|
| Dvojna/enojna klema pri OK | |
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 05 Feb 2010 15:28 |
|
Torej, kot vemo poznamo več različnih klem pri kabinah odklopnih žičnic. Na smučanje, kamor najpogosteje hodim, imajo ene kabine CWA dve klemi (te kabine so starejše), na drugi strani pa nova žičnica s prav tako CWA kabinami, le da imajo te enojno klemo. Zdaj me pa zanima predvsem varnost teh kabin.
Katere kabine vzdržijo več obremenitve, tiste starejše z dvojno ali novejše z enojno klemo?
Na Pohorju imajo nove kabine znamke Sigma z enojno klemo - kako lahko kvaliteto teh primerjamo s CWA - jem? |
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 14.06. 2009, 18:29 |
Prispevkov: 76 |
|
|
Objavljeno: 05 Feb 2010 20:41 |
|
Kleme nimajo veze s proizvajalcem kabin. Klema je stvar proizvajalca žičnice. |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 06 Feb 2010 10:40 |
|
Kaj pa glede nosilnosti oz. vzdržljivosti klem, katera ima več nosilnosti - enojna ali dvojna?
Tukaj pa je ena slika posneta prejšnje leto na smučanju na Helmu - slika dvojne kleme, kabina CWA, proizvajalec Leitner:
|
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 13 Feb 2010 14:07 |
|
Jasno, da ima več nosilnosti dvojna, vendar je tudi dražja od enojne. Zato se jo uporablja zgolj za večje in težje kabine, pri sedežih je še nikoli nisem videl. |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 13 Feb 2010 14:16 |
|
Fischer2 je napisal/a: |
Jasno, da ima več nosilnosti dvojna, vendar je tudi dražja od enojne. Zato se jo uporablja zgolj za večje in težje kabine, pri sedežih je še nikoli nisem videl. |
Mislim zato, ker kabina za 6 ljudi na Helmu (CWA) ma dvojno klemo, kabina za 8 (CWA) na Helmu pa ma enojno. Tudi kabina Sigma na pohorju za 8 ljudi ima enojno. To me je zanimalo kako to da nimajo več dvojnih. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 14 Feb 2010 00:39 |
|
Zagotovo pomeni dvojna klema dvojno varovanje. Seveda je strošek višji, vendar na račun varnosti ne smemo varčevati. Enojne kleme so projektirane tako, da zdržijo večjo silo kot ena klema dvojne kleme. Nevarnosti, da bi klema popustila na ravni mehanizna obstaja le, če pride do kakšne nepredvidene porušitve materiala. Ker sila s katero drži klema se meri v tonah.
Sam bi raje izbral dvojno klemo, saj bi ob zgornjem primeru vsaj ena klema zapela na vrv.
Npr: Poma O4K na Krvavcu - oz. Kanin ima tudi dvojno klemo, prav tako jo je imela bivša vzpenjača. Dvojna klema še poveča faktor varnosti, je pa res, da več sestavnih delov pomeni tudi več možnosti odpovedi .
Slika: Klema POME O4K
|
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 14 Feb 2010 19:25 |
|
V ravnovesje se kleme spravijo s težo kabinc ali sedežev. Celo js sem mel en problem pr ravnovesju, če je klema sama je nagnjena, če pa je prpeta še kabna pa ni problema. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 15 Feb 2010 09:32 |
|
Ja, centrirane so z vpetjem v težišču, zato pri 4 in več sedežnicah vidimo opozorila, da ne smemo sedeti na skrajnem enem in drugem koncu, drugače sedež obupno visi. Sedemo lepo na sredino oziroma sedež levo, desno . |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 15 Feb 2010 19:24 |
|
Tudi sedež, ki pride do postaje, kar dobro butne v vodila oziroma vodilne vilice. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 2
|
|
|
|
|