Odgovori na to temo
 Dvojna/enojna klema pri OK 
Šestsedežnica

Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40
Prispevkov: 268
Kraj: Maribor
Odgovori s citatom
Torej, kot vemo poznamo več različnih klem pri kabinah odklopnih žičnic. Na smučanje, kamor najpogosteje hodim, imajo ene kabine CWA dve klemi (te kabine so starejše), na drugi strani pa nova žičnica s prav tako CWA kabinami, le da imajo te enojno klemo. Zdaj me pa zanima predvsem varnost teh kabin.

Katere kabine vzdržijo več obremenitve, tiste starejše z dvojno ali novejše z enojno klemo?

Na Pohorju imajo nove kabine znamke Sigma z enojno klemo - kako lahko kvaliteto teh primerjamo s CWA - jem?

_________________
Forum snežni topovi!
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom technoalpin56 Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran AIM - AOL Instant - naslov Yahoo Messenger - naslov MSN Messenger - naslov
  
Enosedežnica

Pridružen/-a: 14.06. 2009, 18:29
Prispevkov: 76
Odgovori s citatom
Kleme nimajo veze s proizvajalcem kabin. Klema je stvar proizvajalca žičnice.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom pax Pošlji zasebno sporočilo
  
Šestsedežnica

Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40
Prispevkov: 268
Kraj: Maribor
Odgovori s citatom
Kaj pa glede nosilnosti oz. vzdržljivosti klem, katera ima več nosilnosti - enojna ali dvojna?

Tukaj pa je ena slika posneta prejšnje leto na smučanju na Helmu - slika dvojne kleme, kabina CWA, proizvajalec Leitner:


_________________
Forum snežni topovi!
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom technoalpin56 Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran AIM - AOL Instant - naslov Yahoo Messenger - naslov MSN Messenger - naslov
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Jasno, da ima več nosilnosti dvojna, vendar je tudi dražja od enojne. Zato se jo uporablja zgolj za večje in težje kabine, pri sedežih je še nikoli nisem videl.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Sklepam, da je enojna klema pri vse večjih kabinah posledica novih odkritij in materialov.

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Šestsedežnica

Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40
Prispevkov: 268
Kraj: Maribor
Odgovori s citatom
Fischer2 je napisal/a:
Jasno, da ima več nosilnosti dvojna, vendar je tudi dražja od enojne. Zato se jo uporablja zgolj za večje in težje kabine, pri sedežih je še nikoli nisem videl.


Mislim zato, ker kabina za 6 ljudi na Helmu (CWA) ma dvojno klemo, kabina za 8 (CWA) na Helmu pa ma enojno. Tudi kabina Sigma na pohorju za 8 ljudi ima enojno. To me je zanimalo kako to da nimajo več dvojnih.

_________________
Forum snežni topovi!
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom technoalpin56 Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran AIM - AOL Instant - naslov Yahoo Messenger - naslov MSN Messenger - naslov
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Zagotovo pomeni dvojna klema dvojno varovanje. Seveda je strošek višji, vendar na račun varnosti ne smemo varčevati. Enojne kleme so projektirane tako, da zdržijo večjo silo kot ena klema dvojne kleme. Nevarnosti, da bi klema popustila na ravni mehanizna obstaja le, če pride do kakšne nepredvidene porušitve materiala. Ker sila s katero drži klema se meri v tonah.

Sam bi raje izbral dvojno klemo, saj bi ob zgornjem primeru vsaj ena klema zapela na vrv.

Npr: Poma O4K na Krvavcu - oz. Kanin ima tudi dvojno klemo, prav tako jo je imela bivša vzpenjača. Dvojna klema še poveča faktor varnosti, je pa res, da več sestavnih delov pomeni tudi več možnosti odpovedi Wink.

Slika: Klema POME O4K

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Zanimiva razlaga polaris! Kako je pa kej z geometrijo teh klem in to? Aja, pa kako jih spravijo v ravnovesno lego? S tem se verjetno srečujemo vsi modelarji...

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Kabinska žičnica

Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33
Prispevkov: 383
Kraj: Celje
Odgovori s citatom
V ravnovesje se kleme spravijo s težo kabinc ali sedežev. Celo js sem mel en problem pr ravnovesju, če je klema sama je nagnjena, če pa je prpeta še kabna pa ni problema.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Azy Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Ja, centrirane so z vpetjem v težišču, zato pri 4 in več sedežnicah vidimo opozorila, da ne smemo sedeti na skrajnem enem in drugem koncu, drugače sedež obupno visi. Sedemo lepo na sredino oziroma sedež levo, desno Smile.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Ja, ker sem mel grozne probleme s tem. Sedežnice starejšega tipa pa imajo vseeno neka opozorila. Pomojem se je z različnimi tipi klem spreminjala tudi geometrija...

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Šestsedežnica

Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40
Prispevkov: 268
Kraj: Maribor
Odgovori s citatom
polarisprox440 je napisal/a:
Ja, centrirane so z vpetjem v težišču, zato pri 4 in več sedežnicah vidimo opozorila, da ne smemo sedeti na skrajnem enem in drugem koncu, drugače sedež obupno visi. Sedemo lepo na sredino oziroma sedež levo, desno Smile.


To sem videl letos na Pohorju na O6S Pisker II. Dva "mojstra" sta se vsedla na skrajni rob sedežnice. Zato je visela zelo poševno. Ko pa je sedežnica pripeljala do mesta odklopa, jo je poravnal kovinski del, ki je oblikovan prav zato. Če tega ne bi bilo, bi lepo poškodovalo postajo in sedež.

_________________
Forum snežni topovi!
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom technoalpin56 Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran AIM - AOL Instant - naslov Yahoo Messenger - naslov MSN Messenger - naslov
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Taki kovinski deli so že od samega začetka odklopnih sedežnic...je pa zlo neprijetno sedet nagnjen... vem, sm probu.

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Tudi sedež, ki pride do postaje, kar dobro butne v vodila oziroma vodilne vilice.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Zato pa imajo fedre...Sej če opazujete, boste videli, da tudi če je sedež malo nagnjen, da kr skoči tisto. Ampak to je spet za v samostojno temo!

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 2  

  
  
 Odgovori na to temo