Odgovori na to temo
 Gradnja GirakGaravente O6K Krvavec 
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Skeniral sem tudi slike gradnje dostopne O6K. Gradnjo sem dodobra spremljal in poslikal. Seveda pa si moral s posnetki šparat, saj je vsaka slika stala okoli 80 sit al kolk... Cool

Vglavnem slike povedo več kot moje besede, zato si oglejte slike, spodaj pa pojasnim kaj slika predstavlja.


Ja, to je žerjav, kot vsak drug Smile

Pogled proti razkopani trasi - smer dolina - slikano pri zdajšnjem 12 stebru.

Trasa proti vrhu - slikano pri zdajšnjem 12 stebru.

Šolanje in zalivanje temelja za največji steber - tisti paličasti.

Temelj za zgornje 4 stebre - lepo se vidi ostanek Pominega temelja Crying or Very sad

Temelj stebra št 12. (desno spodaj je moj brat, ne js Laughing )

Še slika z druge strani temelja- proti gor.

Betoniranje zgornje postaje. Na sliki je tud moj dedi, k ga ni več Crying or Very sad )

Montaža zgornje postaje

Na zgornji postaji

Na zgornji postaji 2

Montaža pomičnega sistema za kabine

Gradbišče zunaj - zgornja postaja

Jupii, nove kabine, še zavite...

Sonček se že smeje!

Pogonsko kolo in zavora

Pogonsko kolo in merilec obratov

Tale slika je bolj švoh, je pa isto posneta med gradnjo...

Če ma kdo kaj robe, gor z njo!


Nazadnje urejal/a polarisprox440 14 Jun 2009 22:45; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Še en fantastičen prispevek!
To so prispevki, kateri dajejo našemu forumu največjo vrednost.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Ufff... hvala Embarassed

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
S U P E R!!!

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Zakon!

Samo zanima me, na kateri postaji ima napenjanje/pogon.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Napenjanje je na spodnji postaji - hidravlično - se razume Smile

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Pogon pa na zgornji?
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Možno, da je oboje spodaj. Pa kolk kW motor?

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Oboje je spodaj, pogon in napenjanje.
Motor pa ima 700 kW.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Primarni in sekundarni pogon sta 100% zgoraj! Za napenjanje sem pa 99% da je spodaj... Cool

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Potem pa je na Lift World napaka.
Pipe da je oboje spodaj. Kar bi sicer bilo precej logično.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Jp, ziher je napaka... Ja logično bi bilo - ampak tud Poma je imela pogon zgoraj. A kdo ve, na osnovi česa se določi kje naj bo pogon? Mislim, da ima to neko zvezo z naklonom trase in dolžino, al kako? Hmmm - če pa pomislim tko na hitr, je načeloma res bolje, da je pogon zgoraj, ker če je pogon spodaj, mora imeti naprava močnejši motor, ker mora od spodaj na okol do vrha povlečt vso vrv z vsem uporom koles + še kabin + tovor, če je pa motor zgoraj pa se nekaj odšteje, ker pač gravitacija vleče dol, al kako? Ne vem... al pa sem v temo brcnu---> a ma kdo pametnejšo razlago?

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Zanimivo.
Sedaj si načel zelo zanimivo temo, katero bi nam v celoti znal odgovoriti (verjetno) le žičniški strokovnjak...
Še žičničarji dvomim da vedo to.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Žičničarji vejo pomojem o tem še manj kot mi.

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Seveda... tako ali tako jih je večina lepo v svojih kočicah, zija v računalnik (če ga imajo) oz. na posterje z nagimi ženskami, briga jih, kaj se dogaja zunaj, ni važno, če so tam majhni otroci ali karkoli podobnega, edini stik z žičnico pa je gumb za zagon in ustavitev.

Če se pa kaj pokvari pa gledajo kot tele v nova vrata. V Italiji pa je seveda precej drugače. Vedno je zunaj vsaj eden, pri čisto vseh vlečnicah pomagajo pri vstopu, če so pa majhni otroci pa res vedno pomagajo.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 2  

  
  
 Odgovori na to temo