RO vrisal v svoj plan) po tistem travniku ob začeku sedežnice Berjance (takoj nad gl. cesto), tip PF
Dolžina: 290 m
Hitrost: 2 m/s
Trajanje: 2,4 min
Kapaciteta: 694 os./h
ZATRNIK: (to je zdajšnja Plana 1)
(vijola)
Doppelmayr, F2V
Dolžina: 430 m
Hitrost: 2,8 m/s
Trajanje: 2,5 min
Kapaciteta: 1200 os./h
PS.: na koncu vlečnice bi šlo še 40 metrov rahlo navzdol (2 v.m.), da ne bi blo treba štamfat.
SMREČICA: (sedajšnji Zajček) mogoče je sedajšnja vlečnica še v redu, sicer ba bi dal enako kot KOZOLEC
(rjava)
Dolžina: 215 m (malo bi jo podalšal kot je sedaj)
Hitrost: 2 m/s
Trajanje: 1,7 min
Kapaciteta: 694 os./h
PS.: ste vedeli, da je bil Zajček nekoč pod drugim kotom? (poglejte malo boljše na tisto staro mapo, ki jo je zgoraj uporabil Fisher2) to sodim tudi po starih fotogragijah P3RO-ja (tema Zgodovina žičnic)
PLANA: (sedajšnja plana 2) F4S ali O4S, Doppelmayr, Leitner --- malo zasukal proti Z, poširil most čez cesto in podaljšal za 200 m
(črno)
Dolžina: 870 m
Hitrost: O4S 5 m/s ; F4S 3 m/s
Trajanje: 2,9 min ; 4,8 min
Kapaciteta: 2034 sm./h
_____
Povprečja
* Hitrost: 3,25 m/s
* Trajanje vožnje: 3,22 min
* Kapaciteta: 1346 os./h
Obljubljen link - poglejte videe: (24. sekunda, SPODNJI VIDEO - med
Return station in
electric equipment)
http://www.tatrapoma.sk/index.php?id=35&L=1